Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: [S] R1 RN22 (2009/2010), salon Polska
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tak więc jak wcześniej informowałem będę sprzedawał swoją ukochaną R1.

[Obrazek: RN22_03.jpg]

Poniżej umieszczam kilka najważniejszych informacji, które powinny ograniczyć ilość pytań/wątpliwości oraz zachęcić potencjalnych kilentów:

Co aktualnie jest zamontowane w motocyklu:
  • pełny tytanowy układ wydechowy Graves Motorsports
  • Bazzaz [dwa moduły: Bazzaz Z-Fi TC oraz Bazzaz Z-AFM]
    (kontrola trakcji + quick shifter + self mapping)
  • sety Gilles - VCR38G
  • klamki ASV Unbreakable Levers - złote

Garść ogólnych informacji:
  1. Kupiona w polskim salonie Yamaha
  2. Pierwszy właściciel
  3. Rocznik 2009, ale pierwsza rejestracja styczeń 2010
  4. Serwisowana w 95% w ASO
    (Bazzaz był zakładany przez chłopaków, którzy serwisują motocykle Motormanii, gdyż w ASO nigdy nie zakładali Bazzaza, więc wolałem oddać do ludzi obeznanych w temacie!)
    (uwaga: skrzynia biegów "odwrócona" - szybko się można przyzwyczaić)
  5. Przebieg: 9.000 km
    (oczywiście udokumentowany książeczką serwisową oraz możliwością sprawdzenia w bazie danych w ASO)
  6. Kluczyki: 2 czarne + 1 czerwony
  7. Motocykl nigdy nie leżał, nie szlifował, czy też nie miał dzwona.
  8. Opony: Michelin Pilot Power 2CT (komplet założony w kwietnu br.)
  9. Olej: Motul 300V (+ filrt wymieniony w połowie września br.)
  10. Motocykl posiada alarm (+2 piloty)

CENA (na dzień 4.11.2012):
1) 36.000,- zł w serii (brutto)
2) 40.000,- zł w całym osprzęcie (brutto)
3) 23.000,- zł netto (cesja leasingowa; 2 lata rat leasingowych) + 6.000,- (opcja 1) lub 10.000,- zł (opcja 2) tzw. kosztów "transportowych" (równających do ceny brutto)
(dla firm/działalności gospodarczych; czyli na początek płacisz owe 6k lub 10k, a potem co miesiąc raty leasingowe, aktualnie około 970,- zł netto)

Cena, z racji większego popytu, na wiosnę ulegnie zmianie (pójdzie w górę), aktualna jest do małej negocjacji.

Zainteresowane osoby proszę o info/dodatkowe pytania na PRIV.

Więcej zdjęć znajdziecie tutaj:
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_01.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_02.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_03.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_04.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_05.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_06.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_07.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_08.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_09.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_10.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_11.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_12.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_13.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_14.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_15.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_16.jpg
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_17.jpg

Pozdrawiam!
Bartek
Motocykl wstępnie został "zarezerwowany" na tydzień, ale wiem, że różnie to bywa, więc pozostawiam ogłoszenie na forum, gdyż innym też może troszkę czasu zająć, zanim się (mniej lub bardziej) zdecydują Red_icon_wink
Zapomniales dopisac ze masz tez na wyposazeniu quickshifter (z odwroconymi biegami) i alarm Patrol Line Red_icon_smile

Ale za montaz Z-AFM w taki sposob to bym dal po lapach Red_icon_tongue
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_15.jpg

I dorzuc wykres z hamowni, moze niektorych zainteresuje.

GLWS!
(2012-11-04, 10:26 PM)marider napisał(a): [ -> ]Zapomniales dopisac ze masz tez na wyposazeniu quickshifter (z odwroconymi biegami) i alarm Patrol Line Red_icon_smile

No tak - słuszna uwaga, dzięki!

Faktycznie, Bazzaz Z-Fi TC (oprócz kontroli trakcji) zawiera też Quick Shiftera, a biegi są odwrócone (hehe, co dodaje sportowego akcentu Red_icon_wink ) - przyzwyczaiłem się po 20-30 km (pierwsze 10 jeździłem myśląc tylko o poprawnej zmianie biegów, a potem już bez problemu).
W sumie jakoś mi to wyleciało z głowy (może dlatego, że się przyzwyczaiłem Red_icon_wink ), gdyż inaczej montaż QSa nie miałby sensu (przynajmniej ja o czymś takim nie słyszałem!?).

Alarm - hehe, dla mnie to standard, ale rzeczywiście nie każdy ma (dodam, że są 2 piloty do alarmu).


(2012-11-04, 10:26 PM)marider napisał(a): [ -> ]Ale za montaz Z-AFM w taki sposob to bym dal po lapach Red_icon_tongue
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_15.jpg

To prawda, ale GODZINĘ męczyli się Panowie, aby to dobrze podpiąć, bo jak się okazało kable są ciutkę za krótkie Red_icon_sad

Poza tym istnieje duża szansa, że będę go zdejmował i sprzedawał oddzielnie Red_icon_wink

(2012-11-04, 10:26 PM)marider napisał(a): [ -> ]I dorzuc wykres z hamowni, moze niektorych zainteresuje.

