No dźwięk miażdży
miałem okazję się przekonać.
ladna ta wiosna w tej Polsce
)
Choć nie przepadam za wyglądem RN22 to ta ma wszystko zrobione ze smakiem
A ja nie wiem jak można nie przepadać za wyglądem RN22
Piękna sztuka, jedynie gdyby miała normalny dźwięk R4 to byłoby to moje motocyklowe marzenie
Po zmianie filtra na K&N moc na kole mnie przeraziła
200 koni
Poniżej wykres
moja psychyki teraz ucierpiała....ide do szafy się popłakać...
Hahahaah
mam wrażenie, ze moc była mierzona nieprawidłowo przy nieodpowiednich warunkach atmosferycznych. Widać to w środkowej części wykresu... Na moje oko masz o 132 KM mniej. Polecam kupić magnetyzery
http://allegro.pl/magnetyzer-magnetyzery...82536.html powinno zmniejszyc spalanie, zalatać dziure w momencie, zwiększyć moc do pińciuset koni, zrobi dobrze ręką i upiecze placka
nieprawda! jakieś bzdury, ciśnienie w oponie miałeś źle dobrane i zanosiło się na deszcz
A teraz już całekim poważnie K&N już w "środku"......szukamy tych 5% więcej mocy
Wkrótce dalsze modyfikacje między innymi stalowy oplot Goodrige itp
Hej, odezwij sie do mnie i olej te filtry to strata pieniedzy
. Zadzwon i zrobimy tak ze przetestujesz odblkowanaego kompa na YECu i zobaczymy co ty na to
. Co do detali musisz sie odezwac do mnie sam. A filtry i inne bajery to nie dziala, jedyne co ma wplyw to wyrzucienie kata. i jakies otwarte delikatnie rurki pod zadem. Twoja r1 rn22 musi osoiagac na odblkowanym kompie ok 165KM teraz masz moze ze 152.
A jak wyglada sprawa czystosci spalin na odblokowanym kompie?
Pytam z racji przegladu...
Kazde zalozenie akrapa z lacznikiem (lub inny wydech) i seryjnym ECU to gorsze parametry spalin. Takze czy zakladasz odblkowane ECU czy seryjne to jeden pies.