2013-07-31, 05:49 PM
2013-07-31, 08:05 PM
Tor ale ja podziękowałem ogólnie i w imieniu innych że kolega się podzielił że tak się dzieje, a nie w swoim imieniu.
2013-07-31, 08:19 PM
Incom leć do ASO na sprawdzenie, puki czas
P.S. Kawa, a na czym polega wymiana? Czy wystarczy wymiana na nowe zawory, czy jest konieczność wymiany lub naprawy głowicy? Czy znasz jakiś serwis w PL gdzie się tego podejmą i zrobią to DOBRZE, chyba że każde ASO ma to zrobić za free?
P.S. Kawa, a na czym polega wymiana? Czy wystarczy wymiana na nowe zawory, czy jest konieczność wymiany lub naprawy głowicy? Czy znasz jakiś serwis w PL gdzie się tego podejmą i zrobią to DOBRZE, chyba że każde ASO ma to zrobić za free?
2013-07-31, 09:14 PM
dobrze że sprzedałem dziadostwo ciężkie odpalanie głośne sprzęgło wadliwy altek teraz jeszcze zawory masakra jakaś jak chińskie skutery
2013-07-31, 10:02 PM
tede jo byl w tym dos toros w czwartek, koles zdupil mi proste naciagniecie lancucha i jo juz im nawet rowera nie oddom, wola do czachowic do yamaha motor beskid
2013-07-31, 10:14 PM
Dla Yamahy bez obrazy ale chyba tylko fortepiany się udają
2013-08-01, 12:14 AM
Kawasaki znasz roczniki tych rn19? Może tylko jakaś seria była wadliwa
2013-08-01, 01:11 AM
roczniki RN19 to za pewno 2007/2008
2013-08-01, 01:39 AM
ale skoro to masowe to ile bylo takich przypadkow? na forum jest sporo 19 i nikt sie nie chwalil czyms takim takze chyba nie powinnismy wpadac w panike
2013-08-01, 08:11 AM
Problem polega na tym ze mozna z tym jezdzic i z 4000KM i nawet na pomysl sie nie wpadnie ze cos sie dzieje. Paniki nie ma co siac ale powiem wam ze jest duzo rn19 z tym problemem i nie sa to przypadki odosobnione, Na forum tutaj jest pare rn19 troche za malo zeby zrobic jakas statystyke ale generlanie nich kazdy dmuch na zimne i sobie sprawdzi bo robi sie to banalnie prosto.
Jak sie objawia problem:
1. glownie delikatnie cyka sobie silnik niektorym sie wydaje ze to napinacz innym ze cos z koszem sprzeglowym. Nic niepokojacego bo tesilniki sa glosne. Generlanie cyka sobie przez tys. kilometrow
2. Jak juz mocno sie zluzyje zawor z prowadnica cylider zaczyna cyklicznie pracowac( wydaje sie jak by paliwo nie doplywalo albo swieca sie uszkodzila itd.)
3. Jak juz w stanie agonalym trzonek sie urywa i zwor wpada do komory spalania i jak zle pojdzie robi wielka dziure w karterze
Jak sie objawia problem:
1. glownie delikatnie cyka sobie silnik niektorym sie wydaje ze to napinacz innym ze cos z koszem sprzeglowym. Nic niepokojacego bo tesilniki sa glosne. Generlanie cyka sobie przez tys. kilometrow
2. Jak juz mocno sie zluzyje zawor z prowadnica cylider zaczyna cyklicznie pracowac( wydaje sie jak by paliwo nie doplywalo albo swieca sie uszkodzila itd.)
3. Jak juz w stanie agonalym trzonek sie urywa i zwor wpada do komory spalania i jak zle pojdzie robi wielka dziure w karterze
2013-08-01, 08:15 AM
kawasakizx9r napisał(a):Problem polega na tym ze mozna z tym jezdzic i z 4000KM i nawet na pomysl sie nie wpadnie ze cos sie dzieje. Paniki nie ma co siac ale powiem wam ze jest duzo rn19 z tym problemem i nie sa to przypadki odosobnione, Na forum tutaj jest pare rn19 troche za malo zeby zrobic jakas statystyke ale generlanie nich kazdy dmuch na zimne i sobie sprawdzi bo robi sie to banalnie prosto.
