Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Ja z pytaniem :D
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3

XoXo

Erłaniacz ale chłopaki chcą Ci pomóc i chodzi im o to, ze nie ma sensu wydawać milion monet na psa. To tak jakbys szukał prostytutki do dupczenia co recytuje Szekspira Red_icon_smile po co Ci szpeja co nie była bita i jest wychuchana jak ją zaraz dojedziesz, gdzieś przytrzesz i bedzie warta juz 1/3 tego za co ją kupies. Kup jakiegoś psa, poucz sie, wyjeb pajde kilka razy (bez tego sie nie nauczysz) opanuj stunt do perfekcji i wtedy kup sobie cos droższego. Nikt Ci w portfelu nie siedzi tylko chce dobrze doradzić Red_icon_smile
(2013-03-20, 10:13 AM)XoXo napisał(a): [ -> ]Erłaniacz ale chłopaki chcą Ci pomóc i chodzi im o to, ze nie ma sensu wydawać milion monet na psa. To tak jakbys szukał prostytutki do dupczenia co recytuje Szekspira Red_icon_smile po co Ci szpeja co nie była bita i jest wychuchana jak ją zaraz dojedziesz, gdzieś przytrzesz i bedzie warta juz 1/3 tego za co ją kupies. Kup jakiegoś psa, poucz sie, wyjeb pajde kilka razy (bez tego sie nie nauczysz) opanuj stunt do perfekcji i wtedy kup sobie cos droższego. Nikt Ci w portfelu nie siedzi tylko chce dobrze doradzić Red_icon_smile

I takie odpowiedzi lubię. dzięki.
na ochraniacze lepiej wydaj też kawałek tej kasy, jakaś dobra zbroja na przykład Red_icon_smile
kup f4i za 8-9 tys w dobrym stanie czyli silnik i rama, za reszte przerób, kup zbroje itp i masz problem z głowy, co do osiagów 600 to nie raz na winklach pogubiłem Hayabuse, Honde XX, czy fazera 1000 co innego na prostej, wiadomo szans nie ma chocby dlatego ze v-max zwyklej 600 to 260km/h dziwne ze o tym nie wiesz skoro taki z ciebie motórzysta. Jesli nigdy nie probowałes prawdziwego stuntu to wiedz ze zwykle wheele czy stoopy to pryszcz w porównaniu z innymi ewolucjami wiec na poczatku na bank musisz wyglebic dziesiatki jak nie setki razy wiec po co wydawac 25tys na sprzet do takiej jazdy??? Najlepiej spotkaj sie z ludzmi, ktorzy na codzien sie tym zajmuja i powiedza ci w czym rzecz zamiast pisac wg mnie głupoty na forum. Drozszy nie zawsze w tym przypadku znaczy lepszy.
(2013-03-20, 12:00 PM)Misiek napisał(a): [ -> ]kup f4i za 8-9 tys w dobrym stanie czyli silnik i rama, za reszte przerób, kup zbroje itp i masz problem z głowy, co do osiagów 600 to nie raz na winklach pogubiłem Hayabuse, Honde XX, czy fazera 1000 co innego na prostej, wiadomo szans nie ma chocby dlatego ze v-max zwyklej 600 to 260km/h dziwne ze o tym nie wiesz skoro taki z ciebie motórzysta. Jesli nigdy nie probowałes prawdziwego stuntu to wiedz ze zwykle wheele czy stoopy to pryszcz w porównaniu z innymi ewolucjami wiec na poczatku na bank musisz wyglebic dziesiatki jak nie setki razy wiec po co wydawac 25tys na sprzet do takiej jazdy??? Najlepiej spotkaj sie z ludzmi, ktorzy na codzien sie tym zajmuja i powiedza ci w czym rzecz zamiast pisac wg mnie głupoty na forum. Drozszy nie zawsze w tym przypadku znaczy lepszy.

