2013-04-22, 08:01 PM
PonuryKlecha78
2013-04-22, 08:16 PM
Napewno silnik zacznie lepiej oddychać bo to filtr wysokoprzepływowy więc napewno da , poza tym wychodzi taniej niż zmiany zwykłych papierówek co sezon.
2013-04-22, 09:33 PM
Pewnie trochę lepiej będzie mruczał ale podobno spalanie wzrasta, słyszałem że o litr
PonuryKlecha78
2013-04-22, 09:45 PM
Bzdury. Spalanie pewnie trochę wzrośnie bo przyrost jakiejkolwiek najmniejszej nawet mocy musi pociągnąć za sobą coś z czego ma się ona wziąć. Natomiast mieszanka będzie lepiej dopalona w cylindrach bez nadmiaru samego paliwa w stosunku do powietrza. Ja już w kolejnym z rzędu sprzęcie zakladałem kn'a bo to dobrze wydane pieniądze.
2013-04-22, 09:48 PM
No nie będę się sprzeczał i przyznam rację jeśli tak. Jak tam stryjenka uważa
PonuryKlecha78
2013-04-22, 10:03 PM
tak z doświadczenia a nie z googli pisze po prostu jak ręka w nadgarstku prawa za bardzo się zgina to i spalanie wzrośnie
2013-04-22, 11:15 PM
I zubozy mieszanke bez PC ale co tam, 300zl na K&N to nie majatek i wydatek jednorazowy (plus zestaw do serwisowania jakies 60zl).
2013-04-22, 11:24 PM
marider-k&n jak puści wiecej oddechu do płuc motonga to nie wzbogaci przypakiem mieszanki??? a do mojej rn 04 warto to wkładać??? wtedy chyba gaziory do regulacji na nowo czy nie???
2013-04-23, 09:27 AM
Ja miałem K&N w RN01 i z tego co wiem po włożeniu mechanik nic nie robił z gaźnikami
2013-04-23, 09:47 AM
erlan87- pomysl logicznie: masz mieszanke paliwowo-powietrzna - jak dasz wiecej powietrza to czego bedzie mniej? A ze do rn01/04 pc3 nie ma wiec zostaje zabawa z gaznikami i ewentualnie z dyszami lub hamulec i ustawianie mapy jesli masz nowszy model na wtryskach. Takie dodatki rzadko dzialaja na zasadzie wsadzasz i masz wszystko zestrojone idealnie
2013-04-23, 09:58 AM
O to widocznie było już ustawione. Bo jak wsadzałem to już K&N też siedział ale taki wymemłany jakby go pies przeżuł. Albo nie ustawione i nie zapierdalał tak jak powinien