Witam
Przy wymianie oleju zerwalem z 2 zwoje gwintu, śróba trzyma ale po nocy jednak lekko przepuszcza moze kropelke oleju. Pytanie czy mozna to zrobic bez wymiany miski moze nakrecic jakis uszczelniacz na śóbę ?
Sprzet to R1 - 07-08r
Zgóry dzieki za pomoc
Również mam problem ze zerwanym gwintem
Przy montażu crash padów zbyt mocno dokrecilem śrubę i puscił gwint przy silniku.. Tymczasowo nawinąłem na srube czarną tasme i tak ją wkreciłem... Siedzi ciasno, z tego co zauważyłem to sruba służy do mocowania silnika, stanie sie cos z nią jezeli bede tak jezdził dopóki nie oddam gwintu do naprawy? Co sądzicie?
W załczniku zdjecie o którą srube chodzi.
najprosciej tulejki do naprawy gwintów w alu stopach helicolla.
przy wymianie oleju można zastosować sylikon na wysoką temperaturę, ale żeby dobrze trzymało trzeba gwint i śrubę odtłuścić i poczekać chwile przed wlaniem świeżego oleju
Polecam firmy technicoll ale można użyć każdego odpornego na wysoką temperaturę
(2013-01-29, 07:50 PM)srubar1 napisał(a): [ -> ]najprosciej tulejki do naprawy gwintów w alu stopach helicolla.
Cos o tym slyszalem, dam rade to zrobic sam? Co jest jeszcze potrzebne oprócz samych sprezynek?
Najłatwiej zastosować tulejki samogwintujące. Są dostępne nawet na allegro w różnych rozmiarach. Rozwiercasz tylko otwór odpowiednim wiertlem i wkręcasz tulejkę.
Tutaj masz link do aukcji
http://allegro.pl/tulejka-gwintowa-m6-x-...29390.html
Jest tam ładny rysunek z sposobem montażu. Proste jak budowa cepa