2013-09-11, 03:38 AM
2013-09-11, 04:22 AM
Koczis jeszcze raz i ostatni sam sobie odpowiedziałeś czym chcesz "latać" Jeżeli Twoje serducho podpowiada R1 to nie szukaj innego moto bo wiem że będziesz żałował
2013-09-11, 08:04 AM
Aras1313 dla czego nie USA?
ponieważ:
- brak awaryjnych
- brak immo
- światła świecą na płasko, bez asymetrii, a ja muszę mieć to idealne, bo lubię jeździć w nocy i nie lubię mieć problemów podczas przeglądu
- temperatura silnika podawana w st.F
Tyle. Większość bym przebolał, ale tych świateł nie, a nie będę kupował nowych za 2500zł, czy badziewia z o24.
ponieważ:
- brak awaryjnych
- brak immo
- światła świecą na płasko, bez asymetrii, a ja muszę mieć to idealne, bo lubię jeździć w nocy i nie lubię mieć problemów podczas przeglądu
- temperatura silnika podawana w st.F
Tyle. Większość bym przebolał, ale tych świateł nie, a nie będę kupował nowych za 2500zł, czy badziewia z o24.
2013-09-11, 08:38 AM
ja mam xenon i w nocy swieca rewelacyjnie a mam usa :-D z tym imo to czasami lepiej nie miec:-D szczegolnie jak ktoś ma 1 kluczyk
2013-09-11, 08:51 AM
Ja nie mówię o mocy świecenia, a o braku doświetlania prawej strony(wer.USA) i problemie na przeglądzie.
A o ksenonach to już nie wspomnę, bo tego nie można mieć w moto legalnie, więc też odpada.
Ja muszę mieć wszystko seryjnie, aby Policaje nie mieli się go czego przyczepić
A o ksenonach to już nie wspomnę, bo tego nie można mieć w moto legalnie, więc też odpada.
Ja muszę mieć wszystko seryjnie, aby Policaje nie mieli się go czego przyczepić
2013-09-11, 08:55 AM
ja mam gdzie s policje a co do niedoswietlania prawej strony to jakos nie zauwazylem xenony dobra rzecz, nie wyobrazam sobie moto bez ukladu :-D
2013-09-11, 04:53 PM
Heko55, za każdym razem powtarzasz, że prowadzenie CBR bije na głowę R1, ale powiem Ci, że tą R1 co od Ciebie wziąłem to faktycznie nie dało się jeździć takie były zawiasy rozregulowane. Bałem się nią składać, w złożeniu jak dodawałem gazu to trzepotała kiera, tylne koło się ślizgało jednym słowem masakra. Dałem ją do gościa, który zajmuje się zawieszeniami i poustawiał wszystko i teraz to jest całkiem inny motocykl.
2013-09-11, 04:58 PM
Adel myślę ,że tym postem otworzysz co nie którym oczy bardzo słuszne spostrzeżenie co dalej nie oznacza że Honda się prowadzi gorzej więc wniosek z tego taki ,że wszystko zależy od wielu czynników
2013-09-11, 05:13 PM
ale ja próbowałem kilku ustawień fakt że się na tym nie znam ale za każdym razem mi czegoś brakowało , a i nie zapominaj że ja jestem sporo cięższy od ciebie także takie porównanie nie są dobre .
Jeździłem też trochę rn15 które tak samo mnie wkurwiało a właściciel sobie chwalił, widocznie r1 nie jest dla mnie
zawsze będę twierdził że to kloc i tyle
Jeździłem też trochę rn15 które tak samo mnie wkurwiało a właściciel sobie chwalił, widocznie r1 nie jest dla mnie
zawsze będę twierdził że to kloc i tyle
2013-09-11, 07:51 PM
O taką se kupię zajmie mniej miejsca w garażu
2013-09-11, 07:54 PM
10k za nia chce hahaha
2013-09-11, 08:06 PM
Bier w ciemno!
2013-09-11, 09:31 PM
R1 to kloc ..... plz weź coos ciężkiego i jebnij się w łeb .... lub poćwicz jazde . Mega pro skill ... kazdy sport da rade dla takich użytkowników jak 99% z nas.
2013-09-12, 05:16 AM
kolego mniej jarania więcej jazdy , brak argumentów zawsze prowadzi do wyzwisk .
ps. cały czas ćwicze
ps. cały czas ćwicze
2013-09-12, 07:34 AM
Witam wszystkich kolegów R1. pozdrawiam zarazem,nie lubię się wcinać ale to przegięcie skoro gościu wcina się z hondą i jeżdzi na niej to powodzenia spotkamy się na drodze a nie wprowadza sztuczny dym.Ja aktualnie latam R1.98r.orginał nic nie grzebane i jestem zadowolony,mam w planie zmianę na 12-19 chodzi o jakąś zmianę na nowszy ale bez tuningów itd.Jak chce bezawaryjny sprzęt to nowy a nie miesza,bo honda taka czy inna kupi ulepa to się dowie ile remont kosztuje. A co do jazdy każdy szlifuje swoje umiejętności praktyka robi swoje .
2013-09-12, 08:08 AM
Tomet, nic nie zrozumiałem z Twojej wypowiedzi i nie widzę związku z tematem.
Heko55 napisał swoje uwagi i dobrze. Miał krótko, bo krótko RN12, a teraz ma RR i jakiś tam punkt widzenia ma i go przekazał. Za co Mu dziękuję.
Co do ulepa, to można trafić na niego zarówno ze stajni Hondy jaki Yamahy
Heko55 napisał swoje uwagi i dobrze. Miał krótko, bo krótko RN12, a teraz ma RR i jakiś tam punkt widzenia ma i go przekazał. Za co Mu dziękuję.
Co do ulepa, to można trafić na niego zarówno ze stajni Hondy jaki Yamahy
2013-09-12, 09:03 AM
napewno nie miałem zamiaru się z nikim ciąć , ale widzę że większość tu toleruje tylko r1 i ich posiadaczy
2013-09-12, 09:35 AM
Hehe, heko, bez przesady Jak to się mówi, jeden lubi mandarynki, drugi pomarańcze a trzeci jak mu skarpetki śmierdzą. Nie ma co się spinać na zaś. A po wymianie doświadczeń kazdy będzie bogatszy o jakąś wiedze.
2013-09-12, 10:17 AM
nie wydaję mi się ,żeby większość była rasistami motocyklowymi wiadomo ,że to forum R1 więc raczej można się spodziewać trochę stronniczości więc nie ma co uogólniać
2013-09-12, 10:41 AM
Honda może się prowadzić lepiej dzięki elektronicznemu amorowi skrętu. Yamaha dopiero w 2009 zastosowała pododny amor w RN22.