2012-09-18, 09:47 PM
Wypadało by się przywitać.
Nazywam się Adrian. Na motocyklach jeżdżę od 14 roku życia, za mną sezon przelatany na gpz500, cb600, cbr600. W garażu stoi kilka mini bike Hondy (dax monkey jak ktoś się orientuje). Na codzień zajmuje się tuningiem silników właśnie w takich małych Hondach i obecnie w naszym kraju popularnych w chinolach na biegi. Kilka dobrych lat z tymi motorkami wiele mnie nauczył. Niestety niedługo czekają mnie studia i przeprowadzka ddo gdańska. No i powód dla którego znalazłem się na forum to rn01 w której posiadanie wpadłem w sumie troszkę przypadkiem, ale nie żałuje, bo silnik jest igiełka, tylko stan wizualny nie do końca mnie zadowala więc decyzja była szybka. Malujemy. Kolor taki jaki zawsze miał być na R1 czyli rama srebrna jak w oryginale, plastiki białe bez napisów i koła też białe (co tam trzeba będzie czyścić).
Największym problemem jest rodzina, więc nie wiem czy pozwolą mi długo przytrzymać taki motor. obecnie robię przy motorze to co lubię najbardziej, czyli został całkowicie rozebrany i czyszczenie każdej śrubeczki, co do wymiany trzeba wymienić, a potem się zobaczy.
Nazywam się Adrian. Na motocyklach jeżdżę od 14 roku życia, za mną sezon przelatany na gpz500, cb600, cbr600. W garażu stoi kilka mini bike Hondy (dax monkey jak ktoś się orientuje). Na codzień zajmuje się tuningiem silników właśnie w takich małych Hondach i obecnie w naszym kraju popularnych w chinolach na biegi. Kilka dobrych lat z tymi motorkami wiele mnie nauczył. Niestety niedługo czekają mnie studia i przeprowadzka ddo gdańska. No i powód dla którego znalazłem się na forum to rn01 w której posiadanie wpadłem w sumie troszkę przypadkiem, ale nie żałuje, bo silnik jest igiełka, tylko stan wizualny nie do końca mnie zadowala więc decyzja była szybka. Malujemy. Kolor taki jaki zawsze miał być na R1 czyli rama srebrna jak w oryginale, plastiki białe bez napisów i koła też białe (co tam trzeba będzie czyścić).
Największym problemem jest rodzina, więc nie wiem czy pozwolą mi długo przytrzymać taki motor. obecnie robię przy motorze to co lubię najbardziej, czyli został całkowicie rozebrany i czyszczenie każdej śrubeczki, co do wymiany trzeba wymienić, a potem się zobaczy.