2014-04-02, 09:38 AM
Stron: 1 2
2014-04-02, 10:03 AM
na tym forum logiczne ze nikt nie napisze ze gsxr 18-19tys to rn12 tylko
2014-04-02, 10:05 AM
Dla mnie akurat odwrotnie, uwazam, ze raczej mam tutaj do czynienia z osobami ktore opieraja sie na danych i doswiadczeniu a nie na "przywiazaniu" do marki, kolega medyk rowniez z R1 chce przejsc na GSXR i nie widze w tym nic zlego, to bardzo podobne maszyny dlatego sie rozgladam w obu markach tych modeli
2014-04-02, 10:15 AM
Bart to wszystko zależy czego oczekujesz od motocykla o gustach się nie dyskutuje więc co się komu podoba za tą kase pewnie kupisz K6 z Suzi ,na pewno będzie szybsza ,lepiej się na niej lata na kole od RN12 z tego co ja zauważyłem RN12 za to lepiej się prowadzi lepsze hamulce ale jest ciut słabsza ,powiem tak R1 ma design ,pięknie wygląda ,i jest dopracowana w każdym detalu ,minus to te sprzęgła ,Suzi też ładna ale tej jakości już nie ma co Yamaha ,to wszystko to tylko i wyłącznie moje zdanie kolega ma K6 więc jak coś masz to pytaj
2014-04-02, 10:24 AM
suzi ladna jest od k7a za ta kase nie kupisz w suzuki napewno lepszy dol silnika bedziesz mial
2014-04-02, 10:26 AM
z K6 sprawdzaj ramy przy główce i jak masz możliwość sprawdzaj czy były na jakiś akcjach serwisowych
na pewno dół będzie mocniejszy w Gixie jak Ci zależy na gumowaniu
co do hamulcy to fakt, chłopaki nawet przekładają hamulce z R1 do Gixów właśnie
na pewno dół będzie mocniejszy w Gixie jak Ci zależy na gumowaniu
co do hamulcy to fakt, chłopaki nawet przekładają hamulce z R1 do Gixów właśnie
2014-04-02, 10:31 AM
co jak coale hamulce w suzuki sa fatalne
2014-04-02, 10:48 AM
ja w tych pieniądzach bym sobie darował k6, za dużo się słyszy o tych ramach pękających, a akcja serwisowa na ramę to żart jest jakiś bo te ich wsporniki nawet spawów nie obejmują. Wiadomo, ze jednemu jebnie, a drugiemu nie ale to ryzykwizyt. Suzi od k7 w górę jak najbardziej z resztą chyba jeden z ostatnich nie przekombinowanych motocykli r1 są najładniejsze i potwierdzi to nie jeden ale też oddawanie mocy maja jakie mają. W takim hajsie to r1 albo ce be er no chyba, że kawa ale tam trzeba troszkę wsadzić w wydechy bo mowa oczywiście o 2 generacji. Zawsze też trzeba coś włożyć w moto więc to jeszcze bardziej uszczupla możliwości.. take moje zdanie
2014-04-02, 11:10 AM
ja proponuje swoje
2014-04-02, 11:33 AM
Ok zdecydowałem już coś, jeśli kupię nowe moto to będzie r1 rn12. Jak ktoś jakieś zna ciekawe na sprzedaż to podajcie info.
2014-04-02, 01:37 PM
gsxr1000 r1 ładniejsza ale moim zdaniem gix lepszy, mocniejszy
2014-04-02, 01:52 PM
U mnie wybór niejako jest spowodowany kwestią budżetu również.
Suki 2004 są tańsze sporo od zadbanych RN 12 - i wcale się nie dziwie. Wybór padł na k4 bo już długo długo długo ten motocykl gdzieś za mną chodził, a i mam też dobre wspomnienia z K2, którym jeździłem.
Dla mnie od K5 Suzuki już w ogóle odpada, no za małe te sprzęty są wg mnie jak się ma 190 wzrostu
Przekopując badziewne oferty zastanawiam się nad odroczeniem zakupu i kupno RN19 na przyszły sezon. Sam nie wiem, co robić.