Znam się na tysiakach. Nie na 600. Pisałem już to we wcześniejszych postach. Tak więc najpierw przeczytaj wszystko albo ostatnie komentarze zanim napiszesz coś co już było wyjaśniane. Wracając do tematu motoru. Ta f4i, którą wszyscy wymieniacie jest tak trwała czy taka lekka i zwrotna?
Erłaniacz odpowiedzi do tego pytania masz już wcześniej, silnik jest wytrzymały, a moto łatwiejsze w opanowaniu niż R6 na przykład.
Jak chlopaki pisza na poczatek kup nawe juz cos zrobionego na psa i taniego zeby przy pierwszych wywrotkach nie bylo tego szkoda bo nawet jesli kupisz seryjnego motonga to musisz w nim dokonac kupe przerobek no klatke zalozyc. Jak juz zacznie wychodzic zmienisz na cos nowszego i zrobisz ja pod siebie
(2013-03-20, 01:43 PM)ToR_GT napisał(a): [ -> ]Jak chlopaki pisza na poczatek kup nawe juz cos zrobionego na psa i taniego zeby przy pierwszych wywrotkach nie bylo tego szkoda bo nawet jesli kupisz seryjnego motonga to musisz w nim dokonac kupe przerobek no klatke zalozyc. Jak juz zacznie wychodzic zmienisz na cos nowszego i zrobisz ja pod siebie

Ok. Dziękuję za poradę. Kupie tak jak mówicie tą f4i i przerobie ją. Kupie jakiś najmocniejszy kombinezon i pośmigam na jakimś torze. A czy do takich "zabaw" można wziąć Gixa?
kolego źle sie zabrałeś za rozwiązanie problemu, po pierwsze to nie jest chyba w 100% forum z taką tematyką, ludzie ci jadą i w sumie słusznie bo pytasz o tak oczywiste rzeczy ze az ciezko sie to czyta dla kogos kto jest oblatany w jezdzie motocyklem a zwlaszcza litrem, weź znajdz forum stunterskie i dowiesz sie wszystkiego czego ci potrzeba, mało tego, pewnie znajdziesz gdzies niedaleko ludzi którzy sie tym zajmują.
(2013-03-20, 02:01 PM)Misiek napisał(a): [ -> ]kolego źle sie zabrałeś za rozwiązanie problemu, po pierwsze to nie jest chyba w 100% forum z taką tematyką, ludzie ci jadą i w sumie słusznie bo pytasz o tak oczywiste rzeczy ze az ciezko sie to czyta dla kogos kto jest oblatany w jezdzie motocyklem a zwlaszcza litrem, weź znajdz forum stunterskie i dowiesz sie wszystkiego czego ci potrzeba, mało tego, pewnie znajdziesz gdzies niedaleko ludzi którzy sie tym zajmują.

Dobra spróbuję poszukać tych for. Może się ktoś znajdzie w okolicy Red_icon_smile
... Erłanicz, no widze kurwa kozak jesteś w chuj. Z takim podejściem na `ss` czy `sp` dostaniesz kilka chujów i pocisków ;]! (tak jak teraz w mojej głowie).

Co Ty mi tu porównujesz jazde na R1 do stuntowania (takie porównania dają albo debile albo laiki)- zakładam jednak że Ty jesteś tą drugą opcja
: ). Myślę że jak zasiądziesz pierwszy raz na psie i bd próbował dać na wolną, przypomniesz sobie o wujku Suchym i powiesz `kurwa, jebany miał racje`. Myśle że kilka strzałów ze sprzęgła, kilka pleców, kilka rozjebanych części nauczą cie szacunku do wielkiej pizzy...
Ciekaw jestem po jakim czasie będziesz latał wolną, kręcił 360 na tej 636 czy f4i ;P!

Pozatym jeżeli masz takie duże umiejętności, to pierdol stunt weź sie za tor, tam większy hajs jest Vale.

Wydając 25tys na stunta albo trzeba miec papy w uuuuj i nie wiadomo co z nią robić, albo trzeba byc kozakiem który chce sobie już moto zrobić pod publiczke (nawet w sumie tacy jak Jorian, Pasierbek czy Jeandrot i inne pały. Na allegro najdroższy jest za 12,5 chyba Red_icon_smile.


