Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Dobre Klocki Do naszych R1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
No tu się nie zgodzę z Żabą. Ta blaszka ma 2 zadania.
Po pierwsze lepiej odprowadza ciepło z klocków.
Po drugie powoduje mniejsze piszczenie klocków spowodowane mikro drganiami.

Ja zawsze te blaski zakładałem. Niech jeszcze inni się wypowiedzą.
chyba nie mówimy o tym samym lub ja mam na myśli inna blaszkę Red_icon_cheesygrin zapodaj fotkę może Red_icon_smile
ale swoją drogą Kuba to chyba mówisz o jakieś nowej technologi Red_icon_cheesygrin jeszcze się nie spotkałem z takimi blaszkami ,mniejsze piszczenie klocków i mikro drgania Red_icon_surprised ciekawie prawisz Red_icon_smile
fotki nie mam ale poszukam w necie możę znajdę. Nie były przyklejone tylko zakładane na takie zatrzaski. Pomyślałem że jak były wczesniej i nie przeszkadzały to zamontuje.

Zrobiłem 40km dzisiaj i jest ok... niech się tylko dotrą Red_icon_cheesygrin
Tak słyszałem, że to piszczenie klocków jakie czasem mamy to właśnie te mikrodrgania. Dodatkowo można dać taką pastę do zacisków, aby wyeliminować te drgania. Nie mówię na 100%, ale tak słyszałem i ja te blaszki zawsze zostawiam.

tu np. takie blaski, czasem są całe bez otworów:
[Obrazek: mKZgDaI6_czRjkS5oWYmoEw.jpg]
Podobno te blaszki miedzy innymi pomagają odprowadzic ciepło zeby nie szło na tloczki...
Te blaszki zależą od producenta ,akurat te o których mowa stosuje EBC inne firmy mają swoje patenty ,nie twórzmy kolejnej legendy proszę Red_icon_smile
OK. to ja już siedzę cicho jak mysz Red_icon_cheesygrin Tak słyszałem, jak widać źle. Choć ja zakładałem te blaszki i nie było żadnego problemu.
Otrzymałem informację od ASO Yamahy (u nich kupiłem klocki) że blaszki są bardzo ważne ponieważ dzięki temu ciepło z klocka nie przenosi się na tłoczek zacisku.

A na pytanie czemu nie mają je moje Vesrah? - Bo są to blaszki wielokrotnego użytku i niema potrzeby ich wymieniać i płacić dodatkowo za nie.

Także zostawiam je u siebie bo na pewno nie zaszkodzą, a czy pomogą... to już mnie nie interesuje. Red_icon_cheesygrin
Serio? I z tego powodu między klockiem, a tłoczkiem wstawia się jeden z najlepszych przewodników ciepła? Red_icon_cheesygrin
Właśnie tak Red_icon_wink
Mario to spytaj się czy można takie blaszki u nich kupić ? Nie spieram się ,nie mądruje ,być może się mylę ,człowiek się uczy całe życie przecież ,ale z drugiej strony serwis nie zawsze znaczy dobrze i rzetelnie ,nie jet tu kwestią to czy je zdemontujesz czy będziesz jeździł ,chodzi o to by rozwiązać problem czy to mit czy jednak słuszna uwaga Red_icon_smile Forum mamy od tego by właśnie o takich sprawach dyskutować ,ale trzeba tą sprawę doprowadzić do końca ,więc tu prośba do mechaników bo jest tu paru z tego co pamiętam ,by wyrazili swoją opinię Red_icon_smile a reszta użytkowników czy nowych czy starych będzie mądrzejsza o tą wiedzę Red_icon_smile
Odświerzam troszkę temacik (żeby w innym nie spamować) ponieważ stoję właśnie przed zakupem klocków hamulcowych na przód Red_icon_smile
Co myślicie o takich ? Czytałem ten temat i jeden użytkownik je polecał...
http://motomaniac.pl/2008-2011-non-abs/7...yczne.html
TRW, EBC, takie miałem i mogę polecić, nawet przy jeździe po torze nie zamieniają się w plastelinę.
Świetnie się spisują Sumitomo TOYO S30F GG u nas nie znane ale za oceanem cenione- niesamowite hamowanie.
polecam gold fren złote kod cos tam 176 bodaj
cena 90zł,cena,przebieg,nie niszczą tarcz,hamują ok,brak pisków,
Wyciągnąłem klocki i tam sucho pod nimi... Na rantach tłoczków w niektórych miejscach delikatna korozja... W jakiś sposób to wyczyścić czy tak ma być ?
Dzięki za wszelkie odpowiedzi w tej kwestii
delikatnie szczota,uwaga na oringi tłoków,nafta i jazda.....tylko klocki wyjmie
Jakiego użyć smaru czy czegoś do naoliwienia tłoczków ?
Bo najprawdopodobniej bede musial rozkrecic i tam czyms nasmarowac bo jeden tloczek tylko z jednej strony się wysuwa a reszta tak nie bardzo... - w jednym zacisku oczywiscie (2 tłoczki na jeden klocek i 2 z drugiej strony na drugi klocek - w jednym zacisku) i tylko jeden tłoczek właśnie się tylko wyciska gdy naciska się hamulec
Ps.
Wlasnie czyszcze tloczki na tylnym hamulcu i widze ze uszczelka wyszla z jednego - zamieszczam foto...
Co w takim wypadku zrobic ? Rozkrecic tłoczki za pomocą tej śruby na gwiazdke i co dalej ? czy zostawic ???
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8