Suki 2004 są tańsze sporo od zadbanych RN 12 - i wcale się nie dziwie. Wybór padł na k4 bo już długo długo długo ten motocykl gdzieś za mną chodził, a i mam też dobre wspomnienia z K2, którym jeździłem.
Dla mnie od K5 Suzuki już w ogóle odpada, no za małe te sprzęty są wg mnie jak się ma 190 wzrostu
Przekopując badziewne oferty zastanawiam się nad odroczeniem zakupu i kupno RN19 na przyszły sezon. Sam nie wiem, co robić.
2014-04-02, 02:09 PM
teraz porównaj sobie K4 do RN12 to epoka różnicy
2014-04-02, 02:30 PM
ja to bym raczej k4 do rn04 porównywał
2014-04-02, 04:08 PM
mnie dziwi że na wiosne każdy chce motor kupić a jak była okazja w zimie wziąć na gwarancji moją RN12 to nikt nawet za 14 tys nie chciał ... to była okazja ! i warto było, teraz jej tak nie puszcze więc zadziwiają mnie nawet forumowicze.
2014-04-02, 04:46 PM
Mad dalej masz cisnienie ze swoim moto.. żenada..
jesli chodzi o rn 12 czy K6 wybrał bym na twoim miejscu w tej kasie K6
po 1 wygodniejsze
po 2 mocniejsze
po 3 wytrzymalsze
RN12 to tylko do lansu a nie do zapier..
jesli chodzi o rn 12 czy K6 wybrał bym na twoim miejscu w tej kasie K6
po 1 wygodniejsze
po 2 mocniejsze
po 3 wytrzymalsze
RN12 to tylko do lansu a nie do zapier..
2014-04-02, 04:49 PM
Mad wiesz jak to jest w zimie.. Nie każdy ma wolne XX tysi żeby stały w garażu... A jak sezon się zaczyna to ciśnienie rośnie ^_^
2014-04-02, 05:14 PM
I gaz 0-1 w k6... fajnie co? Doskrob ze 2-3 tysie i kup K7/8 w litrze, potwor jest. Jak Ci zalezy na wygladzie to bierz r1.
PS: pompy hamulcowe sa kiepskie w kazdym GSXRze i zawsze slabo hamowaly, aktualnie Suzuki prowadzi akcje serwisowa na wymiane ponad 5mln sztuk pompek w egz wypuszczonych zdaje sie od 2003 roku... Niezle dostana po kieszeni.
PS: pompy hamulcowe sa kiepskie w kazdym GSXRze i zawsze slabo hamowaly, aktualnie Suzuki prowadzi akcje serwisowa na wymiane ponad 5mln sztuk pompek w egz wypuszczonych zdaje sie od 2003 roku... Niezle dostana po kieszeni.
2014-04-02, 05:46 PM
Ja tam gdybym miał wybierać między Suzi, a RN12 to nawet 1s bym się nie zastanawiał. R1 jest tym co kocham w motocyklach. Super prowadzenie, małe spalanie, mocy wystarcza aż nadto(nie wieżę, że komuś jej brakuje, poza Mad-em, ale chyba tylko On lata na torze na rn12 i faktycznie wykorzystuje co fabryka dała), piękny wygląd, jakość wykończenia
Gdyby ktoś podstawił mi pod nos tak zadbaną RN12 jak moje poprzednie lub jak obecna Honda to nie wahałbym się zamienić nawet przez sekundę, nawet gdyby była rok starsza od mojej 2005r.
Gdyby ktoś podstawił mi pod nos tak zadbaną RN12 jak moje poprzednie lub jak obecna Honda to nie wahałbym się zamienić nawet przez sekundę, nawet gdyby była rok starsza od mojej 2005r.
2014-04-02, 06:30 PM
cisne ze swoim buahaha
Stron: 1 2