(2011-05-22, 12:05 AM)XoXo napisał(a): [ -> ]bier, nie bity !
na pewno jezdzony okazjonalnie w niedziele
.... na kazdym MMP
"żona nim jezdzi, Ja nie mam czasu"
"panie mało jeżdżony ... za mocne to to dla mnie, chce zmienić na jakiegoś choppera "
" a tak wogole to potrzebuje pieniedzy na nową pralke"
hahaha na pralke
moze go wezme
oferta nie do odrzuenia
niestety tylko na tor bez papierow
ale w sumie czegos takiego szukam
"motocykl rowniez dla takich co nie szukaja mocnych wrazen, mozna nim jezdzic spokojnie jak na turystyku"
"prosto jeździ, w razie potrzeby możemy podjechać do najbliższego ASO Yamaha i zdiagnozować motocykl - oczywiście na koszt kupującego"
a tak na serio to kuszące bo chłop daje sporo gratów do niego no i sporo ma zainwestowane ale pytanie jak mała ta gleba była i czy rama jest tip-top
jaka by nie byla, nie kupilbym takiego sprzetu
20k na liczniku - po takiej jezdzie jak widac tylko torowej to chwila moment i remoncik silnika sie szykuje. a Kpl silnik z uzywki pewnie z klocka kosztuje, a remontowac samemu to juz wogole z 3k pewnie
jest 10 tysia... o ile prawdziwe. ale wydaje mi sie , że nawet na graty by sią opylało opylić
pełen układ, komplet owiewek itp.
też widziałem tą ofertę i faktycznie graty ma zacne więc nic tylko brać,jeśli się ma siano oczywiście
a tak na marginesie Cieniu używka to ze 3 tyś a remont zależy mnie uczynił 1tyś ale robiłem sam z kolegą
kumpel kupil uzywany silnik do gixxa 600 k6 za 600zl
ale tzreba tez trafic no i najgorsze to znalezc
no to wyrwał go za frytki hehe ,szczęście po prostu,ale tak na serio to litrowe silniki tanie nie są
tak jak w życiu połówka tańsza od litra, ale jak sie już zaleje to faza lepsza
(2011-05-24, 08:31 PM)XoXo napisał(a): [ -> ]tak jak w życiu połówka tańsza od litra, ale jak sie już zaleje to faza lepsza
hehehe