Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: 200/55/17 do rn12
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
kolejny problem. kupilem d211 na tyl w tym rozmiarze, no i jest klops. musze lekko zeszlifowac opone, albo mocniej napiac lancuch na kilka km. co zrobic? moze poprostu kupic inna oponke? juz mnie to zaczyna wszystko lekko denerwowac, he
dlatego trzeba było spytać na forum Red_icon_wink drążyłem temat 200 do rn12 i niestety spasowanie jest na milimetry, do rn19 prędzej wchodzą bo szerszy wahacz. Zmiana opony na 190 jak Japończyk wymyślił Red_icon_wink
ja w rn09 miałem 200 i wchodzi bez problemu pytanie tylko po co? pisałem już na czacie, że zakładać tak jak bozioyamaha przykazała. amen.
dunlop d211 zalecane sa w rozmiarze 200. niestety, trzeba miec troszke wyciagniety lancuch.
skąd info, że d211 jest zalecana w 200? bo przeczytałeś na innym forum o tym że 200 są do 6" felg, a 190 do 5,5". Poszukałem trochę i Dunlop nigdzie nie wspomniał o takich zaleceniach przynajmniej w tych broszurach które znalazłem. A broszura z info "Fitment guide" opisuje rozmiar 190/55 do R1 2009 czyli dokładnie jak to co przewidział producent.
bo w litrach mamy 6'' felgi i d211 na tą fele powinna być w rozmiarze 200
(2013-01-27, 06:26 PM)heko55 napisał(a): [ -> ]bo w litrach mamy 6'' felgi i d211 na tą fele powinna być w rozmiarze 200

Producent wyszedl z innego zalozenia i daje 190 , watpie aby sie mylil Red_icon_mad
heko, wiem że mamy 6" felgi ale to i tak nie zmienia decyzji Yamahy o oponach 190 zamiast 200, w R6 dają opony 180 na felgi 5,5" poza tym rozmawiamy o użytkowaniu tej opony na drodze publicznej czy torze? długo sobie na niej i tak nie pojeździsz bo znika w oczach
e, to nie moja pierwsza d211, wiem jak znika. sa rozne twardosci i dodatkowo jeszcze podzial na racer i nie racer, he
(2013-01-27, 06:54 PM)Ean napisał(a): [ -> ]
(2013-01-27, 06:26 PM)heko55 napisał(a): [ -> ]bo w litrach mamy 6'' felgi i d211 na tą fele powinna być w rozmiarze 200

Producent wyszedl z innego zalozenia i daje 190 , watpie aby sie mylil Red_icon_mad
tak tylko rozmawiamy o d211 która w rozmiarze 190 na 6'' feldze się odkształca , dlatego w 600 zakłada się 190 a w litrach 200 i wtedy opona ma odpowiednie wyprofilowanie
A jeśli producent jest taki dokładny to na h@j wymieniać wydech sety klamki montować pc i wiele innych rzeczy ?
heko trafil w sedno. napne troszke bardziej naped i bedzie ok
heko ma absolutnie rację. Na Pozen wszytkie lytry jakie widziałem latały na 200tkach. Z rn12 włącznie.
ja w mojej rn 09 mam d211 dwusetki, polecili mi to chopoczki co lataja po torze wiec ich posluchalem i jest pełne zadowolenie
Nie chce tworzyć nowego tematu wiec napisze tu. Zamierzam kupić opony Dunlop D211 i w tym modelu nie wiem jaki powinien  być rozmiar do R1. 190/55/17 czy 200/55/17 ?
Na 190 /55 będzie łatwiej się kladla w winkle, ale czy wejdzie to mię wiem. Do Rn19 wchodzi na luzie 200
do rn12 200/55 wchodzi bez problemu, ale ja polecam 190/55
RN12 RN19 RN22 : wszystkie te motory obsługują na lajcie 200/55 Dunlop i Pirelli