2015-05-30, 02:13 AM
Hej postanowiłem sie troche podzielić informacjami o moim moto jako,że wiekszosc modyfikacji/wymian własnie zakończyłem.
od początku:
Moto z rocznika 2012,kupione przeze mnie miesiąc temu(kwiecień 2015) przebieg przy zakupie lekko ponad 7000km(stan na dzisiaj 8300km)
Erka była zablokowana do 100KM poniewaz pochodzila z francji a na jej wyposażeniu był akcesoryjny fender eliminator,kierunki,ksenony i nowy pełny układ acrapović evo od kolektorów po wydechy i świeżo wymieniony 300v.
Reszta całkowita seria.
Moje zmiany:
-opony dunlop przód d212 soft dot13 i tył d211 medium dot15
- świece NGK
- filtr powietrza K&N
-kosz sprzęgłowy
-płyn chłodniczy Preston
-płyn hamulcowy motul 660
-przewody hamulcowe HEL (przód/tył)
-crash pad silnika Renner
-końcówki kierownicy Womet tech
-napinacz łańcucha z crashpadem Womet tech
-akcesoryjne klamki hamulca/sprzęgła
-klocki Braking przód, EBC tył
-Stomp grip na bak
-nakrętka wlewu oleju ZETA
-naklejki na felgi od szfajcar.pl
-oświetlenie tablicy Barracuda
-moto miało pęknięcie przy siedzeniu pasażera wielkości 2mm ale tak raziło moje pedantyczne oko,że zamówiłem cały ogon u Yamaha włącznie z dołem (seria jest biała i żółkła od wydechów wieć wziałem niebieską)
-najważniejsze...ODBLOKOWANE ECU :> to co sie dzieje na mapie A sprawia,że....ahh nie da sie opisać słowami
mam jeszcze osłony wahacza z carbonu które założe na dniach, leci do mnie z UK szyba Powerbronze iridium blue oraz dodatkowe malutkie gripy KEITI.
Myśle,że na tym zakończe
Jedyne czego brak to quickshiftera,którego poszukuje oraz sprzęgłowego KITu Graves albo EBC oraz nakładki na siedzenie pasażera.
Pewnie za jakiś czas wrzuce też sportowe sety jak sie w końcu z nią na tor zabiore bo ostatnio z czasem kiepsko.
Mam nadzieje,że nie zanudziłem,pozdrawiam i miłego weekendu ps: oby Rossi w niedziele skopał tyłki gówniarzerii
od początku:
Moto z rocznika 2012,kupione przeze mnie miesiąc temu(kwiecień 2015) przebieg przy zakupie lekko ponad 7000km(stan na dzisiaj 8300km)
Erka była zablokowana do 100KM poniewaz pochodzila z francji a na jej wyposażeniu był akcesoryjny fender eliminator,kierunki,ksenony i nowy pełny układ acrapović evo od kolektorów po wydechy i świeżo wymieniony 300v.
Reszta całkowita seria.
Moje zmiany:
-opony dunlop przód d212 soft dot13 i tył d211 medium dot15
- świece NGK
- filtr powietrza K&N
-kosz sprzęgłowy
-płyn chłodniczy Preston
-płyn hamulcowy motul 660
-przewody hamulcowe HEL (przód/tył)
-crash pad silnika Renner
-końcówki kierownicy Womet tech
-napinacz łańcucha z crashpadem Womet tech
-akcesoryjne klamki hamulca/sprzęgła
-klocki Braking przód, EBC tył
-Stomp grip na bak
-nakrętka wlewu oleju ZETA
-naklejki na felgi od szfajcar.pl
-oświetlenie tablicy Barracuda
-moto miało pęknięcie przy siedzeniu pasażera wielkości 2mm ale tak raziło moje pedantyczne oko,że zamówiłem cały ogon u Yamaha włącznie z dołem (seria jest biała i żółkła od wydechów wieć wziałem niebieską)
-najważniejsze...ODBLOKOWANE ECU :> to co sie dzieje na mapie A sprawia,że....ahh nie da sie opisać słowami
mam jeszcze osłony wahacza z carbonu które założe na dniach, leci do mnie z UK szyba Powerbronze iridium blue oraz dodatkowe malutkie gripy KEITI.
Myśle,że na tym zakończe
Jedyne czego brak to quickshiftera,którego poszukuje oraz sprzęgłowego KITu Graves albo EBC oraz nakładki na siedzenie pasażera.
Pewnie za jakiś czas wrzuce też sportowe sety jak sie w końcu z nią na tor zabiore bo ostatnio z czasem kiepsko.
Mam nadzieje,że nie zanudziłem,pozdrawiam i miłego weekendu ps: oby Rossi w niedziele skopał tyłki gówniarzerii