No do póki się nie urwie... A wystarczy sprawdzić i mieć święty spokój.. A tu już troche grozą wieje...
2013-08-01, 08:27 AM
spodobał mi się ten fragment tekstu "robi wielka dziore w karteze"
2013-08-01, 08:36 AM
heheh dobry poza bykami ort. jest jak najbardziej uwrazliwiajacy
2013-08-01, 08:51 AM
trochę stare ale właśnie z kumplem rozmawiałem o BMW i musiałem wyciągnąć ten materiał
http://motormania.com.pl/newsy/kraj/zani...o-klienta/
czekam na podobne akcje w naszych R1 kiedy będziemy zmuszeni jeździć bo silnika nie można wyłączyć
ps. dokładnie jak ludzie z nowymi dieslami i filtrem DPF hahaha
http://motormania.com.pl/newsy/kraj/zani...o-klienta/
czekam na podobne akcje w naszych R1 kiedy będziemy zmuszeni jeździć bo silnika nie można wyłączyć
ps. dokładnie jak ludzie z nowymi dieslami i filtrem DPF hahaha
2013-08-01, 09:01 AM
No tak ale nie ma co panikowac kazdy model kazdej marki ma cos za pazurem:
BMW s1000rr od rocznika 2010-2011 akcja wymiany walu i panewke na korbach--- wszystkie egzemplaze!!!!!!!!!! na calym siwiecie byly zainfekowane
Swoja droga ciekawe jak duzo jezdzi po polsce kotre nie mialy zrobionej akcji serwisowej napewno sie ropzdna kwestia kierowcy jak zacznie odkrecac to panwey bokiem wyjda.
s1000rr- dwojka wypada ( bardzo czesto i gesto)
CBR1000 sc59- Pala ponad litr oleju na 1000KM nowe z salonu to jest walek.... kupujesz nowke a juz pali olej jak 500tysKM stary polonez.... DO dnia dzisiejszego Honda nie zrobila tego i ma w du.... motocyklistow
RSV4 Aprilla - pierwszy rok wal-i panewki wszystkie motocykle do wymiany maja to
Rn22- 2009-2011 wszystkie maja napinacze do wymiany
itd.
BMW s1000rr od rocznika 2010-2011 akcja wymiany walu i panewke na korbach--- wszystkie egzemplaze!!!!!!!!!! na calym siwiecie byly zainfekowane
Swoja droga ciekawe jak duzo jezdzi po polsce kotre nie mialy zrobionej akcji serwisowej napewno sie ropzdna kwestia kierowcy jak zacznie odkrecac to panwey bokiem wyjda.
s1000rr- dwojka wypada ( bardzo czesto i gesto)
CBR1000 sc59- Pala ponad litr oleju na 1000KM nowe z salonu to jest walek.... kupujesz nowke a juz pali olej jak 500tysKM stary polonez.... DO dnia dzisiejszego Honda nie zrobila tego i ma w du.... motocyklistow
RSV4 Aprilla - pierwszy rok wal-i panewki wszystkie motocykle do wymiany maja to
Rn22- 2009-2011 wszystkie maja napinacze do wymiany
itd.
2013-08-01, 09:04 AM
hahaahaha no nieźle malik, rame gnie
słyszałem że w hondzie z tym olejem to wina Castrola, prawda?
słyszałem że w hondzie z tym olejem to wina Castrola, prawda?
2013-08-01, 09:21 AM
nie wina cylindrow honowania i tolerancji pierscieni
2013-08-01, 09:33 AM
da sie to zrobić?
2013-08-01, 09:37 AM
nie niestety
2013-08-01, 09:44 AM
smutno, a prawda że nie każda Honda pali ten olej?