Witam, mam problem w mojej RN19. Mam xenony, i ostatnio pojawił się następujący problem. Przekręcam zapłon. Uruchamia się podświetlenie zegara postojówki świeca , uruchamiam silnik , i xenony jak do tej pory się zapalały do starcie silnika tak teraz zaczęło mrugać podświetlenie zegarów a xenonów, coś bzyczy. Jak mrugnąłem długimi to się zapalały, teraz już nawet przy mrugnięciu długimi nie chcą. Dopiero się uruchamiają gdy mam włączone długie i jednocześnie przycisk PASS. Wtedy świeci i xenon i długie. Co się dzieje, czy to przetwornice , czy coś z kablami. Dodam , że sytuacja się pogłębiła i dzieje sie to teraz ciagle a nie czasami jak jakiś czas temu. Pozdrawiam Wszystkich i z góry dzięki za odp
w RN09 mialem na kostce jakieś zwarcia... to samo mialem a PASSem przyjebalem to dopiero zaczeły działać ;/. Weź tam popróbuj- bo jak przerywają itp to zwarcia sie jakieś małe mogą robić, coś nie styka do końca. Izolacją najwyżej poleć potem i bedzie git. raczej...
Fonio jesli masz chinskie HIDY to zaczalbym od podlaczenia chociaz 1 nowej przetwornicy i sprawdzenia czy sie efekt poprawi, mi w rn19tce tez raz sie swiecila 1 lampa a raz nie, potem czesciej sie nie palila niz palila ale przy wlaczeniu dlugich czasami sie zapalala, wkoncu wymienilem przetwornice i jest bajeczka
ew jesli pzretwornica jest jebnieta moze Ci brac za duzo pradu bokiem i przez to zabiera prad zegarom - dodam natomiast ze jest to niezbyt dobre dla akumulatora i wkoncu moze byc tak ze Ci zgasnie na swiatlach motocykl i bedziesz pchac do domu
tak jak kumpel mial w gixie gdy przetwornica wariowala ze zjadla mu aku ze nawet nie wytrzymywal motocykl stojac na swiatlach i gasl, musielismy kupic przewody na stacji i odpalac z drugiej baterii
O kurcze
. No w sumie, może kupię nowe przetwornice 2 , te takie małe. Bo widzę że są 2 podłączone. i Stawiam że to Chiński xenon
. Ale to bzyczenie mi zupełnie przypomina jakąś totalną zwarę... Pytanie gdzie szukać zwiarca , Czy w przełączniku świateł długich czy nurkować w kablach xenonow.. czego wolałbym nie bo się nie znam xD. A kupię za 100 zł przetwornice dwie.. no i szkoda by się zmarnowały. A wkurza to .. bo teraz sie to nasiliło.
znajdz kogos kto ma xenon i popros zeby podpiac na chwile pod jego przetwornice, moim zdaniem po prostu wariuja przetwornice, dziwne tylko ze 2 ale moze jedna jest na tyle jebnieta ze i druga przez skacze
A objaw bzyczącego poświetlenia zegarów. To też pasuje do tej układanki?
A jesteś pewny że to zegary bzyczą, a nie przetwornice schowane za nimi tak jak zwykle w R1?
To znaczy dźwięk zwarcia jest w rytmie pzygasających i mrugajcego poswietlenia zegarów. Aż wkońcu całkowicie gaśnie i xenony sie nie palą. Wiec niby zwarcie , a może jednak przetwornice, ale jak włącze długie z PASSEM to palą się aż miło
..o co kaman
masz przypalony kabel od żarnika, za pewnie ten czerwony w którymś miejscu jest przypalony - też miałem taki problem a te bzyczenie to właśnie zwarcie
OOOO
Właśnie takiej wskazówki potrzebowałem. Już wiem gdzie mniej więcej szukać. W razie czego tylko wymiana kabla czy można go jakoś uratować ?
zalezy od tego jak mocno się przypalił ale raczej wymiana żarnika- te hińszczyzny tak mają... ja zmieniłem może z 4 i do dziś zdarza się tak że oczko mi mrugnie ale poruszam kabelkami i jest git heh
Wczoraj , coś próbowałem porobić. Doszło do tego że w akcie desperacji.. zrobiłem na krótko długie w pass non stop by sie świeciły, Dodatkowo zdiagnozowałem że od ciągłego wcisniętego przycisku pass sprezynka w nim wtopiła sie w przycisk ;/ poszukuje całego przełącznika, bądź samego przycisku , jak ktoś ma niech mówi.. ;/ dodatkowo zaczął mi padać juz aku od zabaw światłami itp. ledwo odpalał i wariował zegar, dzis rano odpaliłem po naładowaniu, i xenony sie zapaliły, poobserwuje, czy mógł to być słaby akumulator ?? jeśli teraz będą się ciągle zapalały? jeżeli nadal sytuacja będzie to chyba spasuje, i oddam do kogoś. a propos znacie kogoś do polecenia w Warszawie, najlepiej praska strona ? Jakiś niedrogi serwis ?w sobote planowałem trasę . Ale widzę że głupie HIDy mnie pokonały..
Jednak naładowanie aku nic nie dało. Xenony już potrafią się wyłączyć w trakcie jazdy. Co się nigdy nie działo. Myślę gdzie oddać to do zrobienia. Jak ktoś miałby na zbyciu przycisk PASS to chętnie odkupię
ja xenony mam tylko na światłach mijania, drogowe mam zwykłe żarówki bo jak miałem to i to w xenonanch to ciągle coś się jebało... a po 2 zanim na długich rozpalą się żarniki to w chuj dużo czasu zajmuje...
Oddałem do serwisu. Zobaczę co tam wydumają. Co przebąkiwali że wrócą do oryginału. Tego nie chce.. Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić z przyciskiem pass. z wtopioną spręzynką ? Może ma ktoś na sprzedaż? Pasują chyba od poprzednich modeli te przełączniki świateł ?
Po raz kolejny odkopuje stary temat ale temat xenonów pojawia się co chwile, to co dolegało przetwornicą z pierwszego posta to zbyt niskie napięcie, początkowo mogło wszystko działać bez problemów ale z czasem podczas użytkowania na stykach mogła pojawić się śniedź i opór na obwodzie wzrósł. Za słaba prawdopodobnie była masa. To cykanie o którym była mowa to próba startu przetwornika, dlatego wszystko migało w rytm.
Osobiście mam zamontowane bi-xenony, soczewki oraz ringi w swojej RN01.