2013-09-01, 11:05 AM
2013-09-01, 11:37 AM
Standardowo 2.5
2013-09-01, 01:15 PM
a na tor 1,4 rozgrzana
2013-09-01, 01:30 PM
chodzi mi bardziej na ulice mad,
nabiłem na 2.0 i jakoś wydaje mi sie za twarda.
nabiłem na 2.0 i jakoś wydaje mi sie za twarda.
2013-09-01, 02:16 PM
według instrukcji do rn04 to 2,5 przód i tył przy wadze do 90kg, przy większej tył powinien być 2,9 a do szybkiej jazdy bez znaczenia na wagę po 2,5
2013-09-01, 02:29 PM
piteer jakiej instrukcji ,to są dane z 2003 roku gdzie opony były całkiem inne ,d211 i ciśnienie rzędu 2.5-2.9 tosz to śmierć , ja daje w przedziale 1.6-1.9 i jest zajebiście
2013-09-01, 02:42 PM
dane z instrukcji dla r1 z 2009r. opony d210 niezależnie od wagi przód 2.5 tył 2.9 oraz takie same dane są dla rn22 śmierć?
2013-09-01, 02:47 PM
ja tez śmigam z takim 2.5 przód i 2.9 tył i jest git opony PP3
2013-09-01, 09:18 PM
Ludziska każdą oponę na nasze sprzęty na drogę pompuje się 2.5 lub 2.9 z pasażerem jak się jeździ a nie pierdoły w stylu 1.6. A jak ktoś myśli inaczej to mu się wydaje. Czytałem ostatnio test opon i takie ciśnienia do każdej ładowali
2013-09-02, 09:51 AM
Standard 2.5 przód, 2.7-2.9 tył.
2013-09-02, 10:10 AM
To jest standardowe ciśnienie w każdym motocyklu. Jak pompujecie na zimno to lepiej dobić 2,3 i 2,7 bo po rozgrzaniu podskoczy i będzie wyższe. Do latania po winklach można spokojnie zejść jeszcze niżej żeby był większy kontakt gumy z asfaltem.
2013-09-02, 04:59 PM
zawsze najwięcej do powiedzenia mają osoby które nigdy d211 nie miał , to jest opona z technologią ntec która pozwala na jazdę ze znacznie niższym ciśnieniem dlatego na tor walą do nich nawet 1.3-1.4 , to sama dotyczy rozmiaru o którym było już nie raz na forum do litra i 6" felgi d 211 jest w rozmiarze 200 190 sa na fele 5,5" 600.
a dunlop d210 to zupełnie inna guma kurwa jak to można porównać
a dunlop d210 to zupełnie inna guma kurwa jak to można porównać
2013-09-02, 08:16 PM
heko ale kolega nie wspomina o jeździe po torze. czyli tak jak zaleca producent motocykla pompuje się każdą oponę czyli przeważnie 2.5
2013-09-02, 08:50 PM
kurwa szok ale spoko walcie sobie po 2,9 do d211 i git skoro producent tak każe a i nie zapomnij o profilu 50 bo skoro producent tak każe napewno jest zajebisty do sportowych moto które są stworzone na winkle
Kafel tak z ciekawości latałeś na tej gumie kiedyś ?
Kafel tak z ciekawości latałeś na tej gumie kiedyś ?
2013-09-02, 09:01 PM
A ja na stronie dunlopa znalazlem cos takiego
Opona 190/55×17 Dunlop D211
Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psiNote: For street riding, follow the motorcycle owner’s manual for air pressure recommendations. For track or race use, optimal air pressures vary with track conditions but general suggested air pressures are above
Opona 190/55×17 Dunlop D211
Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psiNote: For street riding, follow the motorcycle owner’s manual for air pressure recommendations. For track or race use, optimal air pressures vary with track conditions but general suggested air pressures are above
2013-09-02, 09:49 PM
1.6 na ciepło 1.4 zimno
2013-09-02, 11:02 PM
Widzę, że bijesz pianę bo masz lub miałeś takie opony a sam dokładnie nie znasz całej charakterystyki tej gumy. Producent jasno i wyraźnie podaje, że ciśnienie maksymalne to 42psi czyli 2.9 bar i to co kolega też znalazł do jazdy po ulicach zaleca się stosowanie ciśnienia podanego w instrukcji obsługi producenta motocykla. A Ty skupiłeś się tylko na walorach opony pod względem jazdy na torze. Co do felg Dunlop rekomenduje 6" na tył 3,75" na przód lecz też pisze, że felgi 5,5" oraz 3,5" są akceptowalne.
Generalnie to już chyba w tym wątku zostało powiedziane wszystko i dalsze gadanie nie ma sensu. Osoba zainteresowana ciśnieniem opon chyba już dostała wszelkie możliwe odpowiedzi.
Generalnie to już chyba w tym wątku zostało powiedziane wszystko i dalsze gadanie nie ma sensu. Osoba zainteresowana ciśnieniem opon chyba już dostała wszelkie możliwe odpowiedzi.
2013-09-02, 11:23 PM
dobrze piter godosz jo bija 2.9 bo lotom jak wszyscy a tor to inna bajka. Pozdro
2013-09-03, 06:46 AM
Dzieki za info, zamykam temat.