Ale to przecież seryjny amor z kawy zx10r 2006-2007, mam taki i nie jest warty tych pieniędzy
Ale ma 22 stopniową regulacje to nie idzie go skręcić żeby fajnie tlumil? Wydaje mi się że lepszy niż seria w r1, ale nie miałem z nim do czynienia to nie chcę się madrowac
Da się go przerobić. Swój w kawie przerabiałem ale ciężka robota i jak nie wyjdzie to klikania nie ma ale działa jak dziki.
Jest lepszy niż standardowy (np w rn09), bo ma regulacje, chociaż ja dużej różnicy nie czuje przy maksymalnie skręconym.
Z drugiej strony może mój jest już bardzo wysłużony po prawie 10 latach i wymiana olej by pomogła
.
Chociaż nie wiedziałem, że ma aż 22 stopnie regulacji...
Ja teraz regenerowalem swój hyperpro rsc i okazuje się że co trzy miesiące trzeba nabijac w amorkach azot,żeby amorek dobrze działał . Wiedział ktoś o tym?
małe sprostowanie w R! RN09 niema standardowego amora skrętu
RN09 niema go wcale ,chyba ,że sobie kupimy
Może miała być 1 zamiast 0
Poprawiam się w takim razie. W mojej rn09 było coś bez regulacji założone, uznałem, ze to oryginalny
. W gixerze też miałem coś bez regulacji, może też nie oryginalny. Jeden i drugi prawie nie działał.
Teraz ten w kawie na 100% seryjny z regulacja (taki jak ten z aukcji) i coś tam działa, ale bez szału.
W drugim gixerze miałem coś firmy "sprite", czy jakoś tak, i działał elegancko...
to w tych amorkach jest azot?
Nie wiem czy w tych ale mój hyperpro rsc jest gazowo olejowy i serwisant z Bfg mi mówił że trzeba je dobijac co trzy miesiące azotem. Koszt nie duży bo 20 zł i operacja wykonywana jest na motocyklu
To jesli jest temat amorka to tak dla ciekawostki powiem, ze w s1000rr jest standardowo amor z opcja 8 stopni regulacji i jest w chuj mocny. Mam bodajze na 5 i ciezko po garazu manewrować ....
Ja mam taki jak w aukcji i jest rewelka
A mówiłem że okazja
Bart że tak wtrace swojego jak skrece na maxa to nie mogę kierownica ruszyć
Ale do szybkiej i dynamicznej zmiany kierunku jazdy to trzeba kierownicy używać więc lepiej nie skręcać na maxa
.. Tylko że zaś .. na drodze to inna bajka tak szybko nie walczysz a dziury potrafią rozkołysać moto prosto w shime
.. racja
...
Czyli z moim jest coś nie tak :/... Wiec może i racja, ze to okazja (jeżeli jest w lepszym stanie niż mój
Wyślij go do regeneracji. Serwis zawieszeń BFG wpisz w google to Ci wyskoczy.