Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Teoretyczne zmiany w nowej wersji R1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Oto co znalazłem na stronie Yamaha'y na FB:

Cytat:Yamahowicze! Otwieramy giełdę pomysłów dot. nowej wersji Yamahy R1.
Jak Waszym zdaniem powinna wyglądać nowa R1’ka? Co powinno zostać w niej zmienione/ulepszone?


No właśnie, co byście zmienili? Nie chodzi tylko o wygląd, ale oczywiście też o funkcjonalność.

PS.
Najlepsze pomysły lub ogólne podsumowanie wrzucimy na FB, jako naszą odpowiedź, więc bądźcie kreatywni, ale zarazem rozsądni.

Trimix

TC i QS
ja myślę V-max , i bardzo proszę żeby była większa dla mnie to największe marzenie ,mam 186cm i wyglądam troszke śmiesznie Red_icon_smile,wygląd niech będzie taki jaki ma R1 zawsze czyli najpiękniejszy Red_icon_smile,teraz argumenty :
V max -dlatego że niestety czytałem parę testów i pod tym względem nie jest najlepiej ,gdyby nie to pewnie byłą by wyżej w testach
za mała -taka prawda niestety jest paru motocyklistów którzy są większych gabarytów i nie kupują R1 by nie wyglądać komicznie Red_icon_smile
więcej grzechów nie znam Red_icon_smile
Niech popracują nad lepszym dźwiękiem z wydechu, bo seria jest taka se i to co napisał Żaba, V-max do poprawy Red_icon_smile Co do gabarytów to się nie wypowiadam, bo ja akurat jestem postury Japończyka, tzn. 172cm i wszystkie R1 mi pasują idealnie hehe

Trimix

Niestety gabarytowo większa nie będzie już nigdy , jest trend pt. minimalizacja , 1000 wyglądają na 600 i nic z tym nie zrobimy .
Dla pocieszenia BMW 1000 RR jest mniejsza od RN22 Red_icon_cheesygrin
hehe... ja jeszcze przymierzałem się do Aprilii RSV4R ... ta to jest malutka!

a co do zmian... to też bym inwestował w TC...
opcjonalny ABS (z możliwością wyłączenia Red_icon_cheesygrin )
zmiana mocowania tablicy rejestracyjnej i kierunków
lepszy amor Red_icon_smile
BeMisz daj się przejechać to Ci powiem co powinni zmienić hehe, ot taki żarcik Red_icon_smile

XoXo

Niech pali 2l benzyny ma 2 s do 100 Red_icon_smile a tak na serio, Vmax zasadniczo jako dla zwykłego śmiertelnika mi nie przeszkadza (szczególnie na Polskich drogach, choć postęp jest wielki) ale skoro wypada kiepsko to tez do poprawy Red_icon_smile no ale TC, zmiana seryjnych kierunkowskazów, fanie jakby były w lusterkach (mnie się to tam podoba Red_icon_smile) inny wygląd wydechów, w zestawie nakładka na siedzenie - te ostatnie to oczywiście kwestia gustu... a poza tym niech ocieka zajebistościa jak robiła to do tej pory!
Koczis, wiemy, wiemy, że masz duże doświadczenie z R1 - dobrze to tłumaczy Twoją obecność na forum Red_icon_cheesygrin

a co do żarcików... hihi... to ktoś mógłby się pokusić o podobne stwierdzenie, ale w odniesieniu np. do żony Red_icon_LOL
Co racja to racja, moto i żony się nie pożycza.
inne zdanie mają na ten temat swingersi, no ale tam chodzi bardziej o tymczasową zamianę Red_icon_wink
Kierunki w lusterkach , lepszy amor skretu , nizsze spalanie Red_icon_bggrin niech odciaza przod i wzmocnia kosze sprzeglowe ;>

Trimix

kierunki w lusterkach jestem za , natomiast odciążenie przodu ? przecież rn22 jest już tak wyważona i ma tak rozłożony środek ciężkości że nie ma co tam poprawiać ...
Niższe spalanie hmmm Red_icon_smile kup 600 i będzie git .
Mimo że skrzynia i sprzędło jest w miarę oki to ja bym je i tak poprawił .
Sumując lusterka i skrzynia/sprzęgło do poprawy .
Ja patrzylem przez pryzmat RN19 , nie wiem jak tam jest z wywazeniem w rn22 Red_icon_tongue kosz sprzeglowy juz zamowiony z mojej strony ;/ 1660 z wymiana w ASO po rabacie. Skrzynia juz w rn19 jest git

Trimix

Cieniu , temat wątku to :Teoretyczne zmiany w nowej wersji R1 . Ty odnosisz sie do rn19 , gdzie od ponad 2 lat na rynku jest model rn22 . Na logikę , to tak jak byś chciał modyfikować np. golfa 6 na przykładzie golfa 4 , widzisz gdzieś tu sens ?