2014-06-25, 07:40 PM
2014-06-25, 07:46 PM
moja Kolego nie ma problemu ze wstaniem na 2 z gazu idzie tak samo przy 70 jak i 140 wystarczy tylko odkrecic.. zero szarpania i strzałow z klamki.
2014-06-25, 08:20 PM
A ja tak probuje z dwojki z gazu na rn19 i tak jakos slabo ... nie wiem jakie obroty najlepiej wybrac, bo na jedynce to spokojnie z 5 tys idzie do gory ale na dwojce ani 5 ani 7 ani 8 tys jakos nie bardzo ... jakis tam moze lekki luz w kierownicy czuc ale na pewno to nie to co powinno byc.
2014-06-25, 08:23 PM
19 przy 5 tysiach wstaje na jedynce? jak tam życie zaczyna się od 8....
2014-06-25, 08:53 PM
no wlasnie moja poprzednia rn 09 to tak jak piszesz michał26 przy 80 i 120 bez zadnego problemu wstawala i 299 licznikowe leciala na maxa. a ta co mam teraz to nie moge,mam tez lekki luz na manetce od gazu,ale wątpie żeby to byla przyczyna.
2014-06-25, 10:07 PM
Tak przy 5 tys jestem w stanie juz moja dame podniesc ale dwojke jeszcze nie odgadlem jak jej najlepiej idzie uniesc "nóżkę" hehe
2014-06-25, 10:59 PM
Odkrec gaz na maxa i strzel z klamy
2014-06-25, 11:21 PM
Słuchaj stuntera alias Marider, HAHAHAHAHAHA , make my day, chłop ma pojęcie. Wal do odciny i wal z klamki, hahahahah. I leżąc na plecach dziękuj temu Bogu jazdy motocyklem.
2014-06-25, 11:26 PM
do maridera i jebnij się w baniak hehehe nie no żart moja rn04 z dwójki tylko raz się poderwała i sam bylem zdziwiony bo zawsze jak chciałem to nawet nie drgnęła myślę, ze jak moto zmęczone to może być problem ale zdrowa rn09 gdzie ma wtryski i reakcja na gaz jet raczej szybsza to sama się prosi o piona.
2014-06-25, 11:27 PM
Bart jak ty to robisz że ją dzwigasz z 5 tyś?może zebatki masz zmienione.Moja z 7 tyś na jedynce a dwójka z 10tyś idzie bez problemu
2014-06-26, 02:19 AM
5-6tys i klama, odchyl sie lekko do tylu ale z umiarem i jedziesz. Jak siadasz na max przy zbiorniku i pochylasz sie jeszcze do przodu to mozesz miec problem ale i to jest do opanowania, kwestia wyczucia maszyny i odpowiedniej ilosci prób.
2014-06-26, 04:36 AM
Dzony mam zębatki standard i raczej kwestia tysiąca prób... No jakoś Kurde mi to wychodzi .
2014-06-26, 05:41 AM
wlasnie moja jest wysoko z tylu i siedze na maxa przy zbiorniku,do tego lekki luz na manecie,i moze za malo odkrecam bo jesli by sie tarcze slizgaly to by nie jechala na 2 180 ????? no i czół bym,ze obroty tylko rosna,a moto sie nie rozpedza.
2014-06-26, 05:49 AM
Dudek nie no z klamy się nie liczy z gazu z gazu
Czy aby sprzęgło nie dostaje popalić od strzelania ?wydaje mi się że z gazu lepiej
Czy aby sprzęgło nie dostaje popalić od strzelania ?wydaje mi się że z gazu lepiej
2014-06-26, 05:57 AM
No to juz masz wniosek, odsun sie od zbiornika i próbuj bo bez tego nic nie wyjdzie. Nie wydaje mi sie zebys mial tyl podniesiony wysoko jak w monster trucku wiec nie przesadzajmy. litra musisz podniesc nawet z samego gazu a ze sprzęgła to juz obowiazkowo
Z gazu tez idzie bez problemu na 1 i 2, z 3 trzeba lekko szarpnac. Na 1 tylko odkrecam manetke, na 2.lekko odpuszczam i dokladam, na 3 musze szarpnac by sie odpowiednio wysoko podniosla, ale to tak jak mowie kwestia wyczucia maszyny.
Sprzegło dostaje napewno, i naped i tylja guma tez, a jak opadasz to przednia opona sie konczy w mgnieniu oka, a jak i zle upadniesz to cos sie moze urwac albo uszczelniacze popuscic bo nie wytrzymaja. Jest wiele do zepsucia w takim moto ale do jazdy na wprost sa np czopery. dopuki sie jie nauczylem z klamy wydawalo ki sie ze z gazu lepiej, teraz zmieniam zdanie.
Z gazu tez idzie bez problemu na 1 i 2, z 3 trzeba lekko szarpnac. Na 1 tylko odkrecam manetke, na 2.lekko odpuszczam i dokladam, na 3 musze szarpnac by sie odpowiednio wysoko podniosla, ale to tak jak mowie kwestia wyczucia maszyny.
Sprzegło dostaje napewno, i naped i tylja guma tez, a jak opadasz to przednia opona sie konczy w mgnieniu oka, a jak i zle upadniesz to cos sie moze urwac albo uszczelniacze popuscic bo nie wytrzymaja. Jest wiele do zepsucia w takim moto ale do jazdy na wprost sa np czopery. dopuki sie jie nauczylem z klamy wydawalo ki sie ze z gazu lepiej, teraz zmieniam zdanie.
2014-06-26, 01:04 PM
Mi się wydaje że moja też daje radę z ok. 5 tyś z 1. Nie patrzę na obrotomierz jak podrywam więc nie jestem pewny ale dużo jej nie trzeba a z 2 ze dwa razy spróbowałem to zauważyłem że z dużo wyższych trzeba próbować. Ogólnie to takie nieśmiałe początki więc tylko z 1 próbuje czasem i różnie to wychodzi. Staram się nie przesadzać bo szkoda sprzęta tak jak dudek pisze że się zużywa napęd itp a z kasą krucho
2014-06-26, 06:10 PM
Stara babinka RN01 na pierwszym biegu idzie na gume można powiedzieć, że z wolnych obrotów i trzeba uważać żeby się nie nakryć. Na 2 biegu z 6 tys. łycha do końca i wstaje jak głupia. Jeszcze przecież dużo zależy od konfiguracji zębatek.
2014-06-26, 06:29 PM
Tak kolego tylko w RN01 masz krótszy pierwszy bieg i inną charakterystykę silnika dlatego z dołu idzie,a RN19 lubi jednak wyższe obroty do gumowania no i ma dłuższy pierwszy bieg
2014-06-26, 07:42 PM
no fakt odciecie jest przy 170 ....
2014-06-26, 08:54 PM
Co prawda to prawda ja swoją przy 80/90 na gume stawiam i do 170 lecę