2012-10-17, 02:50 PM
W moim posiadaniu od 2,5 roku. Ściągnięty ze Szwajcarii z książka serwisową etc. Dużo w nią inwestowałem i nie zakładałem gazu, więc to mówi samo za siebie. Co było do wymiany to wymieniałem. Wszystkie części z górnej półki cenowej.
Czujnik położenia wałka rozrządu Siemens, przepływomierz nowy Siemens ADO, tarcze przód i tył nowe (wraz z klockami) , w zawieszeniu poza łącznikami Meyle HD nie było nic robione od czasu zakupu. Nic nie stuka , nie prowadza w koleinach, być może ze względu na to że 24 tys km które zrobiłem były głównie po Szwecji (tam pracuję od kwietnia do października).
Posiadam do niego używane sportowe zawieszenie 60/40 (amory: przód MTS a tył Sachs plus sprężyny,łożyska,poduszki,pełny komplet) leży w garażu nie zakładane ale na wiosnę chyba to wrzucę do auta. Zmieniałem klosze lamp z przodu a tył kupiłem używane z białym kierunkiem-stare części do wglądu. Pozostało zmienić kierunki w błotnikach na białe.
Reszta w opisie aukcji.
http://allegro.pl/bmw-e39-523i-bezwypadk...74169.html
CENA 13700 zł adekwatna do stanu ( można kupić za 10k z gazem )
Czujnik położenia wałka rozrządu Siemens, przepływomierz nowy Siemens ADO, tarcze przód i tył nowe (wraz z klockami) , w zawieszeniu poza łącznikami Meyle HD nie było nic robione od czasu zakupu. Nic nie stuka , nie prowadza w koleinach, być może ze względu na to że 24 tys km które zrobiłem były głównie po Szwecji (tam pracuję od kwietnia do października).
Posiadam do niego używane sportowe zawieszenie 60/40 (amory: przód MTS a tył Sachs plus sprężyny,łożyska,poduszki,pełny komplet) leży w garażu nie zakładane ale na wiosnę chyba to wrzucę do auta. Zmieniałem klosze lamp z przodu a tył kupiłem używane z białym kierunkiem-stare części do wglądu. Pozostało zmienić kierunki w błotnikach na białe.
Reszta w opisie aukcji.
http://allegro.pl/bmw-e39-523i-bezwypadk...74169.html
CENA 13700 zł adekwatna do stanu ( można kupić za 10k z gazem )