2014-03-31, 09:52 AM
Czesc
Obralem swoja rn22 z wiekszosci tuningowych fantow jakie w nia upchalem przez 4 lata odkad jest u mnie /moto kupilem w oryginale/ ale zostawiam czesc podstawowych rzeczy dla przyszlego wlasciciela.
Z wyposazenia r1 - ceny podalem w zl:
- custom made nakladka airboxa (takie moje widzimisie zeby kolorystycznie to pasowalo do nowszego wygladu) - 300
- boki z rocznika 2010
- niebieski korek wlewu oleju Lightech - 100
- szybkie sruby Dzus fasteners/slimaki - 200
- oryginalny tankpad Yamaha - 150
- caly pelny komplet crashpadow (oryginalne boczne YEC + dolne sprzeglowe + przednia os) - 1100
- rolki Microna pod tylny stojak - 150
- tylna nakladke pasazera - 700
- antyposlizgowy pokrowie na siedzenie pasazera - 150 (+ siedzenie)
- lepsze zarowki w lampach (Osram Nightbraker zdaje sie, musze sprawdzic) - 80
- tylne nadkole PowerBronze (+ oryginal) - 500
- Graves smog block offs (+ oryginalny AIS) - 200
- regulatory napiecia wstepnego sprezyn Pazzo racing - 200
- stalowe przewody HEL (przod/tyl) - 400
- sportowa szyba Fabbri z garbem - 400
- przednia zebatka Sunstar 16T - 100
- tylna zebatka Supersprox (dorzucam wieksza 49 AFAM i oryginalne) - 350
- sprezyny Barnett w sprzegle + Graves Clutch Kit - 550
- stroboskop CustomLed w tylnej lampie - 300
- elektroniczny przerywacz CustomLed - 150
- tylne kierunkowskazy Yamaha LED - 250
- przednie kierunkowskazy Greggs - 350
- oslona chlodnicy R&G - 300
- mocowanie tablicy rejestracyjnej R&G - 350
- profesjonalnie przerobiony fabryczny dekat (tlumiki oryginalne)
- filtr powietrza K&N (swiezo po serwisie + oryginal) - 300
- nalepy MOTOGRAFIX na calym moto dla ozywienia - 350
- nalepa carbon na wlewie paliwa + gorna polska - 100
- zasilanie do nawigacji - 50
- oczywiscie odblokowane ECU z dopracowana mapa paliwa itd - bezcenne - jesli ktos chce moge dodatkowo uruchomic quickshifter
Suma powyzszych dodatkow 8100zl + nowy przod po lifcie = ok. 11 050 zl w tym co wyzej. Ceny mozecie posprawdzac w necie - specjalnie podalem nazwy dla tych ktorzy mysla ze czesci tuningowe kupuje sie za grosze badz znajduje na smietniku.
Oryginalne szare felgi wymienilem na czarne z czerwonymi paskami i nowy przod 2013 tj. kompletna lampa z czacha (nowka z fabryki, zadne klejone uzywki) - w Polsce komplecik ok 6000zl, w USA u dealera Yamahy za nowke z transportem, clem itd zaplacilem ok 3000zl.
Przebieg wczorajszy 17920km - sie jezdzi a nie stoi Z minusow czas powoli pomyslec nad nowa tylna opona - w ubieglym sezonie zalozylem komplet nowych Dunlop Qualifier 2 - dwuskladnikowe- i chyba akumulatorem, jakies drobne rysy na wahaczu i 2 male wgniotki na oryginalnym zbiorniku paliwa przy wlewie ktorych nie robie nawet bo nie ma sensu oraz podgieta jest jedna sruba na spodzie wiekszego dekielka impulsatora (pamiatka po starej babie ktora w 2011 wlazla mi pod kola - mam dokumentacje z Policji i Prokuratury, zeby nie bylo ze sciemniam). Klocki, tarcze, lancuch - wszystko OK, mniej niz polowa zuzycia (sa jeszcze oryginalne). Olej Motul 300v 10w40 z filtrem K&N oraz wszystkie plyny - chlodniczy i hamulcowy RBF 660- wymienialem jesienia pod koniec ubieglego sezonu. Z dodatkow dorzucam filtr oleju K&N, komplet zapasowych oryginalnch klockow hamulcowych (przod/tyl) plus oczywiscie oryginalny owners manual, oryginalny zestaw kluczy pod siedzeniem i 2 kluczyki (czarny i czerwony), naturalnie pelna dokumentacja.
