2012-08-06, 02:38 PM
2012-08-06, 03:24 PM
Cieniu
A co do Twojego wyczynu to z tą blondyną tak pojechałeś? Jak wrażenia?
Cytat:zamknięte oponywychodzi, że 2
A co do Twojego wyczynu to z tą blondyną tak pojechałeś? Jak wrażenia?
2012-08-06, 04:06 PM
Ja bym sie lepiej zapytal jaki biust i czy cieplo w plecy bylo? Hehehehe....
2012-08-06, 04:17 PM
taa z tą blondyna wrazenie jak widzisz 210 na gumie jest przednie ale sie obsralem i juz odpuscilem przelecialem tak pol dolinki a ona trzymała sie twardo i jeszcze pomagala mi skrecac wychylajac sie a potem sie smialismy z siebie jak pojebani
2012-08-06, 08:01 PM
tylko żebyśmy później RIP nie musieli pisać jak się ręka omsknie
2012-08-06, 08:30 PM
pewnie Was rozczaruje jak napisze ze na gumie nie latam (w innych sprawach też).
Jestem spełniony na R1 i w zyciu.
Jak już wcześniej napisałem wykorzystuje możliwości R1 a nie lansuje się na mieście litrem.
NIe wierze w boga wiec darujcie sobie te RIPy.
Pozdrawiam
Jestem spełniony na R1 i w zyciu.
Jak już wcześniej napisałem wykorzystuje możliwości R1 a nie lansuje się na mieście litrem.
NIe wierze w boga wiec darujcie sobie te RIPy.
Pozdrawiam
2012-08-07, 12:47 PM
co tu duzo mowic...
Trzeba zapierdalac ))
Trzeba zapierdalac ))
2012-08-13, 07:53 PM
Pany ostatnio na obwodnicy wpadłem na pewien pomysł mianowicie Kolega posiada Honde HRC 2008 rok, wiec pomyslałem nie zaszkodzi sprobowac i przetestowac Moja RN09 i jego honde. To ze RN09 ma dobry doł juz nie raz słyszelismy... Sprawa wygladała nastepujaco z 6 biegu z predkosci około 60 km\h Honda została w tyle o cała długosc motocykla na tyle ze widziałem ja w lusterku byłem lekko w szoku hehe oczywiscie powyzej 200 roznica zaczeła malec i mnie doszedł, jesli zas chodzi o 3 bieg startowalismy tak jak poprzednio i sprawa wygladała tak samo Honda została w tyle. Jesli nadazy sie okazja zrobie taki sam tescik z kawasaki ZX10 z 2008roku i opisze Ogolnie napisałem bo to fajne uczucie wiedzac ze ma sie praktycznie dziadka ktory zostwia młode sprzety z tyłu
2012-08-13, 08:43 PM
no ja robiłem podobne porównania i wyszło zupełnie odwrotnie...
XoXo
2012-08-13, 09:11 PM
z kawą nie będzie już tak łatwo
2012-08-20, 11:31 AM
ja robilem tak 40 km/h na 2 biegu moja rn04 i gixerka k1 i maneta do oporu.... gixerka zero szans
2012-08-20, 05:39 PM
k1 urywa łeb rn04 jeśli mowa o litrze...
2012-08-21, 10:02 AM
no o litrze... k1 lba nie urywa... jechalem dwiema i moja r1 rn04 bardziej obija mozgowie o potylice :] to samo 954 honda... lba nie urywa
2012-08-21, 10:46 AM
... K1 spokojnie łyka, rn04 rn09 tez ; ). Tam piec chyba ma jakoś kolo 160km- czy nawet ponad. Agresywniejsza itp...
954 o wiele lagodniejsza jest od gixerow i erek.
Ale 1000rr juz to nadrobiła ;O
954 o wiele lagodniejsza jest od gixerow i erek.
Ale 1000rr juz to nadrobiła ;O
2012-08-21, 07:50 PM
dokładnie... Ale wejdzie gość typu allah84 i pociska historie typu "za siedmioma górami, za siedmioma lasami..." a potem ludzie dalej powtarzają takie głupoty.
2012-08-21, 10:16 PM
panowie dodam tylko jedno ,motocykl motocyklowi nie równy i z kąt wiecie co kto ma po dłubane ? no chyba że jest zasada Suzi gniecie i chuj bo tak ,chyba że rozmawiam o całkowitej serii to już inna bajka ,ale nie wychwyciłem tego w tych postach ,więc nie rozumiem
2012-08-21, 10:27 PM
Podbajerzyc kazde moto mozna. Jesli chodzi o Suzuki i Yamahe to oryginalna k3 zmiata rn12 z drogi jesli chodzi o przyspieszenia, k7 lyka rn19 tez jak chce. Niestety te r1ki maja bardzo slabe doly z dziurami w obrotach, rn22 podobnie ale deko z tym lepiej niz poprzedniczki. Dla ciekawskich - wystarczy w google wpisac "r1 2006 /2007 dyno" i "gsxr 1000 k3/k7 dyno" i popatrzec na trend wykresow z hamowni, cale szczescie jebniecie z gazu i mocny silnik to nie wszystko, Suzuki w wykonaniu swoich moto jest daleko w tyle za Yamaha nawet jesli chodzi o najprostsze detale IMVHO .
2012-08-21, 10:35 PM
(2012-08-21, 10:27 PM)marider napisał(a): [ -> ]Podbajerzyc kazde moto mozna. Jesli chodzi o Suzuki i Yamahe to oryginalna k3 zmiata rn12 z drogi jesli chodzi o przyspieszenia, k7 lyka rn19 tez jak chce. Niestety te r1ki maja bardzo slabe doly z dziurami w obrotach, rn22 podobnie ale deko z tym lepiej niz poprzedniczki. Dla ciekawskich - wystarczy w google wpisac "r1 2006 /2007 dyno" i "gsxr 1000 k3/k7 dyno" i popatrzec na trend wykresow z hamowni, cale szczescie jebniecie z gazu i mocny silnik to nie wszystko, Suzuki w wykonaniu swoich moto jest daleko w tyle za Yamaha nawet jesli chodzi o najprostsze detale IMVHO .
i oto cala prawda...
Suzuki zawsze dymało Yamahe, tak jak Yamaha Honde
2012-08-21, 10:40 PM
zgadza się ,a co ja napisałem ? "chyba że mówimy o całkowitej serii " wiem że R1 nie należy do najszybszych ale jakie to ma znaczenie
XoXo
2012-08-21, 11:06 PM
a Kawa rucha ich wszystkich
Pomijając fakt, że jest kierowca i kierowca
Pomijając fakt, że jest kierowca i kierowca