Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: WAZNE rn19 masowe uszkodzenia zaworow i prowadnic
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
tak wyglada to bez wtryskow jak sie sprawdza:

[Obrazek: attachment.php?attachmentid=415861&d=1281115727]



a tu kolejna po 20 tysiach rn19

[Obrazek: img20111110173737.jpg]


i kolejna



[Obrazek: attachment.php?attachmentid=417302&d=1282768545]



i kolejna


[Obrazek: IMG_20111112_113908.jpg]
Tor ale ja podziękowałem ogólnie i w imieniu innych że kolega się podzielił że tak się dzieje, a nie w swoim imieniu.
Incom leć do ASO na sprawdzenie, puki czas Red_icon_smile

P.S. Kawa, a na czym polega wymiana? Czy wystarczy wymiana na nowe zawory, czy jest konieczność wymiany lub naprawy głowicy? Czy znasz jakiś serwis w PL gdzie się tego podejmą i zrobią to DOBRZE, chyba że każde ASO ma to zrobić za free?
dobrze że sprzedałem dziadostwo ciężkie odpalanie głośne sprzęgło wadliwy altek teraz jeszcze zawory masakra jakaś jak chińskie skutery
tede jo byl w tym dos toros w czwartek, koles zdupil mi proste naciagniecie lancucha i jo juz im nawet rowera nie oddom, wola do czachowic do yamaha motor beskid
Dla Yamahy bez obrazy ale chyba tylko fortepiany się udają Red_icon_smile
Kawasaki znasz roczniki tych rn19? Może tylko jakaś seria była wadliwa
roczniki RN19 to za pewno 2007/2008 Red_icon_cheesygrin
ale skoro to masowe to ile bylo takich przypadkow? na forum jest sporo 19 i nikt sie nie chwalil czyms takim takze chyba nie powinnismy wpadac w panike
Problem polega na tym ze mozna z tym jezdzic i z 4000KM i nawet na pomysl sie nie wpadnie ze cos sie dzieje. Paniki nie ma co siac ale powiem wam ze jest duzo rn19 z tym problemem i nie sa to przypadki odosobnione, Na forum tutaj jest pare rn19 troche za malo zeby zrobic jakas statystyke ale generlanie nich kazdy dmuch na zimne i sobie sprawdzi bo robi sie to banalnie prosto.


Jak sie objawia problem:

1. glownie delikatnie cyka sobie silnik niektorym sie wydaje ze to napinacz innym ze cos z koszem sprzeglowym. Nic niepokojacego bo tesilniki sa glosne. Generlanie cyka sobie przez tys. kilometrow
2. Jak juz mocno sie zluzyje zawor z prowadnica cylider zaczyna cyklicznie pracowac( wydaje sie jak by paliwo nie doplywalo albo swieca sie uszkodzila itd.)
3. Jak juz w stanie agonalym trzonek sie urywa i zwor wpada do komory spalania i jak zle pojdzie robi wielka dziure w karterze
kawasakizx9r napisał(a):Problem polega na tym ze mozna z tym jezdzic i z 4000KM i nawet na pomysl sie nie wpadnie ze cos sie dzieje. Paniki nie ma co siac ale powiem wam ze jest duzo rn19 z tym problemem i nie sa to przypadki odosobnione, Na forum tutaj jest pare rn19 troche za malo zeby zrobic jakas statystyke ale generlanie nich kazdy dmuch na zimne i sobie sprawdzi bo robi sie to banalnie prosto.

No do póki się nie urwie... A wystarczy sprawdzić i mieć święty spokój.. A tu już troche grozą wieje...
spodobał mi się ten fragment tekstu "robi wielka dziore w karteze" Red_icon_cheesygrin
heheh dobry poza bykami ort. jest jak najbardziej uwrazliwiajacy Red_icon_wink
trochę stare ale właśnie z kumplem rozmawiałem o BMW i musiałem wyciągnąć ten materiał
http://motormania.com.pl/newsy/kraj/zani...o-klienta/

czekam na podobne akcje w naszych R1 kiedy będziemy zmuszeni jeździć bo silnika nie można wyłączyć Red_icon_cheesygrin
ps. dokładnie jak ludzie z nowymi dieslami i filtrem DPF hahaha
No tak ale nie ma co panikowac kazdy model kazdej marki ma cos za pazurem:

BMW s1000rr od rocznika 2010-2011 akcja wymiany walu i panewke na korbach--- wszystkie egzemplaze!!!!!!!!!! na calym siwiecie byly zainfekowane

Swoja droga ciekawe jak duzo jezdzi po polsce kotre nie mialy zrobionej akcji serwisowej Red_icon_smile napewno sie ropzdna kwestia kierowcy jak zacznie odkrecac to panwey bokiem wyjda.

s1000rr- dwojka wypada ( bardzo czesto i gesto)

CBR1000 sc59- Pala ponad litr oleju na 1000KM nowe z salonu to jest walek.... kupujesz nowke a juz pali olej jak 500tysKM stary polonez.... DO dnia dzisiejszego Honda nie zrobila tego i ma w du.... motocyklistow


RSV4 Aprilla - pierwszy rok wal-i panewki wszystkie motocykle do wymiany maja to

Rn22- 2009-2011 wszystkie maja napinacze do wymiany

itd.
hahaahaha no nieźle malik, rame gnie Red_icon_cheesygrin

słyszałem że w hondzie z tym olejem to wina Castrola, prawda?
nie wina cylindrow honowania i tolerancji pierscieni
da sie to zrobić?
nie niestety
smutno, a prawda że nie każda Honda pali ten olej?
Stron: 1 2 3 4 5