Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Wielka prosba do uzytkownikow Rn09, Tryb CO
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema. Chlopaki mam wielka prosbe do użytkowników Rn09. Otoz motocykl kopci mi troche na czarno. Kopcenie wystepuje w dosc malym stopniu, jednak na tyle ze na końcówce wydechu od srodka jest czarna sadza. I teraz moja prosba do Was. Wiem, ze w Rn09 można przy pomocy zegarow w trybie CO zmieniac dawke paliwa na poszczególny cylinder. Moja prosba do Was polega na tym, żeby użytkownicy Rn09 spisali parametry jakie maja w trybie CO dla poszczególnego cylindra. Opisze teraz krotko jak wejsc do trybu CO. Na początku przełączyć przycisk od zaplonu w pozycje ON. Następnie Należy wcisnąć i przytrzymac oba przyciski reset i select, trzymając caly czas te przyciski przekręcić kluczyk w stacyjce na on. Trzymac tak przynajmniej 8 sekund. Na wyświetlaczu pojawi się napis Diag (tryb diagnostyczny). Teraz puscic przyciski i selectem możemy przechodzic pomiedzy trybem Diag, a trybem CO. Zostawic na wyświetlaczu napis CO. Teraz wcisnąć i przytrzymac znowu oba przyciski selekt i reset. Uslyszymy cykniecie i na wyświetlaczu pojawi się napis C1 (cylinder 1). Teraz selectem i resetem możemy przechodzic pomiedzy kolejnymi cylindrami od C1 do C4. Teraz jak sprawdzic dawke paliwa na poszczególnym cylindrze. Zostawiajac na wyświetlaczu napis C1 znowu wcisnąć oba przyciski tzn reset i select. Pokaze się liczba. (selectem można zwiększać ta liczbe, natomiast resetem zmniejszac, ale nie zmieniajcie jej u siebie i zostawcie taka jak jest). Aby wyjsc powrotem do przegladania od C1do C4 należy znowu przycisnąć oba przyciski reset i select (nie trzeba przytrzymywac wystarczy wcisnąć). Dla C2, C3 i C4 należy tak samo sprawdzić jaka jest wartość liczbowa jak dla C1. I wlasnie panowie o te liczby mi chodzi dla poszczególnych cylindrów. Po sprawdzeniu wartości liczb dla każdego cylindra można po prostu przekręcić kluczyk w pozycje off. Jakby ktoś u siebie mogl sprawdzic jakie ma parametry, postępując tak jak opisałem bylbym bardzo wdzieczny. Mam jeszcze prosbe, do osoby, która zdecyduje mi się pomoc, aby napisala jak wyglada u niej wydech od srodka, tzn czy jest względnie czysto czy również jest czarna sadza. Prosze rowniez aby napisala czy posiada sportowy filtr powietrza czy normalny. A moze ktos bedzie wiedzial jakie powinny byc fabryczne nastawy tych wartosci, bo w manualu niestety nic o tym nie ma.Dzieki z gory za pomoc i czekam od odzew Red_icon_wink
Pzdr
Sadza jest w kazdym tlumiku a wartosci CO zaleza tez od wersji r1 jaka masz.
jak marider napisal
wartosc co jest inna nietylko od wersji,ale nawet silnika .ten sam model,rok,wersja moze miec inne co.to sie ustawia pod dany piec.
czyli rozumiem, ze nie ma sensu ustawiac na probe dawki pod inny motocykl..? Wiecie dokladnie od czego zalezy to, ze ten sam model a inna dawka jest ustawiana fabrycznie? I ewentualnie co zrobic zeby ustawic mieszanke spalania w tym modelu? Moze analizator spalin i wtedy probowac ustawic ta dawke?
Najlepiej kupic Power Commander i jechac na hamownie do kogos rozgarnietego w temacie zeby mape zrobili. Ot cala filozofia. Poza tym jak Ci zaczyna kopcic to moze byc nie tylko wina tlumika, duzy to ma przebieg?
Na blacie jest 37, a w rzeczywistosci nie wiadomo. Kompresja sprawdzana i wszedzie jest ok. Moto po serwisie przed sezonem. Pozatym, hmm Marider mysle sie nie zrozumielismy poniewaz ja nie uwazam, ze to wina tlumika, ze kopci tylko zly sklad mieszanki. Dlatego prosilem o odczyty dawki paliwa chlopakow, ktorzy maja Rn09 zeby podali i zebym sprobowal jak u mnie bedzie sie na takich konfigaracjach jezdzic. Zawsze ewentualnie molgbym powrocic do swojej starej konfiguracji.
U mnie też na Leosiu ta końcówka co za puchą wystaje cała czarna w środku. Filtr zwykły
A moglbys Kafel zobaczyc ile u Ciebie wynosza te wartosci na poszczegolny cylinder, bo u mnie jest chyba troche za duzo. Dla C1 mam 52, C2 50, C3 50, C4 50. Poczytalem troche angielskie forum R1 i tam ludzie mieli wartosci z zupelnie innego przedzialu (zdaje sobie sprawe, ze mieszkaja w innych krajach o innym klimacie i moga miec to inaczej ustawione), ale zazwyczaj nie przekraczalo to wartosci z przedzialu od 0-20.
jak wrócę z pracy i nie zapomne to się postaram zobaczyć
ja w rn12 mam
c4
c5
c6
c1
wartosci niby konfigoracyjne fabryczne
c0
c12
c-4
c2
czy spaliny sa ok czuc to jak bogata mieszanka,gryza wnos wrecz,kombinoj ustawienia moze dobierzesz.zapisz swoje
dzieki srubar1, a sam zmieniales te ustawienia czy juz tak miales jak kupiles moto?
ja mial sm 3ki i zmienilem,ale 12 ma wtrysk,to tez wez pod uwage.
srubar1 rn09 tez ma wtrysk. dzieki adrianek1
Ja mam C1-18 ; C2-23 ; C3-9 ; C4-18
RN 09 2003 i mam C1 9;C2 12;C3 11;C4 18 ale nie mam pewności czy poprzednik nic nie zmieniał
Dzieki wszystkim bardzo Red_icon_wink
Tak jak mowilem, rzezba w gownie Red_icon_smile
witam u mnie jest C1-7 C2-22 C3-14 C4-17
Mam pytanie, czy ktoś sprawdzał ile najwięcej można ustawić dla C3 i C4
U mnie są takie :
C1=16
C2=13
C3=6
C4=8
Stron: 1 2