czy rn22 po odblokowaniu moze konkurowac z BMW s1000rr ...mam na mysli osiagi, a drugie pytanie czy rn22 po lifcie czyli 2012 rok i wyzej sa odblokowane czy nadal zamulaja i maja tylko dodana kontrole trakcji itp?
co do dzwieku kawasakizx9r to rn22 mozna porównac do 6.3 AMG jezeli ktoś słyszał tego Mesia...dzwiek jest inny w rn22 z boku a inny jak juz siedzisz i jedziesz tym moto....mega odlot!!!
Nie s1000rr wymiata od 8000 i nie ma sobie rownych ale do tych 8 po odblkowaniu mysle ze rn22 ma najelepsze piz.... ze wszystkich 1000. Najlepeij to widac np. wrzucic 6 bieg i od 40KM/H odkrecic manaete. Dla przykladu Rn19 czy Rn12 pozostaja na horyzoncie jest taka roznica w elastyce.
Rn22 z 2012 tak samo zamulaja i kontrola trakcji jest zbyteczna na ulice
Kuzwa, lukas, wyjasnij mi co Ci po litrowym motocyklu ktory zaczyna jechac powyzej 8000 rpm bo nie potrafie tego zrozumiec... Ile razy na ulicy wykorzystasz ten "potencjal" mocy i przyspieszenia odwijajac gaz do konca?! Ile razy BMW wygralo Moto GP na swoim "wypasionym" litrze?! Tez uwazam ze rn22 po odblokowaniu ma pizniecie takie, ze wiekszosc litrow konkurencji moze tylko pomarzyc o takim przyspieszeniu.. Nie wierzycie? Jak masz rn22 09-11, to zapraszam do Bialegostoku, z checia uzycze swoje odblokowane i dosterowane ECU na testy i zapewniam - wrazenia beda gwarantowane
Ave!
PS: r1 2012 sa mocniej zablokowane i jeszcze slabsze niz motocykle wczesniejsze, tzn. sa bardziej utemperowane.
(2013-01-20, 06:01 AM)marider napisał(a): [ -> ]Kuzwa, lukas, wyjasnij mi co Ci po litrowym motocyklu ktory zaczyna jechac powyzej 8000 rpm bo nie potrafie tego zrozumiec... Ile razy na ulicy wykorzystasz ten "potencjal" mocy i przyspieszenia odwijajac gaz do konca?! Ile razy BMW wygralo Moto GP na swoim "wypasionym" litrze?! Tez uwazam ze rn22 po odblokowaniu ma pizniecie takie, ze wiekszosc litrow konkurencji moze tylko pomarzyc o takim przyspieszeniu.. Nie wierzycie? Jak masz rn22 09-11, to zapraszam do Bialegostoku, z checia uzycze swoje odblokowane i dosterowane ECU na testy i zapewniam - wrazenia beda gwarantowane
Nie rozumiem Marider po co sie wsciekasz, spinasz itp...zadałem proste pytanie płynace z mojej ciekawosci...niektórzy z was za bardzo sie podniecaja niektórymi wypowiedziami pytaniami itp...po to jest to forum zeby dowiadywac sie i zbierac jak najwiecej informacji takich które dana osoba interesuja oraz wymieniac sie spostrzezeniami i doswiadczeniami...
czy ja pisze niezrozumiale, czy ktos nie czyta ze zrozumieniem...brak słow...
Testow porownawczych wszelakiej masci jest na necie duzo jesli chodzi o r1 i reszte litrow. Co do posta- pisalem na poimprezowym luzie a nie na napince
. Zgadzam sie z kawa - patrzac chocby na wykres z hamowni dla BMW 1000rr to ten motocykl jedzie od 8krpm w gore i nie wiem nad czym sie tak ludzie zachwycaja poza wygladem i slabym dolem (rn19 ma podobnie ale da sie to poprawic jak sie nad nia troche popracuje). Osobiscie wole gdy motocykl ma buta od samego dolu a ten sie znacznie poprawil po zdjeciu blokad z ECU - powiedzialbym ze to takie "uturbienie motocykla w przyzwoitej cenie dla szarego Kowalskiego".
Piona.
To na czym polega ten "fenomen" BMW że niby takie mocne powyżej 8k?
Czy Yamaha nie potrafi wyprodukować silnika o podobnych osiągach?
Potrafi ale nie chce zeby konie ciagle staly w serwisach
poczytaj jak w 2010 s1000rr bmw musialo wszystkim silniki wymienic ( skrot myslowy ale do tego sie to sprowadzilo
)
Zreszta w 2011 jest tez problem tym razem z korbami
-jak ja to nazywam wsrod braci z MEiL 'one sie uwalniaja od wiezow' hehehhe
Ale s1000rr postawilo mega wysoko poprzeczke nawet dlawiki z USA tych s1000rr sa o niebo mocniejsze od odblkowanych rn22
(2013-02-02, 10:43 PM)kawasakizx9r napisał(a): [ -> ]Potrafi ale nie chce zeby konie ciagle staly w serwisach poczytaj jak w 2010 s1000rr bmw musialo wszystkim silniki wymienic ( skrot myslowy ale do tego sie to sprowadzilo )
Zreszta w 2011 jest tez problem tym razem z korbami -jak ja to nazywam wsrod braci z MEiL 'one sie uwalniaja od wiezow' hehehhe
Ale s1000rr postawilo mega wysoko poprzeczke nawet dlawiki z USA tych s1000rr sa o niebo mocniejsze od odblkowanych rn22
Po to sobie kupiłem Yamahę żeby takie szwabskie motorki łykać a tu się okazuje że są mocniejsze. Jak odkręcam manetę do końca to mnie nie obchodzi awaryjność, niech pękają te tłoki i się urywają wały ale ma jechać jak rakieta i koniec.
