może miał ktoś podobny przypadek za wszelkie sugestię z góry dziękuje , sprawa wygląda mniej więcej tak, przełożenie zębatek seria ,po zamontowaniu PC3r R1 zaczęła mieć problemy z V max i tak do 260 jedzie normalnie, potem to męczarnia i tak się buja do 275 km/h , w międzyczasie uszkodził się silnik ,po długich bojach i walkach ,zapadła decyzja by kupić inny silnik ,dzięki koledze z forum się to udało
, wkładam silnik, testuję i to samo ,postanowiłem wypiąć PC3 i sprawdzić co będzie się działo ,jest to samo nawet ciut gorzej w dodatku po wypięciu PC3 zapalił się błąd 22 ,oznaczało by to że czujnik temperatury powietrza (chyba że źle przetłumaczyłem ) ,zmieniłem czujnik ,dalej świeci błąd 22 ,pokasowałem błędy przez licznik ale dalej nie gaśnie ten błąd , dodam jeszcze (nie wiem może to przez moją jazdę) że na zbiorniku paliwa robię 150km, z PC jak i bez, w spalaniu nie ma różnicy , doskonale sobie zdaje sprawę i nie podnieca mnie to 299 licznikowe ale te 285 powinna iść nie ma opcji , może ma ktoś namiary na dobrą hamownie by zestroić porządnie tego PC ,sam już zgłupiałem co to może być ? ,dodam tylko że świece ,filtr powierza, zrobiłem nawet synchronizację przepustnic,więc wszystko w najlepszym porządku a tu R6 nie mogę zgubić
i ten błąd 22 który się pali po wypięciu PC nie było żadnych błędów jak był podłączony ,jeśli ma ktoś konkretne sugestie będę wdzięczny
może ktoś źle Ci zsynchronizował te przepustnice?
raczej nie ,robiłem z kolegą
problem jest przy dwóch silnikach więc jestem głupi już ,to będzie coś z elektroniką chyba tylko co ????????
(2013-06-21, 02:55 PM)żaba napisał(a): [ -> ]raczej nie ,robiłem z kolegą
to na milion % źle zsynchronizowane
Uzywales do tej synchronizacji vacumetrow ?
Kolejna sprawa ze skoro czujniksprawny podlaczas to byc moze okablowanie od niego ma jakis problem. Mozesz to latwo sprawdzic przy pomicy schyematow elektrycznych i ohmomierza. Patrzysz jaki kable gdzie wychodziwe wtyczce i jaka ma rezystancje na swoich 2 koncach. Jak 0 lub bliska 0 to jest sprawny. Jak nieskonczona albojakas dzienie wysokato wiesz juz gdzie przyczyna.
ustawiałem vacuometrem
problem w tym ,ze kabelki to moja pięta Achillesowa ,wiem tylko że plus czerwony to wszystko więc tego nie dotykam
wydaje mi się że problem z V-max rozwiązany i był banalny ,żaba musi schudnąć
dziś kolega dużo lżejszy niż ja dostał na test obwodnicowy ,mówi że jest git i 291 km/h poleciała a mówi że jeszcze był zapas
więc wniosek jeden ,problem tylko pozostaje z błędem 22 dalej nic nie wiem ,dzięki Marcin za sugestię
choć tak jak mówię nie znam się na elektryce wcale
Haha, dobre
Ja mam podobny problem w hornecie - max 230km/h, a ludzie na youtube lecą czasem po 250
Zmien zebatki na mniejsze to i wiecej pokaze
Z bledem moze po prostu czujnik sie schrzanil albo cos na kablach nie teges
PS: do niedawna na zbiorniku rn22 robilem jakies 120-130km, po ostatniej zabawie w mapowanie i po ustawieniu elektroniki zasieg wzrosl do 200 i wiecej km, w szoku jestem i jade do Wroclawia pokrazyc niebawem hehehe...
(2013-06-26, 06:35 PM)marider napisał(a): [ -> ]Zmien zebatki na mniejsze to i wiecej pokaze
Marider nie bądź złośliwy, co jak co ale mnie te 299 nie podnieca , widzę że Twój sposób wypowiadania się nie zmienił
no cóż, taka sytuacja
Ale Cie jara 275 a ja Ci grzecznie tlumacze ze nie jechales nawet tyle ;> Nie wierzysz? Wloz sobie gps w kieszen, sprawdzisz predkosc rzeczywista a nie zawyzone wskazanie LCD czy wskazowki.
Poza tym prosze - po raz kolejny mala wskazowka:
http://www.gearingcommander.com/
a jeśli sobie zamontował odpowiednie przełożenia i opony o wiekszym profilu i licznik mu zaniża ? a nie zawyża co to wtedy ?
(2013-06-27, 12:27 PM)marider napisał(a): [ -> ]Ale Cie jara 275 a ja Ci grzecznie tlumacze ze nie jechales nawet tyle
proszę Cię ,nie mów mi co mnie jara a co nie!!! nie wnosisz nic konkretnego w tym wątku ,więc sobie odpuść swoje spostrzeżenia ,nie mam zamiaru podnosić tutaj żadnej dyskusji z Tobą ,już to przerabialiśmy !!!
żaba bez nerwów, trz asprawdzić co jest z motorem i najlepiej na zlocie to zrobić i porównac
mad - jesli sie odwala takie tricki to sie wstawia speedohealer do korekty wskazan predkosciomierza i po sztucznym problemie. Poza tym teraz GPS jest na wyposazeniu prawie kazdej lepszej komorki wiec latwo nawigacje odpalic, wsadzic w kieszen i przestac bic piane "bo jechalem 300" a nie ze jechalem 250 i o ludzie, pomozcie...
zaba - do watku wnioslem i to duzo w temacie ale jak wiesz lepiej i znasz odpowiedz, to po co pytasz? Nerwowi jacys wszyscy...
Z mojej stron EOT.
ee tam gps... mi na wykresie pokazal 242 po czym nastepny wpis 1050 ;] fajny blad mam ten wykres zapisany ;d niestety smartphone i jego gps mierzy dobrze do 250 pozniej cos sie zle zaczyna dziac ;] w tescie licznik moto pokazal 285 a kiedys bez gpsu udalo mi sie dobic do 299 dwa razy w sumie... ile w tym prawdy ? pewnie niewiele ;d
ja nie mogę Marider ,ja nie wiem czy ja tak niezrozumiale pisze ,czy Ty na prawdę jesteś nienormalny i masz problem ze zrozumieniem tekstu ,przeczytaj jeszcze raz, o co ja pytam ? jaką już dałem odpowiedź ? jaki pozostał problem ? ręce opadają
mad666 ależ ja się wcale nie denerwuję
zwyczajnie reaguję na głupotę i zgryźliwości
Mario olej Marysie, niech sie dobrze bawi w swoim małym samotnym świecie
hehe sie zaczyna
ciekawe kiedy marider następnego bana złapie
(2013-06-28, 12:38 PM)PonuryKlecha78 napisał(a): [ -> ]Mario olej Marysie, niech sie dobrze bawi w swoim małym samotnym świecie
nie zamierzam nic zaczynać ,ale faktycznie jest to jakiś inny świat