witam.pomózcie mi zdecydowac jakie klamki kupic, krótkie czy długie.Chodzi o to ze nie jezdzilem nigdy na krótkich i nie wiem czy jak je kupie to strace na komforcie czy zyskam...wydaje mi sie ze strace...
http://allegro.pl/9dzwignie-womet-tech-y...90377.html
to sa te ktore chce kupic i musze tylko zdecydowac czy krótkie czy długie...czy ktos mial z was tez taki dylemat przed zmiana klamek?
ja mam krótkie i polecam każdemu- zajebisty temat
ja tez mam krotkie klamki chamuje dwoma palcami przy wywrotce nie wyginaja sie jak wiekszosc dlugich i tyle w temacie wybor nalezy do Ciebie ogolnie to roznicy duzej nie ma kwestia przyzwyczajenia
Też mam zamiar kupić krótkie. Używam tylko dwóch palców więc dł są zbędne.
w miescie gdzie dużo korków i 1/2 trasy stoisz na czerwonym w lato gdzie żar leje sie z nieba a silnik tylko poprawia ten " cieplarniany efekt" a po dusku spływa pot lepsze są długie
a najlepiej kupić z regulacją
Sorry zapomniałem ze wszyscy jesteśmy pro i 99% latamy po torze........ BIERZ KRÓTKIE !
Bierz krótkie, dużo fajniej się nimi operuje. Albo przejedź się wcześniej od kogoś z krótkimi będziesz miał porównanie.
Najlepsza według mnie opcja to krótkie regulowane...
korki nie maja nic do tematu. krotkie sa wygodniejsze. hamulec przeciez chodzi lekko, do sprzegla tez potrzeba minimalnej sily, no i lepiej strzela sie z klameczki
jeździłem na obu i krótkie najwygodniejsze, oryginalnych, krótkich z o24 i krótkich ASV i najlepiej mi się na ASV jeździ klamka jest jakoś wygodniej uformowana niż w tych z o24
E tam, sa tez klamki 3/4
albo jedna krotka (hamulec) i dluga (sprzeglo, jak twardo chodzi albo komus brak sily w palcach) albo te "wysuwane" podrobki jak mariusz wyzej napisal takze wybor jest spory
Sam obecnie latam na sprzeglowej krotkiej i hamulcowej dlugiej (ASV jeszcze odpowiedniej krotkiej klamki do pompy Brembo RCS nie zrobilo- niby w trakcie, za to do starszego modelu jest :/ ...), w sumie kwestia przyzwyczajenia i jak ukladasz rece na kierownicach..
PS: przy glebie krotkie tez sie lamia lub rysuja, aczkolwiek rzadziej niz dlugie.
he,he...wszedlem na forum kawasaki i tam pisza o tym zeby wybrac dlugie...zdania sa podzielone.
Mi bardziej chodzi o to zeby mi sie palce nie meczyły podczas jazdy ...wyglad swoja droga-krotkie fajniej wygladaja ale nie o to chodzi.
co do gleby to przestancie tak pisac...nikt nie zaklada ze bedzie glebowal a tym bardziej przy wyborze dodatków...jak juz gleba to bardziej obawialbym sie o zdrowie potem motor(plugi, czacha itpbo sa drogie czesci...a na koncu dodatki za pare zlotych))) bez urazy!
Masz racje- motocykl to tylko rzecz nabyta, zdrowie jest najwazniejsze. Od ulozenia palcow masz wlasnie ta stopniowana regulacje, dobierzesz sobie odleglosc klamek od kierownicy i wtedy i krotkie czy dlugie meczyc nie beda. Co do dlugosci wszystko zalezy czy uzywasz calej dloni czy 1 lub dwoch palcow do operowania klamkami i jak masz mocowania poustawiane.
mam w swojej R1 WOMET-TECHY tylko czerwone bierz krótkie zajebista sprawa ja tez nigdy wczesniej nie miałem krótkich ale teraz nigdy nie założe długich
Polecam z regulacją. Ustawisz sobie je raz pod siebie ( długość palców , jak operujesz klamkami - 2 czy 3 paluchy, siła jaka cię nie będzie męczyć w mieście itp. ) wiadomo ze nie będziesz ich przestawiać co chwila , ew skrocisz przed wjazdem na tor. Womety z regulacja maja zabezp. przed wylamaniem, wg mnie spełniają swoją funkcje bez zarzutu. Poza tym bez problemu zrobisz sobie wedle uznania jedną klamke dłuższa jeśli uznasz ze tak ci lepiej.
krótkie powiadacie...ok to wezme te krotkie(zawsze jakby co bede mial dlugie oryginalne...)
Krótkie!!
Ja też mam krótkie regulowane , i zdecydowanie są praktyczniejsze no i przy glebie nawet parkingowej sie nie połamią .