Jest ktoś na forum kto potrafi na zakręcie przytrzeć łokciem ?
Nie mówie tu oczywiście o glebie hehe. Zastanawiam się czy na cywilnych oponach (pilot power 3) i seryjnej rn12 jest to wogole wykonalne ?
Nie wiem czy wykonalne, bo ja mam z metr aby przytrzeć kolanem, ale moim zdaniem jest to tak samo głupie jak walenie łbem o rozsypane gwoździe.
Jedno jest pewne bez profilu 55 na tylnej oponie jest to na 100% mało prawdopodobne, aby się udało.
Może i głupie ale w wyścigach staje sie to coraz bardziej popularne
Producenci wprowadzają kombinezony z sliderami na łokciach i ostatnio jak szukałem nowych sliderów to widziałem na allegro że na łokcie też sprzedaja. Chciał bym się tego nauczyć dla samego siebie i dla własnej satysfakcji no i zawsze jakieś doświadczenie do torowanie
Tylko nie chciał bym żeby skończyło się to malowaniem moto. Ja własnie mam opone o profilu 50. Tył mam zamkniete do końca przod to moze 1mm brakuje do konca oponki. I teraz pytanie czy jak sie jescze bardziej zloze to tylna opona już puści ?
Jak zmniejszysz cisnienie z tylu to nie pusci. A co do schodzenia na lokiec, to wszystko sie da, tylko lepiej uczyc sie tego na torze.
Dobra pozycja i pewnie się uda
Chociaż nie wiem czy w orginalnym motocyklu nie zachaczysz podnóżkami:/ Tak czy inaczej raczej na cywilnych drogach tego nie wykonasz bo wszedzie pełno piachu no i chropowatość asfaltu też jest inna:p Nie mówiąc już jak wspaniale są u nas wyprofilowane zakręty:/
Nawet nie mam zamiaru probowac tego na cywilnej drodze
Trenuje sobie na starym opuszczonym lotnisku bo mam w poblizu. Z tego co mi kumpel gadał to ok 1cm jescze mi brakuje do ziemi . Podnozkami jeszcze nie przytarłem. Wychodzi na to ze musze jeszcze nad pozycja popracować
Da się bez większego problemu, ale proponował bym na dobrym asfalcie. Dobrej pozycji to wtedy nie będziesz miał, bo będzie to sztuczne i na siłę zrobione. Żeby faktycznie trzeć łokciem w wyniku prawidłowego zdarzenia, musiał byś w MotoGP jechać, a przynajmniej na torach WSBK. RN12 przyciera dość szybko podnóżkami, nawet po wykręceniu ograniczników, bo z tym to się w ogóle jeździć nie da...
Spuścić powietrze obowiązkowo z opon, mocno się zwiesić i jazda.
A tu przykład jak łatwo przytrzeć podnóżki
Fotka z kamery na torze kartingowym w BDG.
Blue a masz profil opony 50 czy 55 ? Bo ja mam 50 na tyle i jest zamknieta do konca dlatego sie zastanawiam czy jak sie bardziej zloze to czy opona nie pusci ? Czy własnie po to mam to powietrze upuścić zeby sie bardziej układała do drogi ?
Mam tu jakies zdjecie z ostatniego treningu niestety robione "tosterem"
Moze ktoś oceni czy mam dobra pozycje i jak sie lepiej ulozyc na moto. Generalni dopiero 3 tyg temu pierwszy raz udało mi sie zejść "na kolano" i zaczynam zagłebiac sie w ten temat bo chiał bym sie wybrać wkońcu na tor
Mi brakuje ok 10 cm do łokcia, ale to tylko pozycje bym musiał zmienić.Najgorsze jest to że mam sety akcesoryjne i przecieram już stopka hamulca i stopka od biegów.
Czytaj ze zrozumieniem... Jest tu na siłę wyciągany łokieć i kolano. Pozycja nie jest poprawna, służy tylko przytarciu.
Ja 55 zakładam, ale na 50 tez jeździłem. Powietrze właśnie po to, żeby była większa powierzchnia styku
Blue, jakie ciśnienie utrzymujesz przy takim lataniu?
U mnie to wygląda tak,ale nie spinam się na łokieć mi zależy najbardziej na prędkości w winklu
[
attachment=4881]
Około 1,8 bar na zimnej oponie
Blue a z przodu takie samo ciśnienie ?
Tak, raz już leżałem na torze przez to. Stwierdziłem że jadę tylko na godzinkę to nie będę spuszczał powietrza...
A jakie trzymasz ciśnienie na cywila?
Zacznijmy od tego jakie oponki bo ja np do d211 dawałem na zimno tył 1.5 przód 1.9. A teraz na diablo rosso corsa latalem na 2.0 tył i przód 2.3 i zero uslizgow przy dość mocnym odkrecaniu w dużych złożeniach
Łomatko, ja kolanem mam metr do asfaltu
tak poważnie to chce nauczyć się schodzic na kolano bo jakoś w zakrętach się strasznie spinam i wychodzi na kwadratowo - lece na tor do Bydgoszczy 24.05 na szkolenie - może mnie nauczą...
Jak macie jakieś rady - proszę na PW.
pzdr dariooo.
A jakie ciśnienie dajecie poza torem? Bo producent podaje 2.5 przód i 2.9 tył