Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: bardzo wysokie spalanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, mam problem ze spalaniem mojej r1 98r na 4 litrach paliwa robię 25 km więc to chyba o wiele wiele za dużo... dodam że takie spalanie zaczęło sie od wymiany tylnego ogumienia przez chwile moto było położone na lewy bok by wykręcić koło czy gaźniki mogły sie rozregulować ? i czy to może być powodem tak dużego spalania ?
Trudno powiedzieć. Rozlegurować się nie mogły tak po prostu. Jeżeli silnik pracuje prawidłowo, to pozostaje Ci przeczyść gaźniki, ustawić dozowanie dawki powietrza i paliwa, dokonać synchronizacji. Może wcześniej się coś skopało w gaźnikach, a dopiero po wymianie to zauwazyles?
Specem nie jestem, ale może pływak w gaźnikach się zawiesił.

P.S. Bardzo proszę przywitać się w dziale: świeżaki, a dopiero potem zadawać pytania.
No właśnie dlatego zapytałem, czy silnik pracuje prawidłowo.. Bo jeżeli tak, to wtedy nie ma możliwośći, że pływak się zawiesił Red_icon_smile
... no raczej nie od opony Red_icon_cheesygrin!
Ja bym zaczal od wyregulowania. Kolega mial w Fazerze podobna akcje Red_icon_wink.

ps. myslalem ze moje 12/100 jest za duze Red_icon_bggrin a tu prosze Red_icon_tongue
Suchy ile?!?!?!?! przestań tyle gumować
... wlasnie gumuje Huba bube Red_icon_bggrin! Taka zawijana ; P... wspomnienia z dziecinstwa : )))!

No mi pali sucz 10- 12 : ///.
swoja droga to skill mi skoczyl w gumowaniu... jutro zapodam moze jakies foty filmiki jak nagram co ; )
silnik pracuje prawidłowo, podjadę do mechanika i zobaczymy co zdziała synchronizacja gaźników wcześniej przy normalnej jeździe paliła 9 litrów przy gumowaniu prawie co skrzyżowanie 10-11 no a teraz mnie zaskakuje
Gazniki do regulacji, zwlaszcza jak ktos sobie w nich srubkami pokrecil.
Nie wierze w to wasze spalanie Red_icon_tongue dzisiaj zrobilem 175km na 14litrach w trasie cisnac non stop z pasazerem 180-200km/h czyli jakies 9-10tys obrotow. czyli niecale 8 litrow
mi palila lyter wiecej jak mialem zayebany filtr powietrza... ale to tylko moja taka mala sugestia Red_icon_smile
ale nawet, 11 czy 12 litrow to sa jakies chore ilosci Red_icon_tongue jak palowalem od swiatel do swiatel gumujac itp itd, krecac wysoko na obrotach to nie weszla mi wyzej jak 8.5 litra
Może coś w filtr wpadło i go przytkało, przez co ciągnie dużo paliwa a mniej powietrza (coś jak na ssaniu)... a śmierdzi paliwem? może zawór się przyciął i leje paliwo...

Wymiana filtra to spadek jakiego 1l na 100 km, przynajmniej u mnie Red_icon_smile.
dokladnie jak pisze przedmowca Red_icon_smile ale koty w moim lataly az wstyd przed kumplem (padancik nie z tej ziemi Red_icon_tongue ) i nie dosc ze lytra mniej pali to i jedzie o niebo lepiej Red_icon_smile
Jeśli fura leżała na boku to może olej poszedł odmą do airbox'a...? Warto obejrzeć filtr powietrza!
jak masz sportowy wydech to moze mieszanka mu w zegarach nie odpowiada, sprobuj tam poprzestawiac, nie pamietam jak sie to wlaczalo albo w jakims manualu na pewno bedzie, tam masz chyba 4 regulacje
mam przelot... jutro albo w piątek zaprowadzam do mechanika filtr wydaje sie być czysty... co do pływaków nie mogę odkręcić ich obudów śrubki sie drą a nie chcą iść... możesz coś więcej powiedzieć o tym ustawieniu ?
(2012-07-04, 06:56 PM)12DEX09 napisał(a): [ -> ]możesz coś więcej powiedzieć o tym ustawieniu ?

Raczej nieistotne, bo mowa o silniku zasilanym gaźnikami...
Testowałem dziś Rn20, pierwszy raz w trasie 300 km w dwie strony. Paliwo PB95, nowy filtr K&N, przebieg sprzętu 7 tyś km.
Średnio utrzymywana prędkość 130-140, ale w pierwszą stronę bardziej 160-170, plus lekkie pałowanko od czasu do czasu pod 200-230km.
Rezerwa zapaliła mi się przy 220 km. Przy 250 tankowanie. Weszło mi 15,5 litra - jak zwykle pod korek.
Także spalanie na poziomie 6,2 litra mnie zadowala w zupełności :]
Można było by jechać w bezruchu manetki nonstop 120 km/h to zapewne spalanie spadło by do 5 litrów.
W mieście spala ok 7,5 litra.
Witam kolegów forumowiczów Red_icon_smoke
Mam pytanie a mianowicie ile Wam opitala RN01 wachy przy normalnej jeździe tj. w granicach 6-7 tys. obr. ? Red_icon_cheesygrin

Moja chyba jest alkoholikiem, bo pije 10 L gasoliny przy normalnej jeździe Red_icon_mad2 Macie może jakiś pomysł co mógłbym jeszcze sprawdzić ?

Kompresja była sprawdzana i wynosi 14 - 14,5 bar na cylindrach, było robione: full serwis gaźników
wymienione 2000 km temu olej motul 300V, świece katalogowe NGK), filtr powietrza hiflo.

Tydzień temu znowu zrobiłem full serwis gaźników i dalej to samo Red_icon_mad2 już mi ręce opadają Red_icon_mad

z góy dzięki i LwG
Stron: 1 2