2011-06-20, 05:02 PM
Witam.
Jako, że rozglądam się usilnie za nowym nabytkiem dostałem info od znajomego, że sprzedaje swoją R1 z 2004, ale...
Motocykl był kilka razy używany na torze w Poznaniu, dzięki czemu ma kilka fajnych dodatków: power com, quik shifta, zmienione doloty, sportowe sety, pełny układ tytanowy leo vince i inne standardowe: oplot stalowy, torowe owiewki, itp. Do motocykla są oczywiście wszystkie oryginalne plastiki i części, które grzecznie leżą w garażu i są bez ryski.
Jak uważacie, czy motocykl z torową przeszłością jest sens kupować,jeśli chce się korzystać tylko w mieście oraz czy łatwo sprzedać takie sportowe dodatki, aby część kasy się zwróciła?
[img][/img]
Jako, że rozglądam się usilnie za nowym nabytkiem dostałem info od znajomego, że sprzedaje swoją R1 z 2004, ale...
Motocykl był kilka razy używany na torze w Poznaniu, dzięki czemu ma kilka fajnych dodatków: power com, quik shifta, zmienione doloty, sportowe sety, pełny układ tytanowy leo vince i inne standardowe: oplot stalowy, torowe owiewki, itp. Do motocykla są oczywiście wszystkie oryginalne plastiki i części, które grzecznie leżą w garażu i są bez ryski.
Jak uważacie, czy motocykl z torową przeszłością jest sens kupować,jeśli chce się korzystać tylko w mieście oraz czy łatwo sprzedać takie sportowe dodatki, aby część kasy się zwróciła?
[img][/img]