Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Zapieczone magneto.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Chcialem sie dowiedziec czy zna ktos jakis sposob na zapieczone magneto.
Probowalem podgrzewania oraz klucza pneumatycznego ale tylko gwint sie urwal w sciagaczu a magneto nawet nie dgrnelo.Jakies pomysly?
mi w serwisie kiedys koles sciagacz załozył po zcym w niego rypnał młotkiem i koło magnesowe zeszło
młotek
arukard wysłałem ci PW
Wkrecilem sciagacz i przywalilem mlotkiem ale jak pisalem zerwal sie gwint.Nawet pneumatem nic sie nie ruszylo wiec juz zglupialem.
napryskaj środka penetrującego odczekaj i przypierd.... młotkiem
Tez probowalem i nie ruszylo.Rece mi opadajaRed_icon_sad
nie masz tego dopierdzielic az gwint sie zerwie tylko masz mocno dokrecic i wtedy walnac... musi zejsc sprobuj jeszcze raz
Nie zgadazm sie z wami moze byc tak jak u mnie ! Dlatego szukalem nowego magneto na forum jesli sciagacz nie pomaga tak jak i pneutamat w skrajnym przypadku grzanie i walenie mlotkiem tzn ze pozostaje tylko sciecie kola szlifierka kolo zakladane jest na wal i wchodzi na niego tworzac klin na koniec jego montowania powinno byc bardzo mocno dokrecone w innym przypadku po odpaleniu silnika kolo obraca sie w okol wlasnej osi na wale i zapieka sie tak kurewsko ze nei ma mozliwosci jego ponownego zdjecia ! Ja u siebie przerabialem ten numer ! Teraz mam nowe magneto nowy alternator nowy akumulator wiec na dobre dzieciac tysiecy km mam spokuj !

Zapomnialem dodac scinajac kolo zrob to tak zeby nie uszkodzic wału, alternatora nie da sie ocalic wiec robia sie koszty ale lepiej kupic altka za 400 zl niz wymianiac wał Red_icon_wink
Ja robiłem akurat remont skrzyni w mojej rn01 i też miałem dość poważny problem z magnetem. Jako że mam migomat to dospawałem dużą nakrętkę do koła i znalazłem śrubę od jakiegoś vw którą przykręca się półoś, pasowała i nie bałem się że zerwę gwint, blokator magneta też sobie wyspawałem i z lekką pomocą dużego klucza puściło, a później ściąłem tylko tą nakrętke, oszlifowałem do równego i koło jak nowe Red_icon_wink
Sproboj to schlodzic a nie grzac.Plus dzwignia. Pewnie ktos wczesniej lapy pchal i nasmarowal gwint mocnym klejem..