2013-04-11, 07:21 PM
2013-04-11, 07:21 PM
XoXo
2013-04-11, 07:38 PM
No stelaż zadupka to ostra kombinatorka była jak dla mnie
2013-04-11, 08:52 PM
Stelaż na pewno tak nie wyglada w oryginale
2013-04-11, 09:00 PM
Szyba nieoryginalna. W oryginale jest przeźroczysta
2013-04-11, 09:00 PM
Tak jakby z dwóch niekoniecznie z tego samego rocznika był wspawywany bo materiałowo się róznią, bądż tak beznadziejnie szlifowany był i dlatego tak wygląda, a spawy niechlujne bardzo robota rzemieslnika typowego
2013-04-11, 09:54 PM
Niestety muszę się zgodzić z kolegami. Stelaż był spawany. Na potwierdzenie masz jeszcze, że oryginalne otwory mocujące siedzenie kierowcy są pod zadupkiem, a zostały dorobione nowe (bliżej zbiornika), aby jakoś przykręcić siedzenie.
2013-04-11, 11:09 PM
za taka szybe chyba moga dowod zabrac
2013-04-11, 11:11 PM
(2013-04-11, 11:09 PM)wonsz napisał(a): [ -> ]za taka szybe chyba moga dowod zabrac
To nie samochód. Raczej za szybę się nie czepną. Możesz latać nawet bez jak masz taką ochotę.
2013-04-11, 11:46 PM
(2013-04-11, 11:09 PM)wonsz napisał(a): [ -> ]za taka szybe chyba moga dowod zabrac
Dobre
2013-04-12, 01:45 AM
Ok. Dzięki. Szyba patrzylem firmy MRA tylko to jest chyba bez garba prawda? Mozna dokupić wyzsza jakas?
A z tym zadupkiem to obawiam sie troche zeby mi nie odpadl jak kogos z tylu posadze :-( jak myslicie? Moze go wzmocnic dla pewności?
Czyli dorwalem jakiegos skladaka :-( :-(
A z tym zadupkiem to obawiam sie troche zeby mi nie odpadl jak kogos z tylu posadze :-( jak myslicie? Moze go wzmocnic dla pewności?
Czyli dorwalem jakiegos skladaka :-( :-(
2013-04-12, 04:48 AM
Daj więcej zdjęć motonga, oczywiscie w duzej rozdzielczości żeby sie mu przyjrzeć...
2013-04-12, 07:24 AM
Daj fotkę całego tyłu, najlepiej wachacza samego zobaczymy czy tam nie ma więcej kombinatorki...
2013-04-12, 07:45 AM
"Ok. Dzięki. Szyba patrzylem firmy MRA tylko to jest chyba bez garba prawda? Mozna dokupić wyzsza jakas?
A z tym zadupkiem to obawiam sie troche zeby mi nie odpadl jak kogos z tylu posadze :-( jak myslicie? Moze go wzmocnic dla pewności?
Czyli dorwalem jakiegos skladaka :-( :-( "
a.Spokojnie mozesz kogos tam posadzić
b.wzmacniać możesz ale czy jest sens jesli nie będzie sie pruć ?
c. składak czy nie .... jesli nie wydales wiecej niz 10 tys zł to wazne zeby silnik był ok i jechal prosto i tylko cieszyc sie z moto pozostaje .
Dopieszczone i W MIARE ok to sątylko w salonie .....
A z tym zadupkiem to obawiam sie troche zeby mi nie odpadl jak kogos z tylu posadze :-( jak myslicie? Moze go wzmocnic dla pewności?
Czyli dorwalem jakiegos skladaka :-( :-( "
a.Spokojnie mozesz kogos tam posadzić
b.wzmacniać możesz ale czy jest sens jesli nie będzie sie pruć ?
c. składak czy nie .... jesli nie wydales wiecej niz 10 tys zł to wazne zeby silnik był ok i jechal prosto i tylko cieszyc sie z moto pozostaje .
Dopieszczone i W MIARE ok to sątylko w salonie .....
2013-04-13, 04:37 AM
zdjęca dodam później )
szukałem na forum i nie znalażlem. co to jest EXUP jakiś??? i jak to się ustawia?? znalażlem jakąś stronkę ale po angielsku jest
szukałem na forum i nie znalażlem. co to jest EXUP jakiś??? i jak to się ustawia?? znalażlem jakąś stronkę ale po angielsku jest
2013-04-14, 11:05 PM
EXUP to zawór "zmieniający" wielkość rury wydechowej (przytyka i otwiera przepływ spalin) co powoduje zmianę charakterystyki liniowej mocy i momentu obrotowego, szczególnie w dolnych partiach obrotów. Masz w motocyklu sterownik (pewnego rodzaju silnik krokowy - serwo) z którego wychodzą dwie linki które idą do tego zaworu w rurze wydechowej. Regulacja polega przestawieniu momentu otwarcia, ale na ogół exup nie wymaga regulacji. Więcej informacji znajdziesz w manualu, ale również po angielsku.