2013-03-11, 02:57 PM
Właściciel R1_2001
Kategoria Sportowe
Lokalizacja Kłobuck / Gliwice
Pojemność 998 cm3
Moc 152 KM
Max. moment obrotowy 105 Nm
Przysp. 0-100 km/h2.90 s
W moim posiadaniu od czerwca 2012
Serwisowana do Czerwca 2012
Motocykl jest w idealnym stanie, co dziwne na ten model i przebieg, każda śrubka oryginalna nawet klucze Yamaha znalazłem pod siedzeniem pasażera!! Nie ma problemu ze zgrzytającą lub wypadającą 2ką motorek naprawdę perełka z niesamowitym wyposażeniem.
R1 jest lekki, mocny, i sztywny (czuć najmniejsze nierówności asfalt). Jest to świetna zabawka do winkli i stawiania na gumę co z gazu nie stanowi najmniejszego problemu, ogólnie bardzo przyjemny sprzęt jednak trzeba się nim obchodzić z głową bo potrafi bez ostrzeżenia wyrwać na gumę lub zerwać przyczepność tylnej gumy.
Tuning
* Tylny amortyzator OHLINS
* Manetki Harris R1
* Amortyzator skrętu
* Krótki wydech
* Nakładka na siedzenie
* crashpady Evotech
* Karbonowa nakładka na górną półkę
* Karbonowa nakładka na wlew paliwa
* Taknpad wykonany według mojego pomysłu stylizowany na R1 RN12
* Karbonowy przedni błotnik
* Przednie przewody w stalowym oplocie
* Szyba MRA
* Rolki w wahaczu pod stojak
* diodowa tylna lampa od RN12
* Diodowe kierunki
* Mocowanie rejestracji mojego projektu
* Proszkowo pomalowane na czarno listki setów
Silnik...... bardzo zrywny !! 152KM i 105 Nm robią swoje. Ciągnie już od 2,5-3 tys/min od 7 tak naprawdę żyje (mocy wystarczająco) a powyżej 10 to prawdziwy dynamit.
ZawieszeniePrzód: Upside down z pełną regulacją
Tył: Akcesoryjny OHLINS z pełną regulacją ustawiony na HARD
[attachment=1665]
[attachment=1666]
[attachment=1667]
[attachment=1668]
Kategoria Sportowe
Lokalizacja Kłobuck / Gliwice
Pojemność 998 cm3
Moc 152 KM
Max. moment obrotowy 105 Nm
Przysp. 0-100 km/h2.90 s
W moim posiadaniu od czerwca 2012
Serwisowana do Czerwca 2012
Motocykl jest w idealnym stanie, co dziwne na ten model i przebieg, każda śrubka oryginalna nawet klucze Yamaha znalazłem pod siedzeniem pasażera!! Nie ma problemu ze zgrzytającą lub wypadającą 2ką motorek naprawdę perełka z niesamowitym wyposażeniem.
R1 jest lekki, mocny, i sztywny (czuć najmniejsze nierówności asfalt). Jest to świetna zabawka do winkli i stawiania na gumę co z gazu nie stanowi najmniejszego problemu, ogólnie bardzo przyjemny sprzęt jednak trzeba się nim obchodzić z głową bo potrafi bez ostrzeżenia wyrwać na gumę lub zerwać przyczepność tylnej gumy.
Tuning
* Tylny amortyzator OHLINS
* Manetki Harris R1
* Amortyzator skrętu
* Krótki wydech
* Nakładka na siedzenie
* crashpady Evotech
* Karbonowa nakładka na górną półkę
* Karbonowa nakładka na wlew paliwa
* Taknpad wykonany według mojego pomysłu stylizowany na R1 RN12
* Karbonowy przedni błotnik
* Przednie przewody w stalowym oplocie
* Szyba MRA
* Rolki w wahaczu pod stojak
* diodowa tylna lampa od RN12
* Diodowe kierunki
* Mocowanie rejestracji mojego projektu
* Proszkowo pomalowane na czarno listki setów
Silnik...... bardzo zrywny !! 152KM i 105 Nm robią swoje. Ciągnie już od 2,5-3 tys/min od 7 tak naprawdę żyje (mocy wystarczająco) a powyżej 10 to prawdziwy dynamit.
ZawieszeniePrzód: Upside down z pełną regulacją
Tył: Akcesoryjny OHLINS z pełną regulacją ustawiony na HARD
[attachment=1665]
[attachment=1666]
[attachment=1667]
[attachment=1668]