Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Moja litróweczka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Wiem że nie r1 i może i nie miejsce na to ale musze sie pochwalić po wielumiesięcznych poszukiwaniach. Oglądaniu wielu "lalek" wkońcu mam wymarzony motocykl. Stan lalka 14 000 przebiegu. Dodatki ksenon , szyba, wydech , sety , nakładka na siedzenie. Wszystkim szukającym życzę powodzenia to jest ciężkie zadanie znależć cos dobrego i sprawdzonego. LEWA i bezpiecznego sezonu wszystkim !

[Obrazek: attachment.php?aid=4720]

[/u]
gratulacje sprzętu ,niech służy jak najlepiej i jak najdłużej Red_icon_smile
Na Suzuki się nie znam, ale wygląda naprawdę bardzo ładnie. Przyczepności i gratulacje!
Ladna gsxr pogratulować sprzęta
"Susanna, I'm crazy loving you." Red_icon_cheesygrin Gratulacje! hAmerykański K7-K8?
tym gixem wciągniesz wszystkie rjedynki i cbrki, pogratulować wyboru i szerokości, na prawdę kozak maszyna Red_icon_smile pzdr
Wymień ten wydech, bo jest jak armata Red_icon_tongue
Super maszynka, ale ten komin od razu do wyjebania Red_icon_smile

Milvith

Piękna

Red_icon_smile

Miałem okazję latać taką k8 czarną wersji yoshimurRed_icon_smile kozak
k7 ameryka wersja (z SRAD) 195 konna. Wydech może i spory ale narazie zostaje Red_icon_smile lepsze to niz dwa orginały Red_icon_smile
JAk Ci się tym lata ?????? Miałem okazję sprawdzić Suzi i mi nie podchodzi , trakcja dziwna. Gdy ją skłądałem do zakrętu miałem wrażenie że mnie wyniesie , dziwnie się ją kładło - trzeba było ją doginać .. Najlepsze jest to iż sądziłem że wina tkwiła w stylu jazdy ale kolega miął takie samo wrażenie ....
wydech do wy*jebania albo skrócenia bo totalnie psuje linie motocykla. Widać że zadbany.
Fajna lala, zgadzam sie z przedmówcami - komin out,
luciu222 : dla mnie jest bomba , nic takiego nie czuje zeby mnie wynosiło. Albo zebym czuł się niepewnie , sprzęt moim zdaniem jest konkretny i tak wlasnie jezdzi. Wydech spokojnie coś pomyśle , chce taki krótki samą rurke z ocynku chyba dorobie Red_icon_smile
I dwie końcówki fajnie wyglądają Red_icon_tongue tylko niezależnie w którą stronę polecisz wydech ucierpi, co do SRAD to każde suzuki to ma w UE też, to jest po prostu większa dawka powietrza od iluś tam obr, w kawasaki nazywa się to RamAir, w suzuki SRAD a w yamasze nie wiem Red_icon_tongue
nie każde są wersje bez które mają 181 koni i są te ze srad i mają 195
Nie ma, jak już to poblokowane w inny sposób. SRAD ma każdy gix od 20 lat, Tak jak pisał Nic0, Suzuki Ram Air Direct (SRAD) czyli powietrze leci przez wloty, zwiększa ciśnienie przez przelecenie przez ramę, i dalej do silnika.
Luciu 222 też ostatnio dosiadłem Gixa K8 i miałem te same odczucia ,niestety się rozczarowałem Gixem ,ale być może za mało jeździłem by się wypowiadać Red_icon_smile
Dla mnie k5-k8 są specyficzne w prowadzeniu. Ja śmigałem na nich kiedy ujeżdżałem rn04. I wtedy R1 to wydawała mi się chyba najlepiej prowadzącym się motocyklem po winklach (do dzisiaj w sumie najlepiej mi się jeździ rn04/rn09). Jak wsiadłem na dżiksa to miałem uczucie że maszyna swoje ja swoje. Dwa światy. Zero intuicji. Ale po kilku dłuższych zamianach z kumplem stwierdzam że to tylko i wyłącznie kwestia wjeżdżenia się w motocykl. W stosunki do R1 siedzi się dalej od kiery i ręce na niej inaczej się opierają. Nie wiem... jakby węższy rozstaw. Za to jeśli chodzi o moc to jest ogień w całym zakresie obrotów. Nawet mój pojebany model dychy ma takie momenty gdzie czuć że dostaje kopa. Tutaj kop jest od samego dołu do samej góry. Dla wielu motocykl totalnie idealny.
Dużo czytałem na temat gixa właśnie tego k7,k8 , nikt na nie nienarzeka. Moim zdaniem to dobry sprzęt , mało awaryjny , no i silniki ma "idiotoodporne". Objeżdżę nią więcej to dam znać jak to się sprawuję . Moich kilku znajomych ma K7/K8 i mówią że to najlepsze sprzęty jakie suzuki wypuściło.Na torze w Poznaniu jak byłem też wiekszość sprzętów to suzuki. Wiadomo każdy swoje chwali Red_icon_smile Ryba masz racje nie ma tu żadnej dziury od samego dołu do góry fajnie ciągnie. Wcześniej mialem cbr1000 i zx10 z 2006 , i napewno jest różnica jeśli chodzi o hamowanie silnikiem. Honda przy redukcji wyrzucała przez kiere. W suzuki jednak trzeba częściej używać hamulca Red_icon_smile
Stron: 1 2