Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Wejście w tryb c1 2 3 4
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Jak w temacie. Prosze o informacje jak wejść w tryb sterowania wtryskami czyli tryb co (c1-4). W tryb diagnostyczny wchodzę bez problemu ale we wtryski nie mogę . Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuję. Motocykl to rn12 z 2004 roku. Pozdrawiam
temat był szukaj......
wejdź w diag,naciśnij znów razem select i reset .,wejdziesz w co

ale po co tam chcesz wejść,są ustawienia fabryczne,ale to ustawia sie pod dany piec z sonda w wydechu itp zadzwoń pomogę ci
Kolega ma problemy ze swoją r1 chodzi tylko o porównanie ustawień
Ustawienie w innym moto będą zupełnie inne więc możecie tylko sobie problemu narobić. Niech się zarejestruje, przywita i opisze problem.
Nie rozumiem waszych odpowiedzi a przecież wyraźnie napisalem co potrzebuje... Wiem że tam nic się nie zmienia chcemy tylko posprawdzac co można...
Skoro nie rozumiesz co się do Ciebie pisze i tego, że w dwóch takich samych r1 będą zupełnie inne wartości w kompie to uważam, że nie jesteś odpowiednią osobą żeby zaglądać w diag, bo narobisz więcej szkód niż pożytku.
Kurde gościu nie rozumiesz ze po przełożeniu kompa jego moto chodzi normalnie ma mocy ile trzeba i jedzie jak należy. Nie tobie oceniać czy powinienem wiedzieć czy nie. Jeśli namieszam to namieszam sobie a ty robisz niepotrzebny spam pouczając ludzi twierdząc z góry że ktoś nie ma o tym zielonego pojęcia. Nadal proszę o podpowiedź jak wejść w CO i bardzo proszę bez zbędnych i bezsensownych komentarzy.
napisałem dzwon nr na pri poszedł
bo tu niewiele ludzi pcha łapy w swoje moto
i mądrych głów tez brak.....
Ajaj dopiero dojrzalem priv. Zadzwonię później dzięki
zapłon (czerwony przycisk prawa kierownica) na off wciskasz select i reset, przekręcasz kluczyk i trzymasz pojawia się napis DIAG puszczasz select i reset naciskasz jeszcze raz aż pojawi się opcja D01 i już.
jak wejdzie w diag naciskasz select i reset wtedy wejdzie w co
do1 to co innego
zreszta kolega ernst wsawił post z opisem co.
No tak to jest wejście w diagnostykę i to potrafię zrobić
Chodzi mi o tryb CO do sterowania mieszankami paliwa

Moge prosić o link do opisu co? Sruba teraz nie mam po co dzwonić bo nie ma mnie przy moto
http://r1-forum.pl/attachment.php?aid=5017
poczytaj to
nieważne jakie masz ustawienia nie odczujesz róznicy w mocy czy płynności
chodzi o zawartość co w spalinach,żywotności świec
poruszałem temat juz daaawno temu,jak i inne tematy typu napinacz ape,ostre wałki,ale jak pisałem mało kto tu robi swoje maszyny
mało kto tu ma wiedze faktyczna ,nie wygoglowana takie moje zdanie
Śruba problem w tym że u mnie po pokazaniu diag nie można zmienić na Co. Nie wiesz czasem czemu?
coś źle robisz,za krótko 3masz przyciski,lub zła kolejność.
jak ecu eu czyli km na blacie
Tak na blacie kilometry. Napisze krok po kroku co robię. Wyłącznik awaryjny na off. Wciskam select i reset, przekrecam kluczyk, w miejscu temperatury jest H1, trzymam dalej przyciski, pojawia się diag i nie mogę przełączyć na CO. Może nagram film i pokaże jak to robię?

http://www12.zippyshare.com/v/UaPFUUCY/file.html
O to film do tego jak to robię

Jeszcze jedno. Mialem remont silnika. Czy to że nie mogę tam wejść to może być wina jakiegoś niepodlaczonego czujnika czy coś w tym stylu?
przycisk nie
wazny możne musi być odwrotnie
pójdę zajarać tez ci nagram bądź za 20min
Mam dziwne przeczucie ze u mnie jest coś nie podłączone
zapytaj bacy chłopak zna się na robocie,miecha czekał............
Pomóżcie chłopaki bo to nie lada problem... :/
Stron: 1 2