ps. jak chcesz moge zakręcić sie za stuntem 4 U ziom ; *!
ps 2. CWANIAK było do Cb Red_icon_tongue
ps 3. LITR nie nadaje sie kurwa na 1 moto Red_icon_cheesygrin!
tu masz f3 i mysle ze na poczatek w zupelnosci wystrczy
http://allegro.pl/honda-cbr-600f3-stunt-...20144.html
(2013-03-20, 03:10 PM)Misiek napisał(a): [ -> ]tu masz f3 i mysle ze na poczatek w zupelnosci wystrczy
http://allegro.pl/honda-cbr-600f3-stunt-...20144.html

co Ty mu podsyłasz za padake? W to moto bd jeszcze trzeba bedzie dokładać hajsu a i tak niewiadomo co z tego bd.
myślę, że to dobrze pokaże ten temat http://www.sadistic.pl/triki-na-motocyklu-vt184324.htm
Malikowy ----> bezbłędnie. Haha..Red_icon_cheesygrin (czy on tam miał jakiekolwiek klapki? jak miał to chyba był alpinestars)

Erłaniaczu...jak koledzy wcześniej pisali... kilka tysi wydać na moto do stuntu w zupełności wystarczy, a i głowa nie będzie bolała, jak się wyglebisz. (Resztę możesz wsadzić na lokatę i w razie jak jedno moto zajedziesz, kupić następne Red_icon_wink)
Honda o tyle jest dobra, że chyba najbardziej kulturalnie silnik oddaje moc. Jest przewidywalna, w sam raz na początek.
(2013-03-20, 03:34 PM)Suchy napisał(a): [ -> ]
(2013-03-20, 03:10 PM)Misiek napisał(a): [ -> ]tu masz f3 i mysle ze na poczatek w zupelnosci wystrczy
http://allegro.pl/honda-cbr-600f3-stunt-...20144.html

co Ty mu podsyłasz za padake? W to moto bd jeszcze trzeba bedzie dokładać hajsu a i tak niewiadomo co z tego bd.

podałem pierwszy lepszy przyklad i przedzial cenowy wiec sie nie gorączkuj bo nie kazalem mu po to jechac, zreszta na chuj ta dyskusja i tak zrobi jak chce, a jak ma ochote wyjebac 25 tys to niech tak zrobi i koniec tematu i nerwów.
znasz sie na litrach a nie znasz na 600 ? to ty na tym litrze zaczynales przygode z moto... ?
(2013-03-20, 02:35 PM)Suchy napisał(a): [ -> ]... Erłanicz, no widze kurwa kozak jesteś w chuj. Z takim podejściem na `ss` czy `sp` dostaniesz kilka chujów i pocisków ;]! (tak jak teraz w mojej głowie).

Co Ty mi tu porównujesz jazde na R1 do stuntowania (takie porównania dają albo debile albo laiki)- zakładam jednak że Ty jesteś tą drugą opcja
: ). Myślę że jak zasiądziesz pierwszy raz na psie i bd próbował dać na wolną, przypomniesz sobie o wujku Suchym i powiesz `kurwa, jebany miał racje`. Myśle że kilka strzałów ze sprzęgła, kilka pleców, kilka rozjebanych części nauczą cie szacunku do wielkiej pizzy...
Ciekaw jestem po jakim czasie będziesz latał wolną, kręcił 360 na tej 636 czy f4i ;P!

Pozatym jeżeli masz takie duże umiejętności, to pierdol stunt weź sie za tor, tam większy hajs jest Vale.

Wydając 25tys na stunta albo trzeba miec papy w uuuuj i nie wiadomo co z nią robić, albo trzeba byc kozakiem który chce sobie już moto zrobić pod publiczke (nawet w sumie tacy jak Jorian, Pasierbek czy Jeandrot i inne pały. Na allegro najdroższy jest za 12,5 chyba Red_icon_smile.


ps. jak chcesz moge zakręcić sie za stuntem 4 U ziom ; *!
ps 2. CWANIAK było do Cb Red_icon_tongue
ps 3. LITR nie nadaje sie kurwa na 1 moto Red_icon_cheesygrin!

Wujek Suchy Red_icon_cheesygrin
(2013-03-20, 05:17 PM)Misiek napisał(a): [ -> ]
(2013-03-20, 03:34 PM)Suchy napisał(a): [ -> ]
(2013-03-20, 03:10 PM)Misiek napisał(a): [ -> ]tu masz f3 i mysle ze na poczatek w zupelnosci wystrczy
http://allegro.pl/honda-cbr-600f3-stunt-...20144.html

co Ty mu podsyłasz za padake? W to moto bd jeszcze trzeba bedzie dokładać hajsu a i tak niewiadomo co z tego bd.

podałem pierwszy lepszy przyklad i przedzial cenowy wiec sie nie gorączkuj bo nie kazalem mu po to jechac, zreszta na chuj ta dyskusja i tak zrobi jak chce, a jak ma ochote wyjebac 25 tys to niech tak zrobi i koniec tematu i nerwów.

