Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: problem z 2 biegiem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witam posiadam r1 2004 rok z wydechami pod tyłkiem i mam problem z 2 biegiem, dwójka wchodzi normalnie i nie wyskakuje ale w momencie dodania gazu wydaje głośny metaliczny dżwięk,pozostałe biegi chodzą normalnie. co może być tego przyczyną i jaka część skrzyni padła. możecie dać mi jakieś wskazówki co to może być i od czego mam zacząć rozbieranie?
ja mogę udzielić Tobie wskazówki ,lecz na razie milczę a dlaczego ? pomysl

XoXo

ja wiem ja wiem Red_icon_smile
jak trwoga to do boga
widze że chyba nikt mi nie powie nic na ten temat
prawdziwi forumowicze polecam Red_icon_smile skoro tylko tak można coś z tym zrobić ,dalej będę milczał .piszę za siebie więc .........
zauważyłem drobną poprawę a więc,muszę cię zmartwić bo problem z drugim biegiem to w R1 standart gdy zmienia się biegi na jednym kole bez sprzęgła,nie wiem dlaczego ale akurat R1 jest strasznie wyczulona i drugi bieg się łatwo poddaje uszkodzeniom podczas tych ewolucji Red_icon_smile w motocyklach nie ma synchronizatorów więc uszkodzić skrzynie nie problem,jaki wniosek szczęśliwy posiadać twojej R1 od którego nabyłeś sprzęt musiał uskuteczniać metodę zmiany biegów na jednym kole bez sprzęgła,nie będę tłumaczył w jaki sposób doszło do uszkodzenia bo to nic nie zmieni a po co zanudzać Red_icon_smile diagnoza, musisz niestety rozebrać silnik ,dostać się do skrzyni co wiąże się z rozpołowieniem silnika i wymienić felerną dwójkę która ma uszkodzone zęby (kły) które powodują hałas podczas jazdy,ale by być pewnym na 100% to ja bym musiał to usłyszeć i przejechać się sam ,chyba to rozumiesz ,ja przypuszczam ,że to tak mogło wyglądać więc jeśli masz znajomego co trochę ogarnia to dopytaj jeszcze,ja bym postawił na taką diagnozę
dzięki kolego za opinie,mam na miejscu znajomego mechanika a ty skąd jesteś gdybym chciał podjechać?
Nowe Skalmierzyce między Ostrowem Wlkp. a Kaliszem Red_icon_smile tylko ja nie naprawiam motocykli oprócz swojego heheRed_icon_smile jestem pasjonatem choć z wykształcenia mechanikiem,mój kolega naprawia motocykle więc ja nie robię mu konkurencji bo mi nie wypada ,tak to już ze mną jest Red_icon_smile
no w sumie daleko nie mam ale myślę i tak żeby oddać moto pod fachowe oko i wtedy pomyślę nad wypadem w twoje okolice :-) a twoja r1 już gotowa do sezonu?
gotowa gotowa hehe śmiga aż miło dzięki ,że pytasz hehe
to ładnie,ja po weekendzie bedę już coś wiedział co z moim koniem to dam znać co stwierdzili mechanicy. pozdro!
i jak tam sprawy się mają,miałeś dać znać a widzę że maszyna już chyba śmiga heheRed_icon_smile fajnie by było kończyć takie posty bo temat będzie wyjaśnionyRed_icon_smile i inni forumowicze będą mogli skorzystać nie powielając tematu Red_icon_smile więc jesli masz ochotę napisz co i jak się skończyło Red_icon_smile
oj... pewnie jeździ i korzysta z pogody Red_icon_smile
mechanicy stwierdzili że do tryb od 2 biegu nie ma jakiś ząbków i jak nie bede z 1 na 2 przekładał na kole bez sprzęgła to moge na tym latać i szczerze mówiąc narazie nie chce mi sie tego rozbierać bo pogoda mi nie pozwala hehe.
dokładnie tak jest hehe pozdro
Ja sie podlacze pod ten temat.Mianowicie u mnie 2 ladnie chodzi i nie wyskakuje ale jak chce wbic 2 przy wysokich obrotach to mi sie wbija luz.Musze zwolnic i zejsc z obrotow zeby zalapala 2.Tak do 5-6 tys jest ok powyzej juz niestety nie.
Za bardzo się nie znam, ale chyba trzeba eliminować od najbardziej banalnych przyczyn. Może niezbyt energicznie zmieniasz biegi...
Bez przesady.Po za tym jak wbije luz zamiast 2 to jak probuje poprawic to slychac zgrzytanie i nie chce zaskoczyc drugi bieg.
dokładnie mam to samo.... na wolnych na przyklad ok 5-6 tys obrotow wskakuje gladko z 1 na 2 natomiast kolo 9-10 trzeba mocniej ja wbic... konczy sie czy cu ?
Stron: 1 2