2015-07-05, 01:28 PM
Przyszła pora na zmiany.
temat mojej R1 http://r1-forum.pl/showthread.php?tid=1945
obecny przebieg 28 tyś km czyli przez 3 lata zrobiłem 4 tyś,
Stan jak na foto, wg mnie bdb. Nie będę zachwalał, nowy nabywca sam mi podziękuje.
Silnik, skrzynia - bez zastrzeżeń. Ma swoją moc, idzie z dołu, nie kopci, nie bierze oleju, nie stuka nic w silniku, skrzynia nigdy nie wyrzuciła mi żadnego biegu, może przez to że jeżdżę po trasach niż po miejscówkach.
Sprzęgło nie ślizga się, jedyny problem miałem z nierówno wyciągniętymi napędami, wszystko pomierzone, sprawdzone i wszystko OKEY. Motocykl jest sprawny i pewny. Sam go serwisuje i jeżdżę nim obecnie w Szwecji z Żoną.
Wg mnie polakierowany zadupek ale org naklejki zostały oraz ranty czachy lakierowane. Jak go kupiłem miała pęknięty stelaż zegarów, został zespawany, bez oszlifowania spawów i bez malowania także widać że motocykl nie jest po dzwonie z jakimś chińskim stelażem.
dodatki, eksploatacja itd:
-oleje Motul 300V full syntetyk a obecnie mam zakupiony Shell też pełny syntetyk
(nie ubywa ani gram) i to jest najważniejsze wg mnie.
-amor skrętu Hyper PRO
-wydech przelotowy plus db kiler
-opona tył Michelin Pilot Power po przebiegu ze 2 tyś km, przód Dunlop i przebieg 4 tyś km
-klocki, filtr powietrza oem, świece irydowe, zero wycieków ani zapoceń
-napęd DID 530 ZVMX plus zębatki JT 16:43 seryjne przełożenie
-crash pady
-duo drive dla pasażera
-akumulator ma 4 miesiące
-alarm patrol line ( nie używam go wcale, poza tym jest kłopotliwy, potrafi włączać światła awaryjne podczas jazdy z częstym używaniem kierunków)
Motocykl na koniec września wiozę z powrotem do Polski bo obecnie jestem pod Sztokholmem i uskuteczniam SlingerBulten
Cena - ?? sami oceńcie ile jest warta
temat mojej R1 http://r1-forum.pl/showthread.php?tid=1945
obecny przebieg 28 tyś km czyli przez 3 lata zrobiłem 4 tyś,
Stan jak na foto, wg mnie bdb. Nie będę zachwalał, nowy nabywca sam mi podziękuje.
Silnik, skrzynia - bez zastrzeżeń. Ma swoją moc, idzie z dołu, nie kopci, nie bierze oleju, nie stuka nic w silniku, skrzynia nigdy nie wyrzuciła mi żadnego biegu, może przez to że jeżdżę po trasach niż po miejscówkach.
Sprzęgło nie ślizga się, jedyny problem miałem z nierówno wyciągniętymi napędami, wszystko pomierzone, sprawdzone i wszystko OKEY. Motocykl jest sprawny i pewny. Sam go serwisuje i jeżdżę nim obecnie w Szwecji z Żoną.
Wg mnie polakierowany zadupek ale org naklejki zostały oraz ranty czachy lakierowane. Jak go kupiłem miała pęknięty stelaż zegarów, został zespawany, bez oszlifowania spawów i bez malowania także widać że motocykl nie jest po dzwonie z jakimś chińskim stelażem.
dodatki, eksploatacja itd:
-oleje Motul 300V full syntetyk a obecnie mam zakupiony Shell też pełny syntetyk
(nie ubywa ani gram) i to jest najważniejsze wg mnie.
-amor skrętu Hyper PRO
-wydech przelotowy plus db kiler
-opona tył Michelin Pilot Power po przebiegu ze 2 tyś km, przód Dunlop i przebieg 4 tyś km
-klocki, filtr powietrza oem, świece irydowe, zero wycieków ani zapoceń
-napęd DID 530 ZVMX plus zębatki JT 16:43 seryjne przełożenie
-crash pady
-duo drive dla pasażera
-akumulator ma 4 miesiące
-alarm patrol line ( nie używam go wcale, poza tym jest kłopotliwy, potrafi włączać światła awaryjne podczas jazdy z częstym używaniem kierunków)
Motocykl na koniec września wiozę z powrotem do Polski bo obecnie jestem pod Sztokholmem i uskuteczniam SlingerBulten
Cena - ?? sami oceńcie ile jest warta