Witajta o/ orientuje sie ktos z was czy na filtrze k&n jest jakies logo? bo nie wiem czy mam wsadzony wciaz oryginalny filtr czy bylo cos zmieniane,
a i czy przy ewentualnej zmianie filtra na k&n potrzebna jest jakas regulacja ?
cieniu filtr K&N ma na obramowce emblemat u mnie jest wiec u ciebie tez powinien byc a co do regulacji nic mi nie wiadomo nie trzeba robic
eee regulacja raczej nie
nie trzeba nic regulować a na filtrze jest wytłoczenie k&n
dzieki wielkie
w takim razie musze rozebrac i zerknac
a to prawda ze po zalozeniu sportowego filtra spalanie wzrasta nawet do 1 l ? ;/
nic podobnego
Jeśli chodzi o regulację po wymianie filtra pow. na sportowy to tyczy się to gaźników. Jeśli chodzi o układ przepustnic w wersji z wtryskiwaczami pewnie też. Ja osobiście zmieniłem na K&N bez regulacji i jest cacy. I tak dla zasady listwę wtryskiwaczy z przepustnicami podciśnieniowymi też poddaje się synchronizacji.
pytanko, czy jest mozliwosc ze po wymianie filtra z bardzo zajebanego zwyklego na czysciutki k&n sportowy zmienil sie dzwiek z wydechu ?
odnosze glupie wrazenie ze po 1 zmienil sie dzwiek a po drugie o wiele lepiej sie wkreca
co do dźwięku Cieniu to owszem coś może się zmienić ale pewnie bardziej silnik zacznie lepiej mruczeć ,choć i na tłumikach też może być lekka zmiana
a na obroty na pewno się lepiej będzie wkręcał ,takie porównanie ,zatkaj jedną dziurkę od nosa i oddychaj jakiś czas
na dwóch jest różnica co
więc to samo z silnikiem jak nie dostanie odpowiedniej dawki mieszani nie będzie zbyt żwawy
mam nadzieje że pomogłem pozdro
zobaczymy jak bedzie na trasie, ale wkrecal sie duzo lepiej niz na starym filtrze, fakt ze mial conajmniej 20 tys ten stary xD ale i dzwiek z wydechu sie poprawil , bombastycznie!
Ja chce juz wiosne!!!!
Dzwięk przy sportowym sie nieco poprawia, ja miałem tak samo
A jaka masz wersje K&N'a?
Ya-1007, jak to wersje?
to sa jakies rozne ?
poza modelem ?
Jest road i jest race... Ale masz zwykly drogowy wiec nic nie musisz kombinowac, zakladac i latac. Raz na sezon serwis (mycie i nawilzanie i tyle). Pzdr
Podepne sie pod temat....
Czeka mnie wymiana filtra powietrza i zastanawiam sie czy zwykly czy jakis k&n, i tu pytanie bo duzo osob pisze ze po zalozeniu k&n spalanie wzrasta???jak to jest??? moto i tak juz w cholere duzo pije wiec nie chciał bym dodatkowo podsycac jego apetytu
.. chociaz wydawało mi sie ze jak wiecej powietrza to spalanie mniejsze??
Spalanie na pewno będzie tym większe im bardziej będzie brudny filtr powietrza. Sama sportowa wkładka nie spowoduje zauważalnego wzrostu spalania, ew. po zastosowaniu razem z wyczynowym układem wydechowym wzrośnie do 0,5l/100km i do litra w starszym motocyklu zasilanym gaźnikami.
Podepnę się pod temat i zapytam. Czy za 100zł warto kupić ori filtr powietrza, czy jednak szukać KN-a?
To zależy czy planujesz jeszcze sporo sezonów swoją nianią przelatać
jak nie to bym brał ori jak sporo to k&n bo to jednak oszczędność a bez podstawowego zestawu czyli sportowego wydechu i np. PC to różnicy w mocy i tak nie odczujesz, No i nie można zapominać, ze ori filtry są tez dobre.
Dzięki. Na ile czyszczeń starcza ten zestaw do "pielęgnacji" filtra KN? Kosztuje też nie mało, bo ok. 60zł. Jak doliczyć koszt samego filtra(ok. 230zł) to wychodzi całkiem zacna suma, za którą można chyba kupić ze 2 lub 3 oryginały, czyli na kilka sezonów.
Zasadniczo na ok. 3, góra 4 jak oszczędnie ale ja oszczędny nigdy w takich sprawch nie byłem