Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: OCENA RN20
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam Panowie chce się wybrać po ten motocykl , ktoś zna ? oglądał ? pozdrawiam

http://olx.pl/oferta/r1-rn-19-20-sliczna...a0c104814b
Wszystko fajnie tylko zdjęcia słabej jakości i trochę robione z oddali. I ciężko jest cokolwiek zauważyć.

Może zadzwoń do niego niech Ci prześle zdjęcia lepszej jakości.

Na liczniku przy prędkościomierzu jest pęknięte i widać ze paruje.
Zapytaj się gościa czy nie jest czasem zblokowana. Bo te ze stanów czasem tak przychodziły.

Ciekawe czemu schodzi lakier z dekla sprzęgła?

Owiewka co się łączy z czaszą z lewej strony przy wlocie trochę nie pasuje

Tak poza tym wydaje mi się ze wszystko OK ale zobaczymy co reszta chłopaków powie na ten temat. Może wszystkiego nie zauważyliśmy Red_icon_smile

I wydechy chyba są przelotowe, ale to powinno CI pasować Red_icon_smile
zablokowana ? na ile koni ? facet mówi ze idzie normalnie nie czuć zeby byla zblokowana

jak się dowiedziec czy jest zblokowana czy nie? przecież ja nie odczuje czy ma 170 koni czy 180

motocykl w dowodzie ma 139 kW wbite
139kw to jest 190km

Nie wiem jak to sprawdzić dokładnie. Ale
Pamietam ze już taki Wojtek był na forum
1kw=1.36km...

a co dokładnie chcesz sprawdzić?
wiesz to co wbite w dowód to nic nie znaczy w moim dowodzie jest 199kw i tez jest z US mocy mi nie brakuje a zablokowane trafialy sie z Francji, Belgii ale zblokowane były na ok 100koni i wtedy to czuc. Jak nie szykujesz sie na typowo na tor to mocy ci nie zbraknie na bank. chyba ze jestes taki jak jeden z byłych forumowiczów ze nie wazne jak jezdzi i czy wogole jezdzi tylko wazne co w papierach Red_icon_smileRed_icon_smileRed_icon_smile
przeciez ten zegar nei jest pekniety to jest normalne przetloczenie w rn19 a te kropki to nie para tylko wyschnieta woda.
Oj nie wiem na co liczysz, ale daleko jej do ideału, bo
- lekka wgniota po prawej stronie ramy, pionowa, na początku naklejki na ramie
- to już sam napisałeś, że farba złazi z dekla sprzęgła
- naklejka z VINem bardzo mocno sfatygowana, wygląda jak ponownie naklejana
- nakładka zbiornika kiepsko spasowana ze zbiornikiem
- czasz źle spasowana z lampami, odstaje nad lewym reflektorem
- jakaś dziwna naklejka na lewej stronie ramy, wygląda na nieoryginalną
- duże zapocenie po lewej stronie silnika, na dole
- zrypana osłona przedniej zębatki
- różne śruby od dekla alternatora
- lewa manetka źle zamontowana, było tam wszystko zdjęte, bo między przełącznikami, mocowaniem klamki, a manetką powinny być małe przerwy, a tu jest na styk, czego rezultatem jest wystająca końcówka kierownicy
- coś dziwnego jest na lewej ściance chłodnicy, wygląda to jak żywica/guma. Nie wiem, ale nie powinno tego tam być
- dekiel sprzęgła musiał być malowany, bo te odpryski farby są za grube
- ryska na rancie ramy, po prawej koło mocowania seta
- ułamana końcówka lewej stopki kierowcy
- brak lewej zaślepki pozycyjnych
- obcierka obudowy przedniej, lewej lampy od strony kierownicy
- nie wiem jak to ująć, ale końce przetłoczeń na zbiorniku, które schodzą się w stronę kierowcy powinny być bardziej wyraźne. Możliwe, że coś tam było robione ze zbiornikiem w części "krocza" kierowcy, bo o ile to nie wina foty, to chyba jest tam mała nierówność powierzchni
- odklejają się loga Yamahy ze zbiornika z obu stron, od góry
- mocne zarysowanie pod siedzeniem kierowcy, po prawej, na stelażu zadupka
- lekko odgięta dźwignia hamulca nożnego
- liczne, zamalowane rysy na ramie w okolicy naklejki znamionowej
- i teraz najfajniejsze: numer ramy jest nierówno nabity oraz widać ślad po szlifowaniu, więc to pozostawię bez komentarza.
- pierwszy raz widzę taką gwiazdkę na początku, zazwyczaj była taka jak w telefonach, ale może w USA są inne.

Chyba, że się mylę. Jak tak to przepraszam.

Więcej nie ma sensu moim zdaniem.
na plus dobra opona z tyłu i fajny kolorRed_icon_smile
hAmerykanka to wiadomo brak awaryjnych, immobilisera i "słabe" ECU - nie ma o co kopii kruszyć Red_icon_wink
Co do tego egzemplarza podpisuję się pod tym co odpisał autocomplex, niech dośle lepsze fotki.
Motocykl praktycznie seryjny, tylko kierunkowskazy z dużych US zmienione na ledy.
Mega zardzewiała głowa tylnej ośki z lewej no i gustowne "rolki" wahacza - śruby na klucz ampulowy Red_icon_cheesygrin
Malowanie zgodne z rocznikiem 2007 USA, tyle ode mnie. PZDR

P.S. KOCZISZ - MISTRZ Red_icon_surprised
Koczis jak zwykle rozwiał wszelkie wątpliwości Red_icon_smile
W us taki dziwny vin jest? Nie powinien być wybity dziobakiem jak w eu?
hehe Koczis - ZAORANE
Spoko Panowie, ja dostałem dokładne foty na maila, nie to że widać to wszystko z fotek ogłoszenia hehehe aż tak dobrego oka nie mam Red_icon_cheesygrin

Milvith

Koszis po prostu mistrzostwo świata!!!
dzięki koczis , nie kupie motocykla w tym kraju . Po ch.. mi to forum juz dawno bym kupil i zapomniał , ....................................... ŻARTUJE juz sam nie wiem co robić Red_icon_cry
to samo przechodziłem zanim przybyłem na to forum kupiłem dwie r1 praktycznie przez netaRed_icon_smile i było bezproblemowo a poźniej to juz tylko pod górę bylo...
wyjazd sie zwrócił niby , motocykl wygląda na zdrowy . Ale szczerze lalikiem nie jestem to ma być mój 3 litr wcześniej były zx10 i cbr1000rr w repsolu. Wszystkie kupione bez forum bez znawców i zero problemów. Nie chce tu na nikogo najeżdzać. I dobrze ze wychodzą felery o których nie wiem. Dzieki koczis za Twoją wiedze i pomoc bo serio uświadamiasz mnie że kilku letniego motocykla bez przygód poprostu nie ma . Po lalke to do salonu. Dzięki strary jesteś mistrzem ja tego bym nie odkrył
Przy tym przebiegu jak by była taka idealna to powinna kosztować minimum 24000 zł. Cena jest adekwatna do stanu.
i do numerów na ramie Red_icon_smile
Stron: 1 2