tą z ostrowa dzisiaj oglądałem bo lataliśmy razem pół dnia
fajny sprzęt, myślę że warto go obejrzeć..
taniej od seryjnych takie złote sety itd ? no nie powiedział bym
cookie uwierz mi, że jeśli chcesz kupić nowe to taniej od seryjnych. Te złote na o24 bodajże 700zł jeśli się nie mylę. Jeśli naprawiasz moto z OC/AC musisz przedstawić faktury, a na używane części ich w 90% nie dostaniesz no i część ludzi jeśli naprawia moto dla siebie to już zamiast iść w oryginały woli pójść w stronę wyglądu i kupić coś lepiej wyglądającego. Jak ułamałem klamkę to kupiłem tanio z o24 komplet krótkich, zarysowałem końcówkę manetki to też kupiłem coś do wyglądu, a nie czarny oryginał ale zawsze szło to z założenia po co brać oryginał skoro i tak muszę kupić to zmienię według własnego gustu.
a i takie uzupełenienie:
sety w o24 co prawda jednak są inne troszkę ale cena 690zł i te zamontowane to nie womet ani wallrav
manetki 80zł razem z końcówkami
klamki 250zł
gdzie OEM do rn19
tylko dźwignia zmiany biegów i podnóżek to 900zł, a to jeszcze nie jest kompletny set na lewą stronę
1 ciężarek to 70zł
dźwignia sprzęgła to 200zł
EDIT do posta niżej:
a ja przeglądam od lipca cały czas allegro za częściami do rn12 i widzę jaka jest sytuacja na rynku, może części są ale jak chcesz porządną część to musisz czekać na prawdziwą okazję. Od lutego chce kupić nóżkę boczną bez ułamanego bolca żeby wygodniej się rozkładało i do tej pory nie widziałem nawet jednej wartej zakupu. Wlot powietrza jak widziałem to za 250zł i stwierdziłem, że strasznie drogo, ale później się okazało że nie ma nagle nigdzie i dziś jak dorwałem za tyle to kupiłem bez słowa. A o lampach na przód do R1 to już w ogóle zapomnij albo kleisz te co miałeś lub składasz z kilku jedną albo idziesz do ASO i płacisz 1,5tys. za sztukę
nie chcę się sprzeczać bo nie siedzę w temacie
pewnie i masz rację ale jak nie było tam AC i szło z własnej kieszeni to po co ma w ASO kupować jak na allegro ori części w bdb stanie jest masa
z ta masa czesci do rn19 to bym sie sprzeczal ... naszukalem sie grubo jak swoja chcialem naprawic
jak żaba mówi, że warto to brać tyle w temacie
motocykl miał przygody,nie wiem czy będzie chciał to w jakiś sposób ukryć ,nie chciał bym się wtrącać i oceniać sprzęt Patryka,nie chce by ktoś miał mi coś za złe,wiem jak dbał o moto i jak nim jeździł,mogę jeszcze dodać że na żywo wygląda jeszcze lepiej
Ad1. wygląda OK i ma oryginalne gadżety. Tylko jechać i samemu obejrzeć moim zdaniem.
Ad2. na zdjęciach wygląda ładnie ale są robione przy zachodzie słońca i nic nie można powiedzieć więcej.
Wilku jak chcesz czarno złotą to polecam tą Patryka ,link masz wyżej ,naprawdę na żywo wygląda obłędnie
znam sprzęt bo to ziomek z moich stron,kiedyś swojego czasu lataliśmy razem,była nas spora ekipa nawet,ech... to były czasy.......
Elegancko się prezentuje... I widzę, że ostro doinwestowana
. Szyba, klamki, manetki, kominy, lampa tył, sety, nakładka na tył na siedzenie.... Worek pieniędzy pękł
. Fajnie pomalowane felgi
. Tylko strasznie razi mnie brak lusterek... Wygląda bez nich jak świeżo po dzwonie
Malikowy... Te siedzenia w tej pierwszej wyglądają jak by ktoś je zamszem obszył
. Spiny na kupno motoru nie mam, ale w głębi serca strasznie mi brakuje tego 1000cm3 pod tyłkiem
.
Kilka postów wstecz Koczis ją polecał... Ale nie rozpisał się dogłębniej. Jego zapytaj
Nie ma co za wiele pisać. Nie ma się do czego przyczepić, wszystko jest tak jak powinno wyglądać w seryjnej R1. Oczywiście wizualnie, bo stanu technicznego po fotkach jeszcze nie potrafię określić, ale mocno się staram
reszta na PW
Moze zaryzykuje i pojade te jedyne 500 km
A może ktos by byl tak uprzejmy i zrobil to za mnie
To malowanie jest czarne czy jakieś takie szare bo przez to słońce ciężko mi ocenić?
To nie jest czarne, a ciemno szare, dodatkowo lekko złamane grafitem.
czarne lagi to chyba z usa a w opisie niemcy
(2012-10-04, 05:09 PM)tajmer napisał(a): [ -> ]czarne lagi to chyba z usa a w opisie niemcy
W 2008 były czarne lagi do tego malowania i wersji EU. Tak więc jest OK
Zapraszam do galerii.