Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Jaki wydech ???
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Buź, Ja Ciebie nie Red_icon_smile
malikowy- można? możnaRed_icon_smile
tylko tak, jak zapierdole takie krótkie puchie to czy trzeba tam coś jeszcze modzić??? u mnie gaziory są więc żadne PC nie wchodzi w grę(chyba) chyba tylko dobrze je wyregulowac i tyle, co???
Bo łogień z rury to i tak będzie zapierdalał.. ?
nie masz kata = TAK
no chyba mam, bo co moge mieć zamiast niego??? Red_icon_smile bo ja rozumiem że katalizator to te wszystkie rury co ida do wydechu??
Ogniem bedzie napierdzielal jak zly jutro Ci linka do filmkku wysle tylko komem nagrywany
misiu ....... pijany jestem nie chce mi sie pisać wypocin ...... masz moto użyj wyobrazni i teraz tak :
1. wyobraz sobie uklad wydechowy .
2.ten uklad wydechochowy podziel sobie na trzy równe częsci .
3.i teraz licząc od silnika.
4.częsc A=kolektory
5.czescc B=katalizator
6.częsć C = Wyfung Red_icon_smile

W twojim modelu nie wiem czy byly katy juz BO .... NIE .... czyli nigdy nie mialem .....
Qarwaa, dobra już zajażyłem. Ale łeb ze mnie, kolektor-katalizator pomyliło mi się ze to to samo Red_icon_smilezakręciłem się jak tampon w piździe... Czy tak czy siak nie wiem czy mam, ale ważne jest co to daje jeśli sie go usunie??? Dla mnie najwazniejsze jest to zeby wyszczuplić motonga(zmiana puchy) i jak najlepiej poprawić (czy tam przywrócić) moc w dolnym zakresie..TO mój cel, a jak będzie trzeba to zajebie 2 zęby więcej z tyłu i będzie wykurwiał jak zły Red_icon_smile Red_icon_smile Red_icon_smile

ps. ToR_Gt - podeślij podeślij, ciekaw jestemRed_icon_smile
wywalenie kolektora zrobi cały układ bardziej przelotowy, generalnie to marchewy będą lecieć jeśli jest pusto i nie ma co ich zatrzymać, w rn12 i wzwyż założenie decata/usunięcie katalizatora zmniejsza ilość ciepła które zatrzymuje się właśnie na katalizatorze więc sumując nie grzeje w dupe aż tak mocno
jeśli moc w dolnym to najlepiej zębatka tylko pamiętaj że im więcej zębów dasz tym większe przekłamanie na liczniku będzie, a wydech to już kwestia indywidualna co Ci pasuje to bierz ale nie oczekuj że Ci sama końcówka jakoś diametralnie podniesie moc czy coś w tym stylu
polecam ixila tego co ja mam ;d piekne dzwieki z siebie wydaje a jak sie schodzi z duzych obrotow pol metrowymi marchawami trzaska ;d w nocy pikny efekt i wcale nie "kruciak" ;d
Wstaw w gazniki zestaw dysz Dynojeta i po regulacji nie bedzie zadnych marchew ani wybuchow. W dupe nie bedzie goraco bo wydech masz z boku a sama koncowka moc jak najbardziej podniesie, nieduzo i nie tyle co pelny uklad ale zawsze (nawet glupi filtr K&N moc podnosi) i na pewno moto bedzie lepiej sie zbieralo. Poza tym bez sensu moim zdaniem jest rzezbienie w g... jesli mozna kupic koncowke dedykowana pod konkretne moto i sobie ja zwyczajnie zamontowac w miejsce oryginalnego tlumika.
Ja mialem z tylu pare zebow wiecej i z przodu jeden mniej szla jka szalona, ale jak malik wspomnial przeklamania na liczniku byly
Ja miałem oryginalny napęd i nie widziałem potrzeby zmiany przełożenia Red_icon_smile. Łatałem na gumie z 1-ego i 2-ego biegu i było git Red_icon_wink. Rn01/04 mają dobry dół i myślę że nie ma potrzeby dokładania i ujmowania zębów Red_icon_smile. Ja bym nie zmieniał ze względu właśnie na te przekłamania prędkościomierza i obniżenie v-maxa...
Wilku jak czesto latales v-maxem? Nieliczac obwodnicy a ze zmienionymi zebatkami zupelnie inaczej moto sie zbiera. I zmiana zebatek nie sluzy tylko do gumowania bo o tym kolega nie wspomnial tylko chce poprawic dol choc w jego modelu dol powinien byc calkiem dobry w serii

XoXo

A jak komuś bardzo przeszkadza przeklamanie predkosciomierza to speedohealer i po problemie
czyli co najmniej 300zł trzeba mieć Red_icon_wink
tu masz foto jak mivv GP wyglądał w mojej byłej R1

[attachment=1870]
Tor na obwodnicy dość często waliłem v-max... Jak chce podnieść dół niech podnosi na pewno mu to nie zaszkodzi Red_icon_smile. Napisałem o swoich odczuciach z jazdy rn01... Uważam że te modele mają dobry dół w porównaniu rn12/19 i nie trzeba poprawiać... malik za 300zł to już bym wolał żeby mnie prędkościomierz w ch... robił Red_icon_smile
Dlatego napisałem poza obwodnicą bo na obwodnicy to normaRed_icon_wink tak że v-max nie jest taki ważny jak się lata w ruchu bo nawet jak walnie v-maxa to dla swojego fanu i tak to będzie chwilowa prędkość, a dół bardziej mu się przyada
Każdy robi to co uważa za słuszne. Nikogo do niczego nie zmuszam...
Najgorsze jest ze nie mam porównania z innymi Rjedynkami, i nie mówie że jest źle !!! Bo idzie zajebiście ale to jest mój piewszy lyter i szczeże mówiąc to po tych wszystkich gadaniach, że ktoś tam nie odkręcał na pocztku manety albo nie wrzucał 5 biegu bo sie bał to chuj wielki i tylko gadanie takie. Ja po litrze oczekuje tego, że ma wypierdalać z samego dołu. To jest sport a nie jakiś jebany turystyk! Z tego co się dowiaduje od ludzi o nowszych motongach, że nie mają dołu to są chujnie wielkie bo u nas moim zdaniem nie ma gdzie zapierdalać v-maxem czy klękać przy 200 na zakręcie. Jak źle myśle to mnie poprawcie mordeczki.. Red_icon_smile PZDR

PS, a jak słyszę o strzelaniu ze sprzęgła to mi kichy wykręca na samą myśl. Przecież to nie MZ-ta żeby jej baty ze sprzęgła robić..
Z Wawy widzę że jesteś... Podleć erłan do Mińska Maz. i powiem Ci co i jak Red_icon_smile. Miałem dwie sztuki rn01 a teraz rn20 także mam odniesienie do tematu i chętnie pomogę Red_icon_smile
Stron: 1 2 3 4