Koszt zarejestrowania - jedyne 165zl Urzad Skarbowy i 197zl pierwsza rejestracja w Polsce (badania i tlumaczenia mam zrobione, OC wykupione). Zadnych 2% podatku ani faktur VAT. Moto przywiozlem z UK i jest na moich angielskich blachach. Cala historia i wszystkie dodatki opisane sa w topicu "Projekt rn22" - chyba najwiecej wyswietlen wiec moge niesmialo stwierdzic ze to flagowy sprzet tego forum ale mam nadzieje juz niedlugo
Cena wywolawcza - 34 500zl, do negocjacji na miejscu. Ogledziny moga byc w serwisie ASO Yamaha / Gres Bialystok/ lub przez dowolnego mechanika jakiego ze soba zabierzecie. Motocykl oczywiscie po akcji serwisowej wymiany napinacza rozrzadu - udokumentowane w w/w ASO. Transport moge zalatwic po kosztach paliwa jesli kupujacy nie bedzie chcial wracac na kolach. Jak bedzie fajna pogoda moge odstawic sprzet pod dom czy na ogledziny w Waszym ulubionym serwisie chocby w Neapolu
Szczegolowe aktualne zdjecia motocykla na email, kontakt przez PM. Co do stanu technicznego i wizualnego sami doskonale wiecie jakie "igly" kraza u innych po Allegro i po ile wiec nie musze tego komentowac, moze zdanie na ten temat znacie.
Jak sa jakies pytania - zapraszam. Z uwagi nie na temat - dziekuje z gory.
Pzdr
Obralem swoja rn22 z wiekszosci tuningowych fantow jakie w nia upchalem przez 4 lata odkad jest u mnie /moto kupilem w oryginale/ ale zostawiam czesc podstawowych rzeczy dla przyszlego wlasciciela.
Z wyposazenia r1 - ceny podalem w zl:
- custom made nakladka airboxa (takie moje widzimisie zeby kolorystycznie to pasowalo do nowszego wygladu) - 300
- boki z rocznika 2010
- niebieski korek wlewu oleju Lightech - 100
- szybkie sruby Dzus fasteners/slimaki - 200
- oryginalny tankpad Yamaha - 150
- caly pelny komplet crashpadow (oryginalne boczne YEC + dolne sprzeglowe + przednia os) - 1100
- rolki Microna pod tylny stojak - 150
- tylna nakladke pasazera - 700
- antyposlizgowy pokrowie na siedzenie pasazera - 150 (+ siedzenie)
- lepsze zarowki w lampach (Osram Nightbraker zdaje sie, musze sprawdzic) - 80
- tylne nadkole PowerBronze (+ oryginal) - 500
- Graves smog block offs (+ oryginalny AIS) - 200
- regulatory napiecia wstepnego sprezyn Pazzo racing - 200
- stalowe przewody HEL (przod/tyl) - 400
- sportowa szyba Fabbri z garbem - 400
- przednia zebatka Sunstar 16T - 100
- tylna zebatka Supersprox (dorzucam wieksza 49 AFAM i oryginalne) - 350
- sprezyny Barnett w sprzegle + Graves Clutch Kit - 550
- stroboskop CustomLed w tylnej lampie - 300
- elektroniczny przerywacz CustomLed - 150
- tylne kierunkowskazy Yamaha LED - 250
- przednie kierunkowskazy Greggs - 350
- oslona chlodnicy R&G - 300
- mocowanie tablicy rejestracyjnej R&G - 350
- profesjonalnie przerobiony fabryczny dekat (tlumiki oryginalne)
- filtr powietrza K&N (swiezo po serwisie + oryginal) - 300
- nalepy MOTOGRAFIX na calym moto dla ozywienia - 350
- nalepa carbon na wlewie paliwa + gorna polska - 100
- zasilanie do nawigacji - 50
- oczywiscie odblokowane ECU z dopracowana mapa paliwa itd - bezcenne - jesli ktos chce moge dodatkowo uruchomic quickshifter
Suma powyzszych dodatkow 8100zl + nowy przod po lifcie = ok. 11 050 zl w tym co wyzej. Ceny mozecie posprawdzac w necie - specjalnie podalem nazwy dla tych ktorzy mysla ze czesci tuningowe kupuje sie za grosze badz znajduje na smietniku.
