Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: jaki napęd DID 530 ZVMX czy RK-GXW??
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, skończył mi się napęd w komarku i szukam czegoś na nowy sezon. Mam dylemat z wyborem, napisze że zależy mi na jak największym przebiegu (cena nie gra roli) Jeżeli ktoś "ma" doświadczenie i może pomóc (a nie dyskutować/gdybać) to proszę o pomoc. Sporo szukałem przez te 3 tyg na forach o różnicach w obu napędach, ale zdania były podzielone. Oczywiście w grę wchodzi wymiana całego napędu i czy warto dorzucić kasę na zęby SUPERSPROX-a? czy to tylko zabieg wizualny. Nie zależy mi w ogóle na złotym kolorze łańcucha. I jeszcze jedno pytanie czy warto dodać "1 ZĄB" na tył do RN09 (standard 43) żeby lepiej szła na koło z 2/3 biegu z gazu i o ile może spaść v-max. Dzięki z góry za odpowiedzi Red_icon_wink
na cywila obojętne który łańcuch, jeździłem na obydwóch z tego RK najmocniejszy model wyścigowy - zachowywał si jak DID. Zęby tez bez różnicy. 1 ząb na tyle nie zrobi różnicy, z przodu zrobi Red_icon_smile
ZVMX DID
Też na dniach będę wymieniał napęd u siebie. Jeśli nie zależy Ci na wyglądzie i cenie łańcucha to bierz DIDa . A co do zębatek to w sumie każde powinny łańcuch przechodzić więc Supersproxy to raczej wizualny zabieg. Ja na przykład mam fazę na czerwoną zębatkę więc wybór padnie na Supersproxa lub Vortexa i może na czerwony RK
Jak ci nie zależy na cenie to bierz supersproxa. Żywotność dłuższa i prezentuje się galancie
Szymek taaa
Co do pytania podzielam zdanie Bacy ZVMX
popatrz na napedy marki AFAM
a Co ktoś powie o JMT? (producent RK) a cena o 30 % niższa. Latał ktoś na "JMT" ? jaki przebieg zrobił
odkopie kotleta przymierzam sie do zmiany napedu w r1 co polecacie do rn12 i jak sprawa zebatek zeby poprawic troszke dol ale nie az tak mocno zeby vmax duzo nie spadl pytanie kieruje do tych ktorzy zmieniali liczbe zebow w rn12 czy dol duzo mocniejszy i ile spadl vmax?
co do zmiany zębatek to masz stronkę .Wpisujesz model i masz możliwośc wpisania 3 rożnych zestawów zębatek potem niżej patrzysz jak się zmienia prędkość i obroty .

http://www.gearingcommander.com/
a rodzaj napedu i zebatki jakie polecacie?i jak z tym przelozeniem zmienial ktos?
ja mam 1 mniej z przodu,
na GPS prędkośc wyszła chyba 274 max tyle ze ja mam ten silnik 2006 który już 300 walił na maxa a RN12 z 2004-2005 już mają inaczej z tego co mi wiadomo.
ja akurat mam 2006 gps 274 a na blacie pewnie 299? jakie odczucia jak1 mniej z przodu? jakiej firmy naped polecasz?
firma napędu nie ma znaczenia tak samo jak zębatki.
kupiłem dida bo szybka dostawa była, żebatki to samo jakies tam JTM przód i tył sunstar.
Dopiero mam zrobione na tym ukłądzie 5 tys km ale wszyscy fachowcy mowią że to nie ma znaczenia.
Poprzedni napęd miałem RT Racing lekki wyścigowy, jako że poprzednim włascicielu go miałem nie wiele moge powiedziec na ten temat. Nie spotkałem sie by ktoś zmasakrował żębatki jakoś szybciej niz łańcuch poniewąż to zębatki się dostosowują do łańcucha i jego naciągu czyli jeśli zębatki lecą to znaczy że łańcuch jest już z złym stanie.
Tak trochę poza tematem ale zobaczyłem w poście "zmasakrowana zębatka" :-) i właśnie zębatka nie dała rady a łańcuch był jeszcze dobry przynajmniej na pierwszy rzut oka.
http://zapodaj.net/0535229a9cc9a.jpg.html
mad 666 nie masz racji co do tego czy firma jest bez znaczenia ,otóż ma znaczenie !!! jak założysz chujową zębatek i np. łańcuch Dida ZVMX to niestety gówniane zębatki zniszczą łańcuch. Moja rada kupujesz porządny napęd kup dobre zębatki ,jak kupujesz tani łańcuch to nie ma potrzeby wywalać kasy na porządne zębatki bo to nic nie da
jak zwykle żaba nie ma racji ale się przywala do moich wypowiedzi.

Co do zębatek wszystkie markowe JT, sunstar i inne są robione z dobrej jakości i są porównywalne ze sobą conajwyżej MARKETING na Jet Rokets czy SUnstar robi robote

I analogicznie co do łańcuchów: DID ma świetną oprawe MARKETINGOWĄ tyle że RK seryjnie montowane są w motocyklach (w przeważającej większości około 75 % rynku nowych motocykli).

Jest jeszcze taka firma jak MORS ale pewnie nikomu nic nie mowi bo nie ma jej oficjalnie wybitej na łąńcuchach lecz jest tylko bita litera M: wszystkie łąńcuchy rozrządu są tej marki w japońskich motocylach.

Jest firma RT i miałem taki łańcuch i opisałem to w poprzedniej wypowiedzi.

Dziękuje za uwagę, żaba chłoń wiedze.
nie będę Tobie nic udowadniał ,jak piszesz bzdury to napisałem swoje zdanie ,i skończcie z tym pisaniem żaba jak zwykle bo nudne to i żałosne , już przywykłem do pewnego grona baranów i nie mam zamiaru z Wami dyskutować
nie pozostaje mi nic innego:
beeeeeeeeee beeeeeeeeeeee beeeeeeee
Stron: 1 2