Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Pirelli Diablo Supercorsa DOT12
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wydaje mi się, że sensowna opcja - sam je pewnie zamówie bo d211 zaczyna powoli się kończyć, a o jeść nie woła. Szkoda że soft, ale na lato i tak obleci, a cena jak z biedronki. Pytanie - czy lepiej chwycić v1 czy v2?

http://allegro.pl/200-55r17-opona-pirell...53529.html
też jedną chyba wezme chociaz chcialem sprawdzic metzka 7,ale taka cena za 3letnią opone to gratis, dziwne,że wiele sklepów akurat ten model ma w cenie 320-350 zł.
Na przód jednak trzeba wywalić 500 ale za lekko ponad 800zł dwie supercorsy to chyba nawet żeby sobie lezaly warto wydac Red_icon_smile to opona kwalifikacyjna wiec na ulicy zejdzie w 3k,ale co tam.

bierzesz v1 czy v2?
ja chyba pójde jednak w dwójke.
SC0 zejdzie masakrycznie szybko, odstawiam że w 1500 - 2000 tys km i będzie łysa.

D211 S zeszła mi w 600 km do połowy wskaźników na zwykłej drodze
A do rn12 200/55 wejdzie bez problemu ?
wejdzie spokojnie
Dwa tysie to nie za wiele. O co chodzi z tą v1/v2?
przy moich przebiegach, to starczy mi tej opony na pół sezonu Red_icon_tongue

A V2 miała zdaje się jakieś zmiany w karkasie opony, ale nie pamiętam szczegółów. No nic, ja chwytam bo za tyle używek nie kupię.
"I work closely with the Pirelli distributor here in Australia. And the V2 has an extra zig zag in it and this V2 was first released for the Ducati 1199. Pirelli has done some changes with the super corsa's but mostly with the SC series. 180 and 190 rear tires now only come in the SP or the SC2, do to some compound changes. The new compounds are to have a wider working range and better longevity. The 200 rears you can still get SP, SC0,SC1, and SC2.

Most all the smaller rears and the front will still have the same number of compounds to choose from but will be V2's and be a better compound......"

Na ile wierzyc wpisowi na australijskim forum nie wiem.
niby v2 starcza na dluzej wiec mysle ze te 3tys za 300zl to niewielki wydatek a chetnie przetestuje te opone i sc1 tez wezme.
nie uzywalem jeszcze pirelli w motocyklu. W M3 trzymaja cudownie.


edit:
troche sie dowiedzialem,więc tak, sc0 starcza na torze na 2 okrążenia i klei sie jak głupia (no nie dziwne skoro tak schodzi) ale każda supercorsa tak trzyma więc na droge tylko mieszanka soft czyli SC2 , mieszanka SC1 to supersoft i ta może wytrzyma 3tys.
na przód SP.
sc0- supersoft
sc1-soft
sc2-medium
sc3-hard
czy dobrze rozumiem że SP to mieszanka najtwardsza? Draco powiedz proszę dlaczego na przód akurat SP
SP to mieszanka typowo na ulice(jeśli tam mozna w ogole mowic o tych oponach). reszta to opony wyciagniete żywo z superstock 1000.
wolałbym na przód SC1 , ale akurat na SP są niezłe promocje i jest prawie dwa razy tańsza.

tak czy siak słysze,że na każdej mieszance sprawuje sie rewelacyjnie Red_icon_smile


http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motor...ercorsa-sp