powiedzcie mi gdzie podlaczyc te przewody 1, 2 , 3 , bo dwa do zbiornika sa obok.
[
attachment=1086]
i ten przewod wychodzi z dolu silnika i sie rozgalezia na 2, gdzie to podlaczyc ?
[
attachment=1087]
i do chlodnicy co podlaczyc i gdzie sie znajduje ten przewod ??
z jednej i drugiej strony chlodnicy trzeba podlaczyc
[
attachment=1088]
Pomocy
tak juz bym odpalil zobaczyc co i jak
Wydaje mi się, że z 3 obrazka ten otwór wypluwa płyn z chłodnicy, więc powinien tam być doprowadzony wąż, który ciągnie się od chłodnicy do korka wlewu rezerwuaru na płyn chłodniczy. To jest to koło prawego setu przy samej ramie. Od dołu z tego rezerwuaru wypływa płyn do chłodnicy i napełnia układ, a jak jest za dużo to część wraca do zbiornika właśnie przez ten gumowy korek.
dzieki wielkie
juz komandosnr1 wyjasnil mi pozostale !!
temat do zamkniecia
jutro odpalam
dzieki
tez sie przyda
a jeszcze jak idzie od chlodnicy przewod gumowyod strony wlewu i laczy sie z tym kawalkiem plastikowym i z tego plastikowego sa takie dwa male pypciki
na wezyki i ktore tam podlaczyc?
1 od wlewu idzie wąską rurką do termostatu, a druga wypustka z nią to tylko taki odbój później ta rurka plastikowa łączy się już na wysokości mocowania owiewek z gumową rurą
ostatnie do podlaczenia
co tu ma byc ?? w numer 1
i czy 2 dobrze podlaczylem
[
attachment=1089]
Ten cycek tak zostaje
tak ma byc jak jest.
damian to jest to co wczoraj Ci opisałem..
Ustaw tą rurkę tak żeby ta wypustka w razie czego opierała się o ramę
jak chcesz to mogę Ci porobić trochę zdjęć boków bez założonych owiewek żebyś wiedział co ma jak być ułożone
odpalilem i na poczatku strasznie kopcil chodzil z 4 minuty i coraz mniej, mniej..
nagrzal sie zgasilem, odpalilem znowu i kopci ale mniej jak przygazuje delikatnie.
nie przejechalem sie jeszcze bo dopiero dzisiaj zaloze naped.
czemu moze tak kopcic i czy przestanie?
silnik chodzi ogolnie bardzo ladnie
Napisz na jaki kolor kopci.
niebiesko-bialo, przestalo juz troche ale dalej kopci jeszcze nie jezdzilem dopiero jutro jak naped zaloze.
na niebiesko czyli bierze olej, biały to płyn chłodzący w komorze spalania lub woda w paliwie.
Jeśli ubytek oleju zauważysz to może być uszczelka lub pierścienie
moglem gdzies jakis przewod zle podlaczyc czy cos paliwowy lub chlodzacy? chyba nie jak kazdy podlaczony jest w swoje miejsce ... odpala bardzo ladnie. silnik stal okolo 3 miesiace. olej z niego stary spuscilem i jest tyle co powinno byc.
jak był zalany w transporcie to mogło się coś poprzelewać myślę, może niech pochodzi i się przepali to tylko moje zdanie ale mechanikiem nie jestem
jeżeli silnik chodzi ładnie,równo,słychać po jego pracy że jest w dobrej kondycji to kopcenie powinno ustąpić,jeśli silnik był wyjęty mógł się przewrócić i mogło go trochę zalać,przejedź się ,rozgrzej go dobrze i obserwuj,powinno ustąpić ,jeśli jednak nadal będzie kopcił na niebiesko to już troszkę gorzej,wtedy proponował bym kontakt ze sprzedawcą tego silnika
a wiec tak
naed zalozony zrobione pierwsze 10 KM, silnik sprawuje sie bardzo dobrze! chodzi rowno, nie kopci !
rozgrzal sie i wypalil to co musial
Wiec jestem zadowolony
teraz jest problem z owiewkami
gdzie jakie sruby maja isc i od czego zaczac skladac
Wie moze ktos gdzie jakies srubki mozna kupic w razie jakby zabraklo ?
(2012-10-10, 10:36 AM)damian_R1 napisał(a): [ -> ]teraz jest problem z owiewkami gdzie jakie sruby maja isc i od czego zaczac skladac
Wie moze ktos gdzie jakies srubki mozna kupic w razie jakby zabraklo ?
Zaczynasz od zamontowania lamp w czaszy i taki zestaw montujesz jako pierwszy. Potem wloty powietrza, boczki, górne wypełnienia, a na koniec dolne owiewki.
Co do śrubek, to jak chcesz zrobić jak było w serii, to zostaje tylko ASO, bo z żadnym sklepie nie kupisz tzw. klików i podkładek. Ew. długie szukanie na allegro lub motobazarach, choć i tam ceny za śrubkę do R1 są chore i za sztukę okolice 15-20zł. Tu masz dla przykładu, temat z naszego forum:
http://r1-forum.pl/showthread.php?tid=19...=%C5%9Brub
wloty powietrza na co sie trzymaja ? na spinki lastikowe ?
wloty powietrza od wewnątrz nachodzą na gumę przymocowaną do ramy i wokół nich też jest jeszcze jedna guma na rant wlotu założona przy ramie, a u dołu pod tymi gumami jest otwór na spinkę, która przytrzymuje mate cieplną tą srebrną i jednocześnie wlot powietrza.
Czyli otwór w ramie, mata cieplna,plastikowy uchwyt wlotu powietrza, spinka rozporowa wkładana w środek.
ps. w tej macie już są gotowe otwory po 1 na każdą stronę więc nic nie musisz kombinować
ps2. wlot jest później jeszcze osadzony wlotem na kolejnej gumie już do owiewki bocznej, to wszystko jest tak montowane, że wlot się nie rusza całkowicie po założeniu czaszy i bocznych owiewek, pamiętaj też, że masz jeszcze wypełnienie pod tym wlotem też montowane