Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: R1 na 2012
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Jak widać nie za wiele się zmieniło od 2009. Jeszcze roczek i będzie to najdłużej produkowany model R1, przynajmniej jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny.
filmik promo:

http://www.youtube.com/watch?v=rZEuyXDjL...r_embedded#!
Fajne, widze że wreszcie kontrole trakcji dolozyli Red_icon_smile
ciekawe po co ona komu Red_icon_tongue
ciekawie czy kiedyś zlikwidują te jajka i wrzucą kierunki w lusterka =/
Konkurencja już jest na rynku z trakcja także yama podgania :p
ale ta trakcja sie w ogole nie przydaje na motocyklu, bedziesz chcial pogumowac zlapiesz lekki uslizg i odetnie Ci zaplon Red_icon_tongue super....
będziesz chciał po gumować to sobie wyłączysz trakcje Cieniu Red_icon_smile
Fajny filmik promujący R1 2012:

http://www.youtube.com/watch?v=tZnW2SB8p9I
sama kontrola trakcji to jedno, ale podobno jeszcze zmienią charakterystykę pracy silnika dla dolnych i średnich obrotów...

będzie miała jeszcze większego kopa z dołu? upssss... będzie się działo


co do TCS, to można wyłączyć, ale można i nie wyłączać... jeśli masz gdzie poszaleć (nie mowa o gumowaniu), to masz dodatkowy margines bezpieczeństwa Red_icon_cheesygrin
Trakcja może się przydać zwłaszcza ze jest to system stworzony na bazie trakcji z MotoGP. ECU jest przestawiony żeby zwiększyć moment na dolnych i średnich obrotach tak jak BeMisz pisze Red_icon_smile

Bardzo ciekawy jestem tych 21 ustawień w D - modzie, może być fajnie aczkolwiek w swojej tylko raz używałem A mode i moto jest wariat Red_icon_cheesygrin

Szkoda ze moc pozostaje taka sama (chociaż i tak ogromna), BMW S1000RR może być konkurencyjna Red_icon_smile
owe 21 ustawień to tylko PR, gdyż:
a) mamy 3 ustawienia przepustnicy (A, B, Standard)
b) mamy 7 ustawień kontroli trakcji

czyli licząc wszystkie kombinacje ustawień (dla każdego ustawienia przepustnicy mamy 7 trakcji), stąd:
3 * 7 = 21 Red_icon_tongue
Widział już ktoś na żywo R1 na 2012? Całkiem fajnie wyglądają te światła diodowe wkomponowane w czaszę. Na pierwszy rzut oka ich nie widać. Jeśli nie widzieliście, to stoi biała w koncie salonu na Połczyńskiej Red_icon_smile
(2011-09-23, 11:13 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Jak widać nie za wiele się zmieniło od 2009. Jeszcze roczek i będzie to najdłużej produkowany model R1

To po części na pewno efekt kryzysu. Ale czy to źle? Chyba nie - motocykl potwierdza, że jest udaną konstrukcją, a właściciele np. rocznika 2009 nie muszą się go pozbywać ze świadomością, że jeżdżą czymś przestarzałym. Do niedawna pogoń za zmianami, dyktowana wymaganiami trudnego rynku i fochów klienteli, w efekcie przynosiła co 2 lata zupełnie coś nowego. Wg mnie był to trochę absurd - ktoś kupował nówkę sztukę, jeździł sezon, poznawał sprzęt, na koniec drugiego sezonu kończył inwestycje polegające na ulepszeniu maszyny i zaraz potem się okazywało, że za moment będzie następca i że obecna sztuka już trąci myszką... Red_icon_smile

PS Dobra trakcja nie jest zła, choć przy normalnej, rozsądnej jeździe nie będzie obowiązkiem!
Ale ja nie twierdzę, że to źle, że nie za wiele się zmienia od poprzedniczki, choć mi osobiście niezbyt podchodzi ten wygląd, ale silnik i cała reszta powala na kolana Red_icon_smile
A ja wcale nie twierdzę, że Ty twierdzisz, że to źle... Red_icon_smile
(2012-01-29, 09:59 PM)dizzastar napisał(a): [ -> ]
(2011-09-23, 11:13 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Jak widać nie za wiele się zmieniło od 2009. Jeszcze roczek i będzie to najdłużej produkowany model R1

To po części na pewno efekt kryzysu. Ale czy to źle? Wg mnie był to trochę absurd - ktoś kupował nówkę sztukę, jeździł sezon, poznawał sprzęt, na koniec drugiego sezonu kończył inwestycje polegające na ulepszeniu maszyny i zaraz potem się okazywało, że za moment będzie następca i że obecna sztuka już trąci myszką... Red_icon_smile

PS Dobra trakcja nie jest zła, choć przy normalnej, rozsądnej jeździe nie będzie obowiązkiem!

nic dodać nic ująć zgadzam się z kolegą w 100%,Koczis co do wyglądu wiadomo rzecz gustu ale powiem tobie że jak zobaczyłem nową R1 w 2009roku to stwierdziłem jedno co za kupa jak można było coś takiego zrobić ,w 2010roku stwierdziłem kurwa jaka ta R1 jest zajebista i tak mam do dziś ,jest po prostu inna i za to ją kocham (choć na razie to miłość w jedną stronę ) a tutaj coś co mnie powaliło na kolana dla takiej zrobię "wszystko" http://otomoto.pl/yamaha-r1-nowosc-2012-...20335.html

XoXo

Zaba tez tak mam Red_icon_smile
Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się załapać na jakieś jazdy testowe, bo bardzo jestem ciekaw jak się "TO" ujeżdża Red_icon_smile
Ładna ta nowa R1. Ale musiałem się jej lepiej przyjrzeć by zauważyć różnice w wyglądzie.
Moim zdaniem TCS to się głównie przyda na dzeszcz.
Eeee, TC to przerost formy nad trescia i mysle ze zostal wcisniety w R1 na sile aby nie odstawac za mocno konkurencji skoro BMW ma to w "lepszej" wersji... Bardziej mnie ciekawi czy na 2013 wsadza R1 ABS czy tez pojawi sie calkiem nowa 7 generacja.
Stron: 1 2