Spoko, a teraz wyskrobcie te 200zl i leccie na hamownie. Porownamy modele i zobaczymy kto ma racje, zgoda? Mozemy sie zalozyc o butle JD albo np pelny zbiornik paliwa jesli to bedzie lepsza motywacja. Predkosc maksymalna nie jest wyznacznikiem mocy i tez nie pisalem o Francuzach czy Szwajcarach bo to jest oczywiste ze sa obciete (taka polityke tam maja mimo ze Francuzi juz sie nauczyli dawno temu motocykle przywracac do pelnej mocy). Thor : Kanada ma motocykle Europejskie (z niewielka roznica). Nastepnym razem zapytaj tych mechanikow o namacalny dowod na poparcie tezy ze USA to to samo co EU, moze cos jeszcze wspomna o Californi
Nawet numery seryjne na ECU sa zupelnie inne i inne wersje oprogramowania maja, zaplon przestawiony o 2 stopnie da Ci juz zupelnie inna moc.
Na innych forumach jakos wcale z osiagnieta moca i wynikami z hamowni problemu nie ma albo dyskutuje sie co poprawic zeby bylo jeszcze lepiej. Moze Motokofeina cos tu dorzuci ze swojej warsztatowej praktyki, w koncu tuningiem elektronicznym zajmuje sie na codzien "zawodowo", sam bawie sie tylko hobbystycznie i glownie dla siebie.
Sorry za OT ale wyjasnienie (kolejne) Wam sie przyda. Pzdr
marider podanie predkosci było tylko odp dla ssswera a nie stwierdzeniem ze V max jest wyznacznikiem mocy Pzdr
Oceńcie panowie te motocykle które wbilem dwie strony wcześniej, głównie się skupiam na pierwszej z rumi i ostatniej tej niebieskiej
dzięki z góry
Potwierdzam Rn12 2006 US 299 na budziku pokazuje
. Swoją RN20 chyba najwięcej 280 bo nie było gdzie się rozpędzić gdy otworzyli u nas obwodnicę (kolega leciał nią 290 autostradą)... I jeśli trafi się dobra rn13 lub rn20 z US to nie ma co płakać nad tym że słabsza albo nie ma immo tylko brać i się cieszyć...Bo w Polsce kupuje się nie to co się chce tylko to co się nadaje... Rzadko zdarza się połączyć pierwsze z drugim... 200zł też nie majątek i myslę że też warto wyhamować swojego konia i mieć wykres choćby na pamiątkę
. Wtedy wiadomo czy piec jest już zmęczony życiem i ile koni już uciekło...
Bart, odnośnie tej niebieskiej z opolskiego: malowanie ok dla 2007 EU. Fotki naprawdę robione "schabowym" jak to mówi gimbaza. Ogólnie jakiś maniak koloru czarnego prysnął nim oprócz oryginalnych setów również fabryczne puszki wydechowe. Nie podoba mi się również osłona sprzęgła, nie widać dokładnie na zdjęciu co tam się dzieje. Artystycznie zamontowanych przewodów hamulcowych w oplocie nie komentuję (patrząc po długości chyba nie są dobrze dobrane), bo sam nie mam czasu założyć u siebie
artek cos nie chce mi sie wierzyc w takie gorace towary
)) smierdzi to, a wizualnie ladny hm
podobna stała rok temu za 17800 ze stukami w silniku ale to może nie być ta
takie ceny powinny mieć te motocykle a nie jakieś 24tyś
bart dlatego napisałem mega okazja
bo wiadomo że dobrego moto w tej cenie nie znajdziesz
no patrz marfi, model rn19, który najpóźniej do 2009 produkowali a tu 2010, pewnie japoniec składał po godzinach
nie wiedziałem że w 2010r pług był malowany na biało w tym malowaniu
Adrian wiem, że to ironia z twojej strony, ale szczerze mówiąc również go biorę pod uwagę jeśli nic bliżej nie znajdę.
No nie rozumiem. Pieniądze masz, moto stoi. Na co czekasz ? Samo się nie pojedzie, nie zobaczy, a co najważniejsze nie kupi.
Czy mówię nie po polsku ? Chce poszukać bliżej a te ogłoszenie jest najpewniejsze póki co i ostatecznie je wybiorę, proste.
Fajne moto Adrian tylko cena w kut.s wysoka... To juz jest ta granica pomiedzy rn19 a rn22 i w tym przypadku wolałbym już osobiście dołożyć kilka tyś i łyknąć dobrą rn22...
Super sprzet a pokrowiec kosmos
zadzwon i spytaj sie czy aktualne bo to ogloszenie wisi chyba ze 3lata