Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN20 bardzo duże spalanie ;/ pomoc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema! Mam mały problem ze swoją r1 rn20 2007r wersja USA. Moto kupiłem w listopadzie 2012 tak wiec dopiero ją badam itp. coś bardzo dużo mi pali, jak zatankuje do pełna to robie 120-130km i rezerwa się za świeca juz;/ kumpel na swojej rn12 robi 200-230 km;o co może być nie tak? aa i mam jeszcze jeden problem , nie mogę wejść na budziku9zegarach) to tryby manual CO , odrazu wyskakuje mi DIAG i nie mogę nic przełączyć ;/ pomoże ktoś?
A może byś się najpierw ładnie przywitał w dziale świeżaki, a nie tak od razu wyskakujesz z pytaniami.
oo sorry wszystkim, ale jak to dokładnie mam zrobić, nie ogarniam troche jeszcze ;/
analogicznie do tego jak to zrobiles tu tylko w odpowiednim dziale.
Ta czesc jak sie przywitasz itd. to moze bede wiedzial co jest Red_icon_smile
Jest dzial swiezaki jak napisal Ci Koczis tam sie przywitasz a potem uzyskasz odp na pytania.
2007 rok to nie było rn19 ? Ja pałując robię 180km gumując itp. więc coś musisz mieć namieszane w kompie, masz w wydechu zawór exupa działający i włożoną sondę? Masz tłumiki seryjne wraz z katalizatorem czy sportowy z y-pipem lub cały układ wymieniony? musisz podać więcej danych co do wyposażenia motocykla.
Kolego Cieniu: mam pełen oryginał tylko same końcówki wydechy mivva, exup jest, katalizator jest, coś jest tak jakby ją delikatnie dławiło przy dużej prędkości, od początku idzie ładnie, a później przy 240-250 już tak ją coś dławi itp. noo i to spalanie, coś jest nie tak;/
już się ładnie przywitałem Red_icon_wink że ja wcześniej nie wiedziałem o tym forum, wypasione jest !;o
Czesc ok pytanko: 1. czy sprzet jest po dzwonie ma Imo. ver. EU a zegary w wersji USA? Cz tez jest to wersja USA z zegarami EU (nie ma imo) ?
wersja usa, zegary usa, malowanie usa. kierunki usa itd. co to jest to imo?
Imobilaizer ale jak wersia us to nie powinna miec
imo- immobilizer. Czyli nie masz czerwonego klucza i rozumiem zegray sa bez diody kluczyka?

A kiedy go kupiles mniej wiecej ? I czy sciagneles go sobie ze stanow? Sorry za to pytanie ale wydaje mi sie ze wiem dlaczego masz ten problem. Odrazu napisze takie przypadlosci zegarow sa po tym jak ktos kombinowal z zegarami i robil przeszczep z US na EU i na odwrot. Jesli wszystko jest ok z zegarami to kolejny trop jest taki ze masz zrobiony te ECU w firmie ECU-UNLEASHED w stanach i jak bys do nich napisal (zerknij na komputer czy ma mala naklejke od nich) czy i jak mozna obejsc ten problem. W tym momencie mozliwe ze masz wylaczona lambde jedyna opcja (jeli to jest to) musisz podlaczyc PCV+AT albo Bazza i na nowo dostroic mape paliwa.

Jeszcze pare pytan(oczywiscie w uzywanym sprzecie moze byc 300 innych problemow ale spotkalem sie z podobnymi wlasnie w przypdku robionych kompow):
1. Mocno smierdzi nispalonym paliwem, masz mocno okopcona tylnia owiewke ?
2. Jaki wydech tam masz i czy jest katalizator ?
Cieniu, rn19 = EU rn20 = USA rocznik nie ważny
tak tak, immobilizera nie ma, i kluczyk jest taki zwykły, tak samo awaryjnych nie ma, jest to rn20 ( nr vin)
same końcówki wydechu mam mivva, katalizator jest, exup tez. na komputerze nie ma niby takie naklejki typu:ecu itp, jest jedna mała ''DENSO MADE IN JAPAN'' i jakieś nr na nim i tyle. kupiłem go w polsce a sprowadzony został do pl w 2009 chyba. przebieg jest tylko 15tys km
Zrob foty kompa i zegarow
chyba znalazłem już przyczynę, wogólę exup nie działał, linki były urwane, przepustnica stała w miejscu, jeździłem na samych kolektorach(bez wydechu) no to nie porównanie, moc lepsza, wszystko chyba gra teraz, exupa wyciągnąłem całkowicie, rozebrałem to i wyjąłem przepustnice, ale ciekawe czy to też miało coś do tego że tyle palił <myśli> zaraz próba będzie, tankuje do pełna i zobaczymy.
Cze tak widze ze niezle ktos skladal tego sprzeta. Nie zminia to faktu ze nie mozesz wejsc do kompa a co do spalania ma to wplyw. Nie wyciagaj exapu bo stracisz dol w tej rn19 ( na testy ok ale do codziennej jazdy powinnien byc tam).
A kolego to 120-130 co podajesz to jest w milach bo skoro masz wersje US to licznik w milach podaje a to Ci daje kolo 200 km wiec standard.
Licznik w amerykancach mozna sobie przestawic na km/h i km bez problemu. temperatura tylko zostaje w F.
ja mam wersje angielską i mogę zmienić z mil na km ale tylko prędkościomierz. Dzienny i ogólny licznik zostaje w milach i dlatego myślałem że w us tak samo
Stron: 1 2