Oryginalne szare felgi wymienilem na czarne z czerwonymi paskami i nowy przod 2013 tj. kompletna lampa z czacha (nowka z fabryki, zadne klejone uzywki) - w Polsce komplecik ok 6000zl, w USA u dealera Yamahy za nowke z transportem, clem itd zaplacilem ok 3000zl.
Przebieg wczorajszy 17920km - sie jezdzi a nie stoi Z minusow czas powoli pomyslec nad nowa tylna opona - w ubieglym sezonie zalozylem komplet nowych Dunlop Qualifier 2 - dwuskladnikowe- i chyba akumulatorem, jakies drobne rysy na wahaczu i 2 male wgniotki na oryginalnym zbiorniku paliwa przy wlewie ktorych nie robie nawet bo nie ma sensu oraz podgieta jest jedna sruba na spodzie wiekszego dekielka impulsatora (pamiatka po starej babie ktora w 2011 wlazla mi pod kola - mam dokumentacje z Policji i Prokuratury, zeby nie bylo ze sciemniam). Klocki, tarcze, lancuch - wszystko OK, mniej niz polowa zuzycia (sa jeszcze oryginalne). Olej Motul 300v 10w40 z filtrem K&N oraz wszystkie plyny - chlodniczy i hamulcowy RBF 660- wymienialem jesienia pod koniec ubieglego sezonu. Z dodatkow dorzucam filtr oleju K&N, komplet zapasowych oryginalnch klockow hamulcowych (przod/tyl) plus oczywiscie oryginalny owners manual, oryginalny zestaw kluczy pod siedzeniem i 2 kluczyki (czarny i czerwony), naturalnie pelna dokumentacja.
Koszt zarejestrowania - jedyne 165zl Urzad Skarbowy i 197zl pierwsza rejestracja w Polsce (badania i tlumaczenia mam zrobione, OC wykupione). Zadnych 2% podatku ani faktur VAT. Moto przywiozlem z UK i jest na moich angielskich blachach. Cala historia i wszystkie dodatki opisane sa w topicu "Projekt rn22" - chyba najwiecej wyswietlen wiec moge niesmialo stwierdzic ze to flagowy sprzet tego forum ale mam nadzieje juz niedlugo
Cena wywolawcza - 34 500zl, do negocjacji na miejscu. Ogledziny moga byc w serwisie ASO Yamaha / Gres Bialystok/ lub przez dowolnego mechanika jakiego ze soba zabierzecie. Motocykl oczywiscie po akcji serwisowej wymiany napinacza rozrzadu - udokumentowane w w/w ASO. Transport moge zalatwic po kosztach paliwa jesli kupujacy nie bedzie chcial wracac na kolach. Jak bedzie fajna pogoda moge odstawic sprzet pod dom czy na ogledziny w Waszym ulubionym serwisie chocby w Neapolu
Szczegolowe aktualne zdjecia motocykla na email, kontakt przez PM. Co do stanu technicznego i wizualnego sami doskonale wiecie jakie "igly" kraza u innych po Allegro i po ile wiec nie musze tego komentowac, moze zdanie na ten temat znacie.
Jak sa jakies pytania - zapraszam. Z uwagi nie na temat - dziekuje z gory.
Pzdr