I jak mnie łyknie takie BMW to zaraz wkładam jakieś turbo do mojej i wtedy zobaczymy (tylko jak silnik wybuchnie to idę prosto do nieba...)
W motoGP to BMW nie istnieje w porównaniu z Yamahą czyli chyba są lepsi tylko dlaczego robią słabsze motorki od BMW.
Powinni pokazać swoją klasę i tyle...
Cze Waldi kuzwa ty jak moj znajomy w Poznaniu szwabowi do winkal nie odpuscil i pojechali dalej razem
. Ano ciezko jest z BMW ale na oslode kazdy japonczyk ma problem nie tylko Jama
, wiec robimy wszystko zeby sie troche lepiej zbierala glownie rn22 bo to porazka w fabryce...
(2013-02-19, 11:07 AM)kawasakizx9r napisał(a): [ -> ]Kafel i XoXO- jesli byscie latali np. rn19 i przesiedi sie na fabryczna rn22 barkuje jadu z tej pierwszej . I o to chodzi w temacie pierd.. poprostu ten sprzet jest tak okrojony ze glowa mala.
Kawa znów demonizujesz , jeździlem rn19 i teraz już trzecią rn22 ... mam porównanie .
Fakt na hamowni rn22 była słabsza o 5 KM i nie jest on wyczuwalny , wyczuwalna jest tylko charakterystyka oddawania mocy !!!
Ale co z tego skoro większość śmiertelników nie jest i tak w stanie wykorzystać potencjału tego motocykla !!!!
Wiec daj już na luz z tymi swoimi słabymi tekstami , że to pażdzierz , słabe itd bo już przynudzasz towarzystwo ...
Skoro tak bardzo Ci to przeszkadza i zarzucasz oszukiwanie klientów przez Yamahę która to zawyża w prospektach wyniki i osiągi to po prostu ich pozwij i będziesz milionerem jak wygrasz oczywiście , a do tego czasu odpuść sobie tą wielką krytykę i wpieranie że modyfikacja ECU to pomoc z Twojej strony dla NIEŚWIADOMYCH użytkowników hehe.
A jak Ci się nie podobają te motocykle to przenieś się na inne forum motocyklowe , może bmw s 1000 rr ? Chyba że BMW też oszukuje
(2013-02-19, 04:00 PM)PonuryKlecha78 napisał(a): [ -> ]Nie, faktycznie
Ean piwko leci
To nie chodzi o piwko tylko o mydlenie oczu
Widzisz dziwnym trafem moja idac do odsprzedazy na seryjnych klamotach po demontarzu bazzaza akrapow kn , wypluła 171 KM , a s1000rr 186 KM .
Dodam iz moja miała już nalatane ponad 10000 km.
R19 na przelotowych kominach buffle wywalila 176 Km
i tyle w temacie i Kawy NIBY pomocy , interes i pewwersyjny NACHALNY marketing !!!
(2013-02-19, 03:35 PM)Ean napisał(a): [ -> ]Fakt na hamowni rn22 była słabsza o 5 KM i nie jest on wyczuwalny , wyczuwalna jest tylko charakterystyka oddawania mocy !!!
Ile?!
(2013-02-19, 03:35 PM)Ean napisał(a): [ -> ]Widzisz dziwnym trafem moja idac do odsprzedazy na seryjnych klamotach po demontarzu bazzaza akrapow kn , wypluła 171 KM , a s1000rr 186 KM. Dodam iz moja miała już nalatane ponad 10000 km. R19 na przelotowych kominach buffle wywalila 176 Km
Ze co i ile?! Wykresy poprosze razem ze specyfikacja hamowni na ktorej robiles te pomiary bo te liczby to raczej wymysliles podobnie jak goscie robiacy pomiary na torze w Bialej ze im oryginalna BMW1000rr wyszla 212KM lub jak magik tutaj ze 194KM (w wersji USA - ROTFLMAO
)
http://moto.allegro.pl/yamaha-r1-rn22-i3035678576.html
Ech... jak dzieci - zero konkretow, tylko bajki
.
PS: opowiastka z netu wyrwana, Ean, patrz i placz
:
"I had my appointment at Dyno Solutions in Brookfield, CT. yesterday. Made more than I expected given what I have. Suprisingly I was the strongest 2009-2010 R1 tested there yet. Before I came in the highest was 148 on an 09 with an akrapovic full race, power commander and filter. I put down 151 as you can see. My mods are the M4 3/4 exhaust with cat delete, smog block offs, air box mod, and Bazzaz"
Wykres:
...
Fakt na hamowni rn22 była słabsza o 5 KM i nie jest on wyczuwalny , wyczuwalna jest tylko charakterystyka oddawania mocy !!!
Ean:
Na czym polega te oddawanie mocy ponieważ nie rozumiem.
Ale co z tego skoro większość śmiertelników nie jest i tak w stanie wykorzystać potencjału tego motocykla !!!!
Chyba żartujesz. Ja jak tylko kupiłem swoją to się zaraz wystrzeliłem myslę że gdzieś na jakieś 70% a jak tylko będzie cieplej to na torze wyciśne ostatnie poty z tej swojej (na ulicy ani myślę).
Fakt, że tak do końca to jeszcze nie miałem odwagi odkrećić ze startu ale myślę że już niedługo (nie jestem pewien czy nie fiknę do tyłu przy nagłym wzroście power-u przy około 10K obrotów)