Chyba po to się pytam żeby nie popełnić głupiego błędu i nie kupić jakiejś klapy...
(2013-03-20, 05:36 PM)scigus napisał(a): [ -> ]znasz sie na litrach a nie znasz na 600 ? to ty na tym litrze zaczynales przygode z moto... ?

Do odważnych świat należy Red_icon_mad3
(2013-03-20, 04:58 PM)MikiRikiTiki napisał(a): [ -> ]Malikowy ----> bezbłędnie. Haha..Red_icon_cheesygrin (czy on tam miał jakiekolwiek klapki? jak miał to chyba był alpinestars)

Erłaniaczu...jak koledzy wcześniej pisali... kilka tysi wydać na moto do stuntu w zupełności wystarczy, a i głowa nie będzie bolała, jak się wyglebisz. (Resztę możesz wsadzić na lokatę i w razie jak jedno moto zajedziesz, kupić następne Red_icon_wink)
Honda o tyle jest dobra, że chyba najbardziej kulturalnie silnik oddaje moc. Jest przewidywalna, w sam raz na początek.

Spoko poszukam tej Hondy. Znajdę jakąś już przerobioną ewentualnie
http://moto.allegro.pl/kawasaki-636-stun...72397.html
Masz fajny sprzecik i przygotowanyRed_icon_smile i nadaje sie idealnie tak jak Ci pisałem 636 tak jak ta z tych lat albo f4i i naprawde chłopaki Ci dobrze radza bo to nawet nie ma porównania taka jazda od jazdy po ulicy i np gumowaniu.Miałem przejechac sie psem właśnie 636 z klubu chłopakow z zamościa i powiem reakcja na gaz jest milion razy wieksza ze to tak jakbys zaczynał jezdzic naprawde.Więc nie ma sensu Ci tyle wydawac na moto zajebiste i zaraz je porozpierdzielac...chłopaki co jezdza pare lat jak nie parenascie zaliczaja gleby to co mówić o początkujacym.Tak jak Malikowy(Gabcyl)napisał ze ważne też jakas zbroja itp bo w chu...gleb pozaliczasz to jest całkiem inna jazda i nie rozumiem porównania do jazdy na r1;/ ja jezdzilem r6,r1 i teraz supermoto i tez całkiem inne przyłozenia i jazda a co mówić o stuncie;/
czemu f4i bo jest nie do zajeb*** dla amatorów tego sportu pozatym duzo wybacza przy pierwszych krokach
kup f4i sport po slizgu / bo owiewki i tak do wyje*** - ma mocniejsza skrzynie od f4 / f4i
kupujesz lagi z 954rr z kołem kompletny przód jezeli chodzi o zawieche zeby miec upsy i wieksze tarcze l hebel montujesz pompa radialna brembo do HB oczwyisice wszystko w stalowym oplocie
sportowa wieksza tarcza tylnia bo lubia pekac od przegrzania + jarzmo tylnie (z usiaRed_icon_smile na 2 zaciski najlepiej przednie lepsza wydajność
nowa półka kierwonicy zalezy czy chcesz prosta czy clip on
klatka na silnik + stelarz 12
przegroda w misce olejowej + odwrócony smog
podwójna regulacja wolnych obrotów -
skrócenie elektryki
zebatki przód 14 -15 tył 60 Red_icon_smile
sety najlepiej sportowe lub stalowe
blache na zadupek do kontroli na stand-upie
easy pull do sprzegła
robisz takie przeróbki i masz idelne moto do stuntu w 15-18 tyś
reszte zainwestuj w paliwko i dobre ubranie Red_icon_smile no i z 4 kompleciki opon Red_icon_cheesygrin
[Obrazek: IMG0935JP_npphpnh.JPG] wrzucam ci zdjecie profesjonalnie przerobionej maszyny mojego dobrego kolegi ;]
a co do kawki od markiego znam ten sprzet dobrze przygotowany ale nie do nauki Red_icon_smile
sprzecik z katowic Red_icon_wink
Stron: 1 2 3