Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Kupię RN12
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Czy był mocno eksploatowany? Przez ostatnie 3 lata był używany zgodnie z przeznaczeniem jak każdy inny motocykl sportowy.....gumowac nie potrafię także tarcza napewno nie wytarła się przez to a nie jest aż w tak złym stanie. Sam słuchałes jak motocykl chodzi, i wszystko było ok. Co ważne nie słychac kosza sprzęgłowego co można dosc często spotkac w tym modelu...
ta co wrzuciłeś leżała na każdej stronie. Zresztą widać po crashach, ale prawdopodobnie to tylko nie utrzymanie motocykla w pionie na postoju.
Wahacz porysowany z każdej strony, były wcześniej rolki bo farba zdarta
coś nie tak z tym mocowaniem tablicy
ryski na plastikach
http://moto.allegro.pl/yamaha-r1-2004-ro...26061.html


550 km ode mnie . Prosze o opinie lub jeśli ktoś jest z okolic czy zna sprzęt ?? Warto jechać tyle za tym egzemplarzem ? Poluje na rn12 i nie moge nic trafić.. bo albo USA albo po przejsciach z pociągiem..
- pług malowany, powinien być matowy czarny, a nie połysk i brak naklejek
- ogon też bo naklejki nie ma
- no i leżał na 100% lewą stroną co widać po zdartej rolce wahacza
- coś nie tak ze spasowaniem lewej lampy w czaszce
- wloty powietrza powinny być matowe
czyli nie warto...hmm kupie cos jeszcze żeby 2 miesiące polatać ?? czy w Polsce to nie możliwe ?
ja bym się już wstrzymał z zakupem w tym roku i poczekał do stycznia/lutego


EDIT do postów niżej:
to zależy skąd kupujesz, ja kupiłem zimą przy 20cm śniegu, dostałem 1000km gwarancji i moto do tej pory zero problemów technicznych
tylko w styczniu lutym cięzko przetestować taki sprzęt bo śnieg może być
jest ryzyko jest fun Red_icon_smile
Ktoś chyba Kaczor_ścigacz ostatnio opowiadał jak u Xoxo bylismy o zakupie zimą Hondy 954 zimą i jak w sezon wyjechał i biegów nie było
Kumpel tez kupowal 954 jakos zima bo okazja byla hehe - bez przodu, kola, amortyzatorow, bez owiewek i bez kolektorow. Modlil sie dobre 3 miesiace czy sprzet bedzie cacy po zlozeniu i powoli go sobie kompletowal. Drugi wieki temu kupil GPZ900 jakos w grudniu i sie wiosna okazalo ze motocykl dwa slady zostawia Red_icon_wink
dlatego najlepszy moment jest październik listopad a potem luty marzec bo w kwietniu juz ceny rosną. Teraz mnóstwo sprzętów o tauzena niżej wystawione
jak dla mnie może być ok, tylko mechanicznie sprawdzić. Na zdjęciach przód wygląda na ruszany owiewka nad lampą z jednej strony bardziej odstaje, a zdjęcia dziwnie kolory przekłamują albo cała malowana. Ciekawe czy ten przebieg co jest wpisany jest oryginalny bo to chyba niemożliwe żeby motocykl z 2005 roku miał prawie 3 tys. no ale napęd wygląda na nienaciągany i w opisie tekst z 1000km w tym roku kto wie..
o faktycznie, myślałem, że koleś pomylił się o jedno zero w tym przebiegu
No ja bym tak optymistycznie nie podchodził, bo tył jakoś tak nisko siedzi, dodatkowo śruby mocujące tylny stelaż do ramy są nieoryginalne, więc coś z tym tyłem było robione. Opony też nie są oryginalne, więc i ten przebieg można sobie w buty schować.
aż tak się nie przyglądałem ale faktycznie te śruby tylko pomalowane na czarno Red_icon_bggrin powinny być torxy, a nie zwykłe łebki
Witam,
w prawdzie nie pojadę po nią, ale próbuje rozróżnić w niej zmiany rocznikowe i ewentualne sponiewierania..

http://allegro.pl/yamaha-r1-rn12-2006r-1...62448.html

- handlarz.. cena niska a on swoje musi zarobić więc coś może być podejrzane Red_icon_smile
- prawa lampa tak jakby miała większa szczelinę..
- przebieg raczej nie oryginalny

- lagi złote czyli wersja EU
- malowanie w tym roczniku takie faktycznie występowało
- osłonę na kolektory posiada
- dekiel rocznikowo sie zgadza czyli 2006

Więcej póki co nie potrafię wyłapać..
Co o tym myślicie?

Z gory dziękuje
- na prawej stronie czaszy jest jakieś zabarwienie inne lakieru
- przebieg może być oryginalny bo motocykl jest w pełnym oryginale i napęd też wygląda na oryginał, półka nie jest zniszczona
- brak gumek w górnej półce ale to często gubią przy skręcaniu luzów, nawet ja tak straciłem swoje w ASO
- to że EU można też stwierdzić po rozmiarze kierunków, małe EU, duże bańki US
- jest przełącznik od awaryjnych to też potwierdzenie
- i ładniejszy kluczyk bo w US jest taki jak w rn09 nawet do modeli rn20 dawany
- ta lampa to może niekoniecznie bo u dołu wygląda wszystko ok zmontowane, może zdjęcie pod takim kątem zrobione
heheh już ja oglądałem i nie ma się do czego przyczepić(wizualnie) moim zdaniem. Po prawej stronie czaszy to sam napisał, że jest obcierka od transportu.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10