W sumie to nie ma się czym chwalić (zwłaszcza, że jak pisałem w odpowiedni wątku hamownia była lekko zjechana i przekłamywała o 12KM powyżej 100KM pomiarów... czyli do max mocy można doliczyć 12KM), ale racja, dodatkowa informacja zawsze przydatna:
[attachment=1147]

Pzdr!
Jako fan R1 z czystym sumieniem POLECAM ten egzemplarz.
Ja też polecam, Bemisz widzę, że z braku czasu do tej pory hamulca tylnego nie wyregulowałeś pod siebie od czasu wyjścia do kina Red_icon_wink
(2012-11-04, 11:44 PM)malikowy napisał(a): [ -> ]Ja też polecam, Bemisz widzę, że z braku czasu do tej pory hamulca tylnego nie wyregulowałeś pod siebie od czasu wyjścia do kina Red_icon_wink

Hehe... dobrze widzisz... tak to jest z tym czasem i pamięcią - ilekroć zbieram się do garażu, to zapominam o narzędziach, by sobie go wyregulować...
(niby i tak nie używam, ale wiem, że w sytuacji awaryjnej może się przydać... jednak raczej już nie mnie Red_icon_sad )

Dzięki Panowie za dobre słowo o mojej maszynie.

Choć ja polecam ... przyjechać na oględziny, bo wiadomo, że dobre słowa i kilkanaście fotek nie oddadzą tego co się zobaczy na własne oczy...
(no i co się usłyszy... bo wydech robi wrażenie Red_icon_cheesygrin )
(2012-11-04, 10:41 PM)BeMisz napisał(a): [ -> ]
(2012-11-04, 10:26 PM)marider napisał(a): [ -> ]Zapomniales dopisac ze masz tez na wyposazeniu quickshifter (z odwroconymi biegami) i alarm Patrol Line Red_icon_smile

No tak - słuszna uwaga, dzięki!

Faktycznie, Bazzaz Z-Fi TC (oprócz kontroli trakcji) zawiera też Quick Shiftera, a biegi są odwrócone (hehe, co dodaje sportowego akcentu Red_icon_wink ) - przyzwyczaiłem się po 20-30 km (pierwsze 10 jeździłem myśląc tylko o poprawnej zmianie biegów, a potem już bez problemu).
W sumie jakoś mi to wyleciało z głowy (może dlatego, że się przyzwyczaiłem Red_icon_wink ), gdyż inaczej montaż QSa nie miałby sensu (przynajmniej ja o czymś takim nie słyszałem!?).

Alarm - hehe, dla mnie to standard, ale rzeczywiście nie każdy ma (dodam, że są 2 piloty do alarmu).


(2012-11-04, 10:26 PM)marider napisał(a): [ -> ]Ale za montaz Z-AFM w taki sposob to bym dal po lapach Red_icon_tongue
http://r1-forum.pl/gallery/r1/RN22_15.jpg

To prawda, ale GODZINĘ męczyli się Panowie, aby to dobrze podpiąć, bo jak się okazało kable są ciutkę za krótkie Red_icon_sad

Poza tym istnieje duża szansa, że będę go zdejmował i sprzedawał oddzielnie Red_icon_wink

(2012-11-04, 10:26 PM)marider napisał(a): [ -> ]I dorzuc wykres z hamowni, moze niektorych zainteresuje.

W sumie to nie ma się czym chwalić (zwłaszcza, że jak pisałem w odpowiedni wątku hamownia była lekko zjechana i przekłamywała o 12KM powyżej 100KM pomiarów... czyli do max mocy można doliczyć 12KM), ale racja, dodatkowa informacja zawsze przydatna:


Pzdr!


Kolego wysli mi tu ten swoj ECU bo nie moge patrzac jak ta r1 sie meczy.
(2012-11-04, 10:41 PM)BeMisz napisał(a): [ -> ]Faktycznie, Bazzaz Z-Fi TC (oprócz kontroli trakcji) zawiera też Quick Shiftera, a biegi są odwrócone (hehe, co dodaje sportowego akcentu Red_icon_wink ) - przyzwyczaiłem się po 20-30 km (pierwsze 10 jeździłem myśląc tylko o poprawnej zmianie biegów, a potem już bez problemu).
W sumie jakoś mi to wyleciało z głowy (może dlatego, że się przyzwyczaiłem Red_icon_wink ), gdyż inaczej montaż QSa nie miałby sensu (przynajmniej ja o czymś takim nie słyszałem!?).

Tez tak mam po montazu qs HM PLUS, regulacji setow i zmianie dzwigni z OEM na GP, musze wbijac sobie do glowy na starcie ze "jedynka w gore" a pozniej to juz dlugie proste robia sie baaardzo krotkie hehehe...

(2012-11-04, 10:41 PM)BeMisz napisał(a): [ -> ]Alarm - hehe, dla mnie to standard, ale rzeczywiście nie każdy ma (dodam, że są 2 piloty do alarmu).

Patrol Line jest o tyle OK ze montuja go fabrycznie w ASO Yamahy w Pl i jest uznawany przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe (ja mam Datatoola).

(2012-11-04, 10:41 PM)BeMisz napisał(a): [ -> ]To prawda, ale GODZINĘ męczyli się Panowie, aby to dobrze podpiąć, bo jak się okazało kable są ciutkę za krótkie Red_icon_sad

To samo mialem z sonda lambda od Autotune AT-200, montaz i ulozenie duzej wtyczki to meka - Dynojet mogl sie postarac i zrobic te kable choc o 5cm dluzsze. Teraz wnioskuje ze z Bazzazem ktory bede musial zamontowac do testow niebawem tez bedzie ta sama jazda..

(2012-11-04, 10:41 PM)BeMisz napisał(a): [ -> ]W sumie to nie ma się czym chwalić (zwłaszcza, że jak pisałem w odpowiedni wątku hamownia była lekko zjechana i przekłamywała o 12KM powyżej 100KM pomiarów... czyli do max mocy można doliczyć 12KM), ale racja, dodatkowa informacja zawsze przydatna

Wynik 165KM jest OK a przebieg krzywych niezly. Ktos na pewno ze sprzeta bedzie zadowolony.

Pzdr
ok - zamykam wątek, gdyż...

motocykl idzie do nowego właściciela (czyli został sprzedany) Red_icon_cheesygrin