Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Moto nie wstaje pod gaz na 2 biegu.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Potrzebuje kilka sprawdzony teorii Red_icon_smile

Jeżeli wsadzimy przelotowe tłumiki końcowe ( bądź wyprujemy oryginały w rn12 ) to czy wasze motocykle idą pod gaz na 2 biegu czy maja straszny problem ???

Czy problem w niektórych sztukach leży w regulacji exupa ???? czy gdzieś indziej
na seryjnych z exupem idzie z gazu na 2 biegu wiec masz jakis problem...
Moja pełen ory bez problemu szła na 2 w górę Red_icon_smile
Mialem rn12 wywaliłem exupa, kata zalozyłem przelot i powstała mega dziura na dole. Z 2 tylko strzał z klamy ale za to co sie działo wysoko to już inna bajka.
rn12 może mieć problem jeśli ma zablokowany komp do 100km, zdarzyła się już taka na forum

taka inna teoria od exupa Red_icon_wink
A ja na rn19 z dwójki tez nie podniose hehe na 1 biegu to jo ale na drugim to niet :x
Podniesiesz bart tylko trzeba się albo napocić gazem i naszarpać albo strzał z klamy jeżeli masz seryjne przełożenie...
MOja 12 06 idzie normalnie. Ale Lucia 12 04 to jest po prostu diabeł wcielony. Jak nią latam to co odwinięcia na drugiem to wstaje jak pojebana a przełożenie seryjne.
No to ja nie wiem Baca mowisz o rn12 ze taki diabel a rn19 pare koniuszy wiecej i nie chce isc hehehe .. chuj nie znam sie Red_icon_tongue Tak czy siak na jedynce chetnie idzie choc moze kwestia tego, ze juz wiem w jakich obrotach ją machnąć manetą ale za to na dwojce probuje w roznym zakresie obrotow poza tym szarpie rękoma i chuja tam Red_icon_tongue Red_icon_smile Za to jak zapierdalam to nawet i na trzecim biegu czuje luz w kierownicy .. ale to inna bajka Red_icon_smile
Ha ha ha ha Bacaaaa ty to jesteśśśś :-) ;-) Mav wiele jest teori na ten temat . Wydech nie ma nic do rzeczy, ja osobiście bym sprawdził :
1) Linki Exup ( dość często one robią problem , jak będzie zerwana choć jedna to w zależności jak sie ustawi to z dołu bajk bedzie szedł wielkiej rożnicy nie ma , natomiast w gornych zakresach z wielkimi potami Vmax 250 )
2) Hmm blokada na mocy ( jak wsiądziesz to przecież czuć zaraz czy coś jest nie tak , ktoś latał wcześniej tym moto ??? )
3) Może być do wymiany sprzęgło ( nie zawsze musi to być odczuwalne )
4) Z ciekawości luknąłbym na linki gazu ( miałem taki przypadek jak się jedna z nich ponadrywała )
W Lucia 12 jest krótszy wahacz niż w mojej i Pewnie dlatego. Bo ogólnie 12 2004-5 szły ostro na gume z gazu i dlatego w 06 dali dłuższy wahacz co za tym idzie łańcuch aby temu trochę zaradzić. I w 19 masz taki sam napęd jak w 12 06. Moja wstaje normalnie ale nie jest to takie wrażenia jak na Lucia diablicy.
Jak moze rn19 nie iść 2 biegu pod gaz?! Mój znajomy jeździ gsxr 600 i wali drugim biegiem pod gaz Red_icon_smile trzeba poprosi umieć.
ja pierdole... sory ale inaczej nie mogłem tego skomentować. Jeśli ktoś zastanawia się dlaczego moto nie idzie na 2jce z gazu to nie powinien próbować podnosić koła. Moto pojdzie z 1 z 2 i z 3 spokojnie na serii. Tylko trzeba się tego najzwyczajniej w świecie nauczyć. Jak zaczynałem to nawet z 1 biegu nie szła. Teraz pójdzie z trójki ale to nie zmienia faktu , że prawdziwa guma jest na 1 biegu przy prędkości 60-80km/h balansując ciałem

teraz jezdzac sc59 mialem kilka sytuacji ze przy zbyt szybkim i gwaltownym wrzuceniu 3jki przy bardzo wysokich obrotach wyrywa przód do gory i raz juz zlapalem taka shime ze ledwo ją uspokoiłem.

TRENING TRENING TRENING , więcej działania mniej dziwnych rozkmin.

Ucz się wstawać na 1 biegu i utrzymywać poziom a nie podnosić na siłę koło nie potrafiąc przy 140km/h. Jak wywalisz paciaka przy 60-80km/h to sie troche poobijasz i wyjdziesz calo, przy 140 nie jest juz tak wesoło.
W roku mam kilka R1 które nie chcą iść pod gaz na 2 biegu a są tam zawsze wjebane jakieś przelotówki.....
Kurwa ludziska nie uczcie mnie jeździć bo wiem jak się lata na gumie LOL !!!


Czy chociaż polowa z was umie czytać ze zrozumieniem ????

Kurwa Luciu jak wydech nie ma nic do rzeczy co ty mi tu za farmazony pitolisz....
Cieniu o czym ty piszesz ??? LoL

Jak ktoś zna przyczynę to proszę odpowiedzieć na moje pytanie.
Czy przy zmianie wydechu na przelotowy jest już potrzebny power Commander żeby zniwelować dziurę , czy regulacja exupa w serwisie może pomoc ???
Nie interesuje mnie zmiana zębatek żeby moto było wolniejsze bo to nie tedy droga do sukcesu........
Żeby było od początku do końca tak jak ma być to po zmianie wydechu trzeba zrobić nowe mapy paliwa. Wydech to czuła sprawa i każda jego zmiana bez zrobienia nowej mapy nie wróży rewelacji. Wydechy są wyliczone dokładnie pod silnik (długość, średnica, objętość w rurach/puszce itd.). To nie są przypadkowe wartości.
A jak sie leci na wstecznym- to na przednim czy tylnym kole? //trolling
na przednim tylko na wsteku trzeba z klamy strzelać . . Red_icon_cheesygrin
Mav obydwie moje rn19 bez problemu na 3-ce szły z gazu na koło ....... raz nawet udowadniałem to większej liczbie forumowiczów gdzie prawie na plecach wylądowałem Red_icon_smile
twój problem to exup .... miałem to samo w rn12 .....
Moja 12 z przelotem i z wywalonym kata idzie bez problemu, na 3ce też ale trzeba się już postarać.
Exup mam zostawiony, mimo to ma małą dziurę na dole i na wykresie z hamowni też jest widoczna.
a Co do zębatek, ta prędkość tak na prawdę się nie zmniejsza przy delikatnej zmianie, np sam tył +2. (Dlatego, że na 6ce i tak nie dojdzie do odcięcia na ori przełożeniu, a i z tą zębatką nie będzie odciny) Moja ma +2 na tyle i 299 spokojnie leci (porównując ze znajomymi na innych moto)
Blue tylko, że po zmianie zębatki prędkości Ci przekłamuje Red_icon_smile
Stron: 1 2