Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Rn09 po remoncie skrzyni
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Jak w temacie skusiłem się na tanią naprawę skrzyni w jednym z mniej doświadczonych serwisów. Wiem sam sobie jestem winiewinien otóż okazało się że panowie postanowili rozebrać silnik doszczętnie po ponownym montażu nie działa poprawnie.
Odpala słychać szukanie zaworów czego wcześniej nie było jednak najgorsze jest to że gaśnie po dodaniu gazu tak jak by się zalewał. Proszę o pomoc jeśli jest ktoś kto posiada rn09 w okolicach Gliwic proszę o kontakt chciał bym np. Zanim dokonam zakupu kolejnej części sprawdzić jak działa na innych wtryskach.
Współczuję, ale nie daje się silnika do niedoświadczonych rąk, bo później takie kwiatki.

Zastanawia mnie jedynie co miałeś na myśli pisząc: "szukanie zaworów". Chodziło o "stukanie"?
Jak tak to nie odpalaj, bo zaraz będziesz musiał szukać nowego pieca.

Resztę niech napiszą bardziej doświadczeni w mechanice.
Ruda Śląska - Bielszowice
tel. 690 99 30 99
motoowca@gmail.com

Zadzwoń i popytaj - kolega jest pomocny, nie bierze dużo i zna się jak mało kto na silnikach. Jak koczis radzi, nie próbuj nawet odpalać. To na pewno nie kwestia wtrysku, jeśli słyszysz mechaniczne stukanie w silniku.
Może źle to ująłem cykanie. Luzy zaworów niby są w normie jednak na granicy wartości podanych w serwisowce. Na pewno zadzwonie. Ewentualnie jeśli ktoś miał by możliwość zinterpretowania nagrań film.
dawaj film
wad moze byc wiela
sprawdz czy zalewa swiece
paliwo dochodzi,jak tak scanie podcisnienie
cisnienie na cylindrach,jak niskie próba olejowa
wtryski i przepostnice

co maszz namysli na granicy
albo 3maja dane albo nie wymiary płytek
rozrzad nic niema do zadyszki pieca ,jak ustawiony prawidłowo
te strzelanie to jak by swieca któraś albo króćce ssące niedokladnie pozakladane bo jak by powietrze ciągnęło
ale objawów może być pełno
Świece są nowe ale te króćce sprawdze. Jest coś czym można dodatkowo doszczelnić te polaczenia. Przy filtrze powietrza użyłem kleju o konsystencji gumy niestety rozpieszczają go staje się plastyczny
kolego ta R1 nie chodzi Ci na wszystkie cylindry ,pierwsza rzecz sprawdź luzy zaworowe skoro świece masz nowe , możliwe ,że Ci się zamek od zaworu wypiął jak grzebaliście przy głowicy stąd może być słychać dodatkowo te stuki , dementuj airboxa ściągnij pokrywę zaworową i sprawdź wszystkie zamki i luzy , to pukanie jest na tyle dziwne że może też być exup rozregulowany sprawdź te rzeczy Red_icon_smile
Co to znaczy na jaką uszczelkę szlifneli głowicę z tego co wiem to faktycznie planowali powierzchnię przed montarzem. Jak chwilę sobie popracuje to niby wszystkie rury są gorące ale mam wrażenie że środkowe bardziej są aż czerwone. Dzwoniłem już do tego gościa z rudy śląskiej jesteśmy umuwieni na koniec miesiaca.

Jeśli poprzedni warsztat nie dał mi rachunku to wciąż mogę dochodzić praw ? Jak oni zorientowali się że coś się stało nie było mowy o paragonie
Jeszcze ciekawe jak rozrząd ustawiony ?
Jutro zadzwonię tam i spytam o ta uszczelkę ale wydaje mi się ze jest oemowa. No i problem solwed Fu...k to stukanie to może być nawet tłok o zawor. I ta temperatura i to że gasnie. Większy stopień sprezania. Zadzwonię i grzecznie się spytam jak nie będzie chęci współpracy udam się do prawnika. Odebrałem bo stał w ich ciasnej komórce Tak długo ze zaczely rdzewiec śruby a o rysie tu i tam nie wspomne.
gdyby to był tłok i zawór dowiedziałbys sie
tam tolerancji jest 0.4mm
Może trochę przesadziłem. Tak czy siak zadzwonię jutro szkoda że nie mam przystawki do sprawdzenia stopnia sprężania, pewnie było by widać jak na dłoni. Uszczelka wystaje na bokach może zmierzę jej grubosc. Ma ktoś może wymiar oryginalnej