Oto co znalazłem na stronie Yamaha'y na FB:
Cytat:Yamahowicze! Otwieramy giełdę pomysłów dot. nowej wersji Yamahy R1.
Jak Waszym zdaniem powinna wyglądać nowa R1’ka? Co powinno zostać w niej zmienione/ulepszone?
No właśnie, co byście zmienili? Nie chodzi tylko o wygląd, ale oczywiście też o funkcjonalność.
PS.
Najlepsze pomysły lub ogólne podsumowanie wrzucimy na FB, jako naszą odpowiedź, więc bądźcie kreatywni, ale zarazem rozsądni.
ja myślę V-max , i bardzo proszę żeby była większa dla mnie to największe marzenie ,mam 186cm i wyglądam troszke śmiesznie
,wygląd niech będzie taki jaki ma R1 zawsze czyli najpiękniejszy
,teraz argumenty :
V max -dlatego że niestety czytałem parę testów i pod tym względem nie jest najlepiej ,gdyby nie to pewnie byłą by wyżej w testach
za mała -taka prawda niestety jest paru motocyklistów którzy są większych gabarytów i nie kupują R1 by nie wyglądać komicznie
więcej grzechów nie znam
Niech popracują nad lepszym dźwiękiem z wydechu, bo seria jest taka se i to co napisał Żaba, V-max do poprawy
Co do gabarytów to się nie wypowiadam, bo ja akurat jestem postury Japończyka, tzn. 172cm i wszystkie R1 mi pasują idealnie hehe
Niestety gabarytowo większa nie będzie już nigdy , jest trend pt. minimalizacja , 1000 wyglądają na 600 i nic z tym nie zrobimy .
Dla pocieszenia BMW 1000 RR jest mniejsza od RN22
hehe... ja jeszcze przymierzałem się do Aprilii RSV4R ... ta to jest malutka!
a co do zmian... to też bym inwestował w TC...
opcjonalny ABS (z możliwością wyłączenia
)
zmiana mocowania tablicy rejestracyjnej i kierunków
lepszy amor
BeMisz daj się przejechać to Ci powiem co powinni zmienić hehe, ot taki żarcik
Niech pali 2l benzyny ma 2 s do 100
a tak na serio, Vmax zasadniczo jako dla zwykłego śmiertelnika mi nie przeszkadza (szczególnie na Polskich drogach, choć postęp jest wielki) ale skoro wypada kiepsko to tez do poprawy
no ale TC, zmiana seryjnych kierunkowskazów, fanie jakby były w lusterkach (mnie się to tam podoba
) inny wygląd wydechów, w zestawie nakładka na siedzenie - te ostatnie to oczywiście kwestia gustu... a poza tym niech ocieka zajebistościa jak robiła to do tej pory!
Koczis, wiemy, wiemy, że masz duże doświadczenie z R1 - dobrze to tłumaczy Twoją obecność na forum
a co do żarcików... hihi... to ktoś mógłby się pokusić o podobne stwierdzenie, ale w odniesieniu np. do żony
Co racja to racja, moto i żony się nie pożycza.
inne zdanie mają na ten temat swingersi, no ale tam chodzi bardziej o tymczasową zamianę
Kierunki w lusterkach , lepszy amor skretu , nizsze spalanie
niech odciaza przod i wzmocnia kosze sprzeglowe ;>
kierunki w lusterkach jestem za , natomiast odciążenie przodu ? przecież rn22 jest już tak wyważona i ma tak rozłożony środek ciężkości że nie ma co tam poprawiać ...
Niższe spalanie hmmm
kup 600 i będzie git .
Mimo że skrzynia i sprzędło jest w miarę oki to ja bym je i tak poprawił .
Sumując lusterka i skrzynia/sprzęgło do poprawy .
Ja patrzylem przez pryzmat RN19 , nie wiem jak tam jest z wywazeniem w rn22
kosz sprzeglowy juz zamowiony z mojej strony ;/ 1660 z wymiana w ASO po rabacie. Skrzynia juz w rn19 jest git
Cieniu , temat wątku to :Teoretyczne zmiany w nowej wersji R1 . Ty odnosisz sie do rn19 , gdzie od ponad 2 lat na rynku jest model rn22 . Na logikę , to tak jak byś chciał modyfikować np. golfa 6 na przykładzie golfa 4 , widzisz gdzieś tu sens ?