Fajne, widze że wreszcie kontrole trakcji dolozyli
ciekawie czy kiedyś zlikwidują te jajka i wrzucą kierunki w lusterka =/
Konkurencja już jest na rynku z trakcja także yama podgania :p
ale ta trakcja sie w ogole nie przydaje na motocyklu, bedziesz chcial pogumowac zlapiesz lekki uslizg i odetnie Ci zaplon
super....
będziesz chciał po gumować to sobie wyłączysz trakcje Cieniu
sama kontrola trakcji to jedno, ale podobno jeszcze zmienią charakterystykę pracy silnika dla dolnych i średnich obrotów...
będzie miała jeszcze większego kopa z dołu? upssss... będzie się działo
co do TCS, to można wyłączyć, ale można i nie wyłączać... jeśli masz gdzie poszaleć (nie mowa o gumowaniu), to masz dodatkowy margines bezpieczeństwa
Trakcja może się przydać zwłaszcza ze jest to system stworzony na bazie trakcji z MotoGP. ECU jest przestawiony żeby zwiększyć moment na dolnych i średnich obrotach tak jak BeMisz pisze
Bardzo ciekawy jestem tych 21 ustawień w D - modzie, może być fajnie aczkolwiek w swojej tylko raz używałem A mode i moto jest wariat
Szkoda ze moc pozostaje taka sama (chociaż i tak ogromna), BMW S1000RR może być konkurencyjna
owe 21 ustawień to tylko PR, gdyż:
a) mamy 3 ustawienia przepustnicy (A, B, Standard)
b) mamy 7 ustawień kontroli trakcji
czyli licząc wszystkie kombinacje ustawień (dla każdego ustawienia przepustnicy mamy 7 trakcji), stąd:
3 * 7 = 21
Widział już ktoś na żywo R1 na 2012? Całkiem fajnie wyglądają te światła diodowe wkomponowane w czaszę. Na pierwszy rzut oka ich nie widać. Jeśli nie widzieliście, to stoi biała w koncie salonu na Połczyńskiej
(2011-09-23, 11:13 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Jak widać nie za wiele się zmieniło od 2009. Jeszcze roczek i będzie to najdłużej produkowany model R1
To po części na pewno efekt kryzysu. Ale czy to źle? Chyba nie - motocykl potwierdza, że jest udaną konstrukcją, a właściciele np. rocznika 2009 nie muszą się go pozbywać ze świadomością, że jeżdżą czymś przestarzałym. Do niedawna pogoń za zmianami, dyktowana wymaganiami trudnego rynku i fochów klienteli, w efekcie przynosiła co 2 lata zupełnie coś nowego. Wg mnie był to trochę absurd - ktoś kupował nówkę sztukę, jeździł sezon, poznawał sprzęt, na koniec drugiego sezonu kończył inwestycje polegające na ulepszeniu maszyny i zaraz potem się okazywało, że za moment będzie następca i że obecna sztuka już trąci myszką...
PS Dobra trakcja nie jest zła, choć przy normalnej, rozsądnej jeździe nie będzie obowiązkiem!
Ale ja nie twierdzę, że to źle, że nie za wiele się zmienia od poprzedniczki, choć mi osobiście niezbyt podchodzi ten wygląd, ale silnik i cała reszta powala na kolana
A ja wcale nie twierdzę, że Ty twierdzisz, że to źle...
(2012-01-29, 09:59 PM)dizzastar napisał(a): [ -> ] (2011-09-23, 11:13 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Jak widać nie za wiele się zmieniło od 2009. Jeszcze roczek i będzie to najdłużej produkowany model R1
To po części na pewno efekt kryzysu. Ale czy to źle? Wg mnie był to trochę absurd - ktoś kupował nówkę sztukę, jeździł sezon, poznawał sprzęt, na koniec drugiego sezonu kończył inwestycje polegające na ulepszeniu maszyny i zaraz potem się okazywało, że za moment będzie następca i że obecna sztuka już trąci myszką...
PS Dobra trakcja nie jest zła, choć przy normalnej, rozsądnej jeździe nie będzie obowiązkiem!
nic dodać nic ująć zgadzam się z kolegą w 100%,Koczis co do wyglądu wiadomo rzecz gustu ale powiem tobie że jak zobaczyłem nową R1 w 2009roku to stwierdziłem jedno co za kupa jak można było coś takiego zrobić ,w 2010roku stwierdziłem kurwa jaka ta R1 jest zajebista i tak mam do dziś ,jest po prostu inna i za to ją kocham (choć na razie to miłość w jedną stronę ) a tutaj coś co mnie powaliło na kolana dla takiej zrobię "wszystko"
http://otomoto.pl/yamaha-r1-nowosc-2012-...20335.html
Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się załapać na jakieś jazdy testowe, bo bardzo jestem ciekaw jak się "TO" ujeżdża
Ładna ta nowa R1. Ale musiałem się jej lepiej przyjrzeć by zauważyć różnice w wyglądzie.
Moim zdaniem TCS to się głównie przyda na dzeszcz.
Eeee, TC to przerost formy nad trescia i mysle ze zostal wcisniety w R1 na sile aby nie odstawac za mocno konkurencji skoro BMW ma to w "lepszej" wersji... Bardziej mnie ciekawi czy na 2013 wsadza R1 ABS czy tez pojawi sie calkiem nowa 7 generacja.