Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: [K] rn12 do 20k
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Yol yol,
Kupię rn12, najlepiej z 2006, w mega stanie. Jestem w stanie wyłożyć sporo na pewny sprzęt.
haha ja też, ale weź mi pokaż perfekcyjną rn12 z 2006 za 20tysia. Nie ma szans. Chyba, że po znajomości.
oj załujcie bo moja była igła to w zimie za 14 tys nie chcieliście :p
Mad plisss, dobrze wiesz że nie była igła to po pierwsze, a po drugie mowa tu o roczniku 2006, a Ty miałeś tam silnik z 2006, ale moto 2005 Red_icon_cheesygrin
Dla większości igła, to moto które ma:
- wszystkie plastiki oryginalne, nie malowane, nie klejone
- ma wszystkie kluczyki
- ma wszystkie śrubki oryginale
- ma oryginalnie wsadzony, nierozpoławiany silnik, a nie po przeszczepach
- ogólnie cała w oryginale lub ewentualnie ma MARKOWE zamienniki

Tak przynajmniej ja uważam, myśląc igła.
A jak maja sie te z 2004 rn12 ?
mają się dobrze Red_icon_cheesygrin sprecyzuj pytanie heheheheh
Noo czy maja jakieś wady, tak jak rn19 03/2007r. ? :-)
Jedynie to ten hałasujący kosz, a tak to nic szczególnie wartego uwagi.
nic nie ma ciekawego na alle i olx ://
prawda jest taka że takich sprzętow jest bardzo mało a jak chodzi o sprzedaż to tylko po znajomośćiRed_icon_wink
Koczis, na tyle rn12 ile ja już w życiu przerobiłem to śmiało mogę powiedzieć ze "Igły" praktycznie nie istnieją.

1. Komu przeszkadzają malowane plastiki, jak umalowanych plastików nie jesteś w stanie odróżnić od oryginału ?
2. ma 3 kluczyki... rzadko ale się trafia
3. ma temat śrubek sie nie wypowiadam Red_icon_wink)))))))))))))))
4. nie jestes w stanie okreslic czy silnik po przeszczepie ( chodzi ze wsadzony drugi w rame ??? )
5 oryginalne zamienniki ???????? PANIE POPROSZĘ "NAJTAŃSIEJSZE" KLOCUSZKI A NAJLEPIEJ TO 2 sztuki TYLKO BO ZEWNETRZE KLOCKI SA W DOBRYM STANIE JESZCZE Red_icon_smile))))))))))
MaV:
1. mi przeszkadzają i uwierz, że widać, bo mało który lakiernik jest w stanie dobrać tak drobne ziarno, ale się zdarzają Red_icon_cheesygrin
4. jeśli nie dadzą nowych śrub, to widać po łbach oraz często są ślady w miejscach mocowań więc też często idzie to rozpoznać.
5. nie oryginalne zamienniki, a oryginalne części kupione w ASO lub markowe zamienniki jak np. Rizoma itp.

Właśnie dla tego, że takiego moto ze świecą szukać to ja już nie szukam igły, ale w dobrym stanie heheheheh
ja mam rn12 ideal na sprzedaz moze i nawet
Masz, ale nie za 20tysia heheheh jak już napisałem wyżej.
wszystko do dogadania dla forumowiczow;p
te motori zamiast tanieć to drożeją ale fakt ta twoja to suka elegancka i malowanie zajebiste.Red_icon_smile
eee miałem 2005 wyprodukowany w 2004 z silnikiem 2006, silnik był igła zajebisty i wiem jaka jest różnica pomiedzy 2004-05 a 2006 który jest mocniejszy i fajniejszy, zastanawiam się czy jako jedyny forumowicz miałem okazje latać na tych dwóch jednostkach

mowie Wam że było warto go brać:
- wszystkie plastiki oryginalne, nie klejone były
- miałem wszystkie kluczyki
- miałem wszystkie śrubki oryginale
- nierozpoławiany silnik montowany w ASO
- pełna historia
- w sumie ogólnie cała w oryginale i miałem zajebiste dodatki MARKOWE których w sumie nie widać na forum bo nie byłem pozerem tylko to były dodatki które służyły do szybkiej jazdy.

Oczywiście pisze to nadaremnie ale widze ze do dzisiaj jest jakiś mit o którym nie macie pojęcia a motor był przezajebisty.
Rozumiem że skreślony bo jeździłęm zgodnie z przeznaczeniem a nie jak dziadek z wermachtu po bułki i do kościoła. Cały czas będzie chyba na tym forum że R1 nie może jeździć po torze bo tam odbywa się co ? palenie gumy? jazda na kole ? eeeh
ja właśnie się zastanawiałem poważnie na tą Twoją 12, miałem dosyć rn20 ale jednak zostałem jeszcze przy niej..;/ no i teraz żałuje że nie sprzedałem wcześniej i nie wziąłem od Ciebie 12.

aras daj namiary do Ciebie.
w zimie to była mega okazja i na prawde można żałować, pisze Wam to tylko i wyłącznie dlatego że jesteście uprzedzeni być może do mnie tak samo jak do maridera i innych. a jak kupujecie "igły" ściągane z zachodu z idealnymi owiewkami bo były ściągnięte na tor to uważacie że to sa okazje. za zachodzie a nawet w sumie u naszych sąsiadów nowe scigacze są na torze non stop ale łudzicie się że to sa igły od panów bo jeżdzą 50 kmh. Wasza sprawa. Vader ma RN20 i tez nikt nie chce kupic pewnego motoru, niech cofnie licznik to zaraz się rzucicie ? kurde ! dajcie spokoj. wniosek że nawet na tym forum warto być uszustem i handlarzem który cofnie licznik i zatai przeszłość, tyle co ja widziałem jak i co się robi z motocyklami potorowymi to moja wiedza, igły na allegro Red_icon_smile


napisze więcej:
`RN12 codziennie waliła 299 i to przez kilkadziesiąt kilometrów non stop, latała na torze dokładnie 2 500 km. na liczniku silnik miał 18 tys km. pisze Wam to byście zdali sobie sprawe że mimo ze był tyrany to był dobry. Raz go wywaliłem na Brnie i to była lipa = zgadza się. zrobił fikołka i miał wgnieciony bak jak by mu przyłożył ktoś bejzbolem jak to kuzyn sodiera napisał. To była jego wada jedyna

pisze Wam to bo tam dystans do motocykla którego już nie ma i nie będzie ! I to jeszcze raz podkreślam ! Byłem pewny tego motocykla. Zdupcył się bo właśnie chciałem miec nawet idealne sprzęgło (nie rzężące) i to mnie zgubiło !

Teraz byście wiedzieli mam igłe \rn22, tu sprzęgło jeszcze bardziej napierdala hahahaha motocykl z czystą przeszłością i jak znam życie też będziecie szukali problemu.
odnosze wrażenie ze wszyscy co szukaja takiej igły to tylko po to by ja schowac w garażu i "szpanowac" ze sa właścicielami a nie użytkować ale to tylko moje spostrzezenie Red_icon_smile

Ps Mad nawet na myśl mi nie przyszło zeby cofac licznik to nie w moim stylu ale masz racje mam kumpla co tak zrobił z CBR1000rr miała 110.000km stała pół roku a po cofnieciu licznika wziął ja pierszy klient Red_icon_smile aha moja narazie nie jest na zbyciu zrobiłem rozrzad wystawie na sprzedaz pod koniec sierpnia jeszcze jedno wole miec na liczniku 50.000km z czego 90% po autostradzie niz 20.000 w miescie
Stron: 1 2