Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: opony 200 rn12
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
wczoraj założyłem new(potorowe) gumy do mojej niuni.Na tył dałem tym razem 200tkę d211 a myślałem że będzie za blisko łańcucha ale nie...super spasowało.na przód M5..zobaczę czy nie za twarda.Dzieki BaCa zmieniłem też łącznik wahacza co podniosło sprzęt do nominału.Jutro jak pogoda da to sprawdzę gumy i zawias tył.Dla wiadomości właścicieli RN12 spokojnie 200 na tył można wkładać,bo sam się wahałem.

[attachment=2462]
Ja mam na tyle też 200/55 i mniejszej już nigdy nie założęRed_icon_cheesygrin
no w mojej RN12 normalnie nie weszła, musiałem zmniejszyć zębatkę z przodu bo łańcuch dedykowany 116 zębów nie dał rady się założyć Red_icon_smile

a ten łącznik to nie wiem gdzie jest :/
116 zębów czy ogniw?
BaCa posiadasz więc napisz jak się różni jazda między 190 a 200 bo nigdy wcześniej nie miałem 200.Łatwiej w łukach,składa się inaczej ?
a sory z tymi ogniwami miało być Red_icon_smile

200 jest szersza więc lepiej się można złożyć i trzymac łuków ale profil opony ma tez znaczenia i 55 polecam - płynnie idzie w łuki
moja jest 200/55.Tył będzie trzymał,to pewne ale nie wiem jaka będzie w łukach różnica i jak ten metzeler M5 z przodu bo od dawna na 211tkach latałem.Miałem kiedyś Metzelera M3 i nie było za ciekawie,Jakoś nie lubię tej firmy.Może to sobie wkręcam.
po tych d211 to mało która guma będzie równała wymaganiom, ja mam komplet m5 i czuć, że guma trzyma się drogi jednak uważałbym na początku. . .
Dokładnie jak Mad pisze. Mega fajnie w łuku się moto składa, że aż miło. Idzie to dużo lżej, płynniej i swobodniej.
mad666 napisał(a):no w mojej RN12 normalnie nie weszła, musiałem zmniejszyć zębatkę z przodu bo łańcuch dedykowany 116 zębów nie dał rady się założyć Red_icon_smile

Specjalnie dziś przeliczyłem ogniwa u siebie i wychodzi mi 118. I dlatego mój naped wygląda jak był by do wymiany. A sprzedający twierdził, że jest git w co na pierwszy rzut oka nie chciało się wierzyć.

Ps. D211 trzymają mega zajebiście^_^
ALe teraz już podobno nie produkują D211 tylko D212

więc ostatnie gumy były robione w tamtym roku 2012.
Nie wiem... Moto zakupiłem z D211 więc ciężko mi się wypowiedzieć co do zakończenia produkcji.
Moja 2setka jest z końca 2012 roku.Właśnie się przejechałem kawałek i dziwnie się jedzie.Zupełnie inaczej niż na 190,chyba że psychika działa.nie mogę się tak położyć dziwnie.Fakt że po deszczu piachu pełno i mam strach.Wyczuję to z czasem,ale nowa guma trzyma jak diabli.M5 też niczego sobie a jak je pożądnie dogrzeję to będzie git myślę.
200 to przesada. Nawet w BKingu ludzie zalecają zmiane oryginalnej 200 na 190 bo moto lepiej się prowadzi.
Hey, przypnę się do tematu mam szybkie pytanie a szkoda zakładać nowy temat, jestem na etapie szukania nowej opony na tył i stanąłem w miejscu. doradźcie coś, mój styl jazdy to raczej nie jest jakieś mega zapierdalanie choć lubię szybkie winkle, erką dojeżdżam codziennie do pracy, czasami w deszcz, wiesc raczej guma turystyczno-sportowa. Wytypowałem trzy :
Pirelli Angel ST
Metzeler Sportec M5 Interact
PILOT ROAD 3
jak myślicie która będzie najlepsza?
ja zakupilem metzeler z8 ale niestety jeszcze nie mialem okazji jej przesmigac poniewaz o kulach sie poruszam - w kazdym razie na necie czytalem sporo pozytywnych opini na jej temat ,a rowniez jak i Ty mam podobny styl jazdy - na tor sie nie wybieram a zalezalo mi na trwalosci gumy - ludki pisali ze nawet do 10tys km potrafi wytrzymac (z dystansem do tego podchodze). Kumpel mial komplet z6 i polecal jak najbardziej wiec za wiele sie nie zastanawialem i wybralem z8. 190/55 Red_icon_wink mam nadzieje ze pomoglem koledze Red_icon_smile
Ja bym z tych co wymieniłeś polecił PILOT ROAD 3.Latałem na kolegi erce który je miał i nie było żle. Jak dogrzane to trzymały a nie zchodziły za szybko.Do Średnio sportowej jazdy ok a w deszczu o niebo lepsze niż D211.
z8 też słyszałem, że kozaki. Znajomy na nowej zx10r miał i opór je chwalił, a te z 2013r to jeszcze podobno są z inną lepszą mieszanką. .
PILOT ROAD 3 to beznadziejny kapeć. Pilot power 3 to co innego. Jeździłem na PP 2ct i byłem zadowolony, na mokrej drodze nigdy nie szaleje (jakiś hamulec mam) więc nie mogę powiedzieć jak trzyma się w łukach ale przy odejściu z pod świateł trzyma nieźle.
Ja w poprzedniej miałem sportowo-turystyczną Metzeler Z6 i była spoko, trzymała w zakrętach. Przebiegi raczej też z racji typu powinna robić konkretne
